mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 9:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 8:14 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Het was echt super fijn! Heb heerlijk kunnen dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 8:31 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Nori schreef:
Het was echt super fijn! Heb heerlijk kunnen dansen!

Yeah man, het was supervet! En lekker warm :cool: En een beetje vol... Maar wel een heel toffe locatie, daar moeten meer bals komen! Maar dan wel met maar de helft van het podium, zodat we iets meer plek hebben om te dansen :dancing:

Maar desalniettemin: heel erg fijn gedanst, leuk dat er bij de workshop ook zoveel nieuwe mensen waren (ik liep - een beetje ongemakkelijk toch wel - recht in de armen van mijn pabo-docent, hihihi...), en tof dat er zelfs franse dansers op dit bal afkwamen! De programmatie was dan ook wel heel erg de moeite waard (maar stiekem was ik toch blij dat ik slechts 15 minuutjes hoefde te fietsen).

Ik heb echt keiveel lol gehad; graag snel weer!!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 10:08 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Dit bal stond als een topbal in mijn agenda en die verwachting is volledig waargemaakt.

Gonnagles maakten meteen duidelijk dat ze er een feestje van wilde maken door te beginnen met een polka en een tovercirkel. Volgens mij speelden ze als laatste nummer het tweede deel van de eerste polka. En ze kregen een overdonderend applaus na de aan elkaar geregen mazurka en scottisch.

Ik was zeer benieuwd naar Féo, omdat er ook de twee mannen van Duo Absynthe in zitten. Eerlijk gezegd vind ik hen als duo fijner. Ik weet niet maar die draailier en fluit in de muziek vond ik voor mij persoonlijk niet echt mijn ding.

Naragonia, tja, wat moet ik daar nu nog over zeggen.....

De sfeer was top.
De dansruimte op de dansvloer was wel erg krap. Het bleek echter niet mogelijk (geen toestemming) om het oversized podium (stond er nog van de avond ervoor) te verkleinen om wat meer dansrumte te creëren.

Het geluid was top, had ik het idee.
Ik was daar vantevoren een beetje bevreesd voor vanwege de ervaring in Tivoli. Daar stond het geluid werkelijk veel te hard (achterin de zaal kon je niet eens normaal met elkaar praten), al had ik dat van te voren kunnen weten. Maar het haalde daar erg veel plezier weg.

Na afloop nog lekker in een tent vlakbij wezen eten met mensen die over het algemeen nog een eind wilde reizen en dat niet op een lege maag wilden doen. Dat maakte het feestje wel compleet.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 10:14 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Kees schreef:
Ik was zeer benieuwd naar Féo, omdat er ook de twee mannen van Duo Absynthe in zitten. Eerlijk gezegd vind ik hen als duo fijner. Ik weet niet maar die draailier en fluit in de muziek vond ik voor mij persoonlijk niet echt mijn ding.

Oehhh ik vind ze juist zo tof jazzy klinken daarmee! Dat maakt hen nou juist origineel; ik moet eerlijk bekennen dat ik op Duo Absynthe een beetje uitgekeken begin te raken...
Naragonia was heerlijk om weer eens te horen; Toon zei dat de soundcheck slechts 12 minuten had geduurd, en ik vond het geluid ook top! Zeker bij Toon (en Pascale ook wel) is het knap om alles op het juiste moment in the tunen, want hij heeft de neiging 37 keer per nummer van instrument te wisselen (hij is niet voor niets multi-instrumentalist natuurlijk...); goed hoor, dat die geluidstechnici van Rasa dat zo goed voor elkaar kregen!
Ik kom heel heel graag terug daar in Rasa :dancing:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 9:46 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Het was een leuk bal gisteren in RASA. Goede muziek, goede bands en soms lekker gedanst. Alleen ging ik een beetje met een dubbel gevoel huiswaarts. Mijn ervaring gisteren was dat ik tijdens het hele optreden van Naragonia geen partner kon vinden voor een koppeldans. Ik heb verschillende dames gevraagd, maar kreeg nul op het rekest. Bij drie ervan zag ik later dat ze wel met een andere man wilden dansen. Dames, wees dan flink en zeg dat je niet met mij wil dansen en kom niet aan met smoesjes van: "ik geef even les" of "ik dans zo min mogelijk". Ik zie toch wel dat jullie even later wel met een andere man dansen. Dat was in ieder geval voor mij een behoorlijke afknapper. Ik wil graag mijn vaardigheden in de koppeldansen verbeteren, maar krijg daar dan de kans niet voor ...

EDIT: aanvulling: ook ik vond het podium veel te groot in verhouding tot de dansvloer. Omdat er zoveel dansers waren cq. te weinig dansruimte liep je elkaar soms behoorlijk in de weg.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 10:12 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Het podium was inderdaad onhandig opgebouwd waardoor het soms (vaak) wat krap was. Maar afgezien van de warmte en de krapte vond ik het een heel fijn bal. Prachtige muziek, ik was wél weg van de dwarsfluit van feo. Heerlijke muziek, en paar mooie dansen gedaan. Wel heel weinig want ik was te moe (echt waar)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 10:39 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Een mini-zaaltje met een gigantisch podium. Mooie muziek en allemaal gezellige mensen, maar wel een erg hoog bots-risico door gebrek aan ruimte.

Ook leuk om op dat bioscoopzaal-balkon te zitten en te kijken.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 3:42 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: wo mei 25, 2011 4:11 pm
Berichten: 30
Inderdaad een beetje krap, maar dat valt goed op te lossen door niet te wild te gaan dansen! En ja, topmuziek en een goede sfeer!

_________________
Canned Insanity


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 6:38 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
Heb duidelijk een mooi feestje gemist. Jullie hebben er vast een dusdanig geweldige avond van gemaakt, dat ook de organisatie niet anders kan dan vaker bals organiseren in de RASA :hug:

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 166 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling