mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo jun 02, 2024 9:35 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga je ook naar BBF'11?
Jazeker! 68%  68%  [ 13 ]
Ja, en ook naar de stageweek daarvoor! 32%  32%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 19
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 11:38 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 18, 2011 11:23 am
Berichten: 67
Woonplaats: Netherlands
Hehe, al lang best, ik kijk wel.

_________________
Dance, justify, dance


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 12:58 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Jaa ik ga natuurlijk ook!
De clubtent-verandering klinkt goed, tot nu toe ben ik er bijna nooit ingeweest vanwege de drukte, harde muziek en slechte dansvloer. Ik ga dit jaar ook zeker kijken bij Eva de Roovere. :)

Ik zit te denken om ook naar de stage te gaan, maar ik kan echt totaal geen Frans.. Is dat een groot probleem? (Of: wie wil er voor mij vertalen?) :P


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 1:57 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Togram schreef:
Ik zit te denken om ook naar de stage te gaan, maar ik kan echt totaal geen Frans.. Is dat een groot probleem? (Of: wie wil er voor mij vertalen?) :P


Het Frans moet niet persé een probleem zijn. Vorig jaar waren 3 van de 4 dagen bij de gevorderden in het Frans en dat leverde geen noemenswaardige problemen op ondanks mijn zeer gebrekkige kennis van het Frans (wel wat 'wat-zegt-ze-nou'momentjes, maar de Belgen zijn èn aardig ën over het algemeen goed thuis in het Frans, dus dat levert in principe ook geen problemen op).

Wel vraag ik me af of het niveau van de gevorderdengroep niet lager is dan het niveau, waarop ik jou inschat, in casu, of het voor jou inhoudelijk wel interessant is. Vorig jaar heb ik begrepen dat enkele dames vonden dat enkele heren zeker nog niet bij de gevorderden thuishoorden.

Menselijk gezien is het wel een aanrader. Het is heerlijk om overdag met de lessen en de mensen bezig te zijn en 's avonds het bal met twee bands en heel soms een sessie achteraf.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 5:39 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Ik sluit me bij Kees aan, zonder Frans red je je best. En binnen de gevorderdengroep van Boombalstage zit inderdaad nog enorm verschil tussen de dansers. Dit jaar wil ik de organisatie vragen hier op te letten en een enkeling die nog meer op kan steken van de halfgevorderdengroep ook daarheen te verwijzen. Rafael deed dat wel en de paar dames die hij naar de gevorderden doorverwees hoorden bij de besten van de groep.

De stage is erg fijn, zelfs als je er niet veel meer van leert. Overdag geconcentreerd met dansen bezig zijn, 's-avonds een fijn bal met veel ruimte en goede dansers die je naar een paar dagen goed begint te leren kennen. En tussendoor wordt het eten voor je klaar gelegd.

Het festival voelt daarna als druk, maar tegen die tijd heb je genoeg gedanst dat het goed kan dat je je niet in de massa stort maar meer rustig op het gras ligt. De groep Fransen die 's-nachts danst en sessie speelt wordt volgens mij ook elk jaar groter, wat erg fijn is.

De twee keer dat ik met de gevorderdenstage heb meegedaan waren de docenten prima, met beide keren een enorme uitschieter. Twee jaar terug Dani met Fandango en afgelopen jaar een Zweedse jongen met Polska. Dit jaar weet ik het nog niet, maar ga ik wel zien.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 12:35 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
Ik moet op donderdagmiddag en vrijdagochtend werken en mag geen vrij vragen (vorig jaar al geprobeerd en afgewezen, openingsvergaderingen mogen niet gemist worden) dus zit erg te dubben. Maar misschien dat ik wel op en neer ga rijden. Voor de mensen die vaker naar de stage gaan: zit die gauw vol, of is er vaak nog wel een plekje? Ik zat zelf aan de middelste groep te denken, (met risico op terugplaatsing), is misschien wel de drukste groep?
Dat ik dan zondag brak een concert moet zingen, neem ik dan eventueel op de koop toe :-)

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 12:42 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Volgens mij raken die workshops niet heel erg snel vol...maar ik heb er dan ook al weer een paar jaar niet aan meegedaan.

Ik moet bekennen dat ik voor het eerst in...eh...lang...aan het twijfelen ben of ik überhaupt wel wil gaan. Het voelt altijd wel heel erg veel zo na de gooik stage aan. Maar ja...om dan opeens niet naar het boombalfestival te gaan is ook zo'n ding...ik twijfel rustig verder.

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 1:09 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Windwijs schreef:
Ik moet op donderdagmiddag en vrijdagochtend werken en mag geen vrij vragen (vorig jaar al geprobeerd en afgewezen, openingsvergaderingen mogen niet gemist worden) dus zit erg te dubben. Maar misschien dat ik wel op en neer ga rijden. Voor de mensen die vaker naar de stage gaan: zit die gauw vol, of is er vaak nog wel een plekje? Ik zat zelf aan de middelste groep te denken, (met risico op terugplaatsing), is misschien wel de drukste groep?
Dat ik dan zondag brak een concert moet zingen, neem ik dan eventueel op de koop toe :-)


Donderdagdagmiddag en vrijdagochtend missen: als je een moment wil missen, is dit wel het beste moment denk ik. Donderdagmiddag wordt de eerste workshop besteed aan herhaling van wat je geleerd heb en vervalt de tweede workshop. Iedereen van de stage is dan al behoorlijk brak. Tot aan 15.00u zijn er nooit zoveel optredens, dus dan mis je niet zoveel. Rn aan workshops heb je niet perse behoefte na een intensieve stage.

Ik denk dat ze niet zo snel zullen zeggen dat de groepen vol zitten. Ik denk dat daarvoor stagedeelnemers teveel geld opleveren om die 'nee' te verkopen. Vorig jaar bijvoorbeeld waren er zoveel 'gevorderden' dat de groep in tweëen gesplitst werd en de docenten niet 1 dag, maar 2 dagen lesgaven (in gevorderdengroep heb je elke dag een andere docent).

Die oplossing is wat lastiger bij de halfgevorderdengroep, omdat daar maar 1 docent (Rafael) is, die de hele periode blijft. Toen ik me in 2008 heel laat (week van te voren aanmeldde, zat de halfgevorderdengroep wel vol en werd ik naar de beginners verwezen (wat toen trouwens geen slecht idee was).

Het festival beschouw ik altijd als een toetje van de stageweek. Ik kies dan de bands waarop ik wil dansen een beetje zorgvuldig uit en de rest zie ik wel.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 01, 2011 2:02 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
inderdaad de groep die het eerste vol zit is die van rafael, en windwijs, ik denk dat je makkelijk in die groep mee kan komen.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 03, 2011 8:33 pm 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 01, 2011 11:29 pm
Berichten: 30
Ik ga waarschijnlijk weer de lessen van Rafael volgen tijdens de stage. In Enschede heb ik ook les van hem gehad en daar was ik erg tevreden over. Ik had wel het idee dat Enschede en Boombal stage voor een deel overeen komen, maar herhaling kan nooit kwaad en gevorderd durf ik mezelf echt niet te noemen. Ik vind het erg moeilijk om mijn eigen niveau in te schatten. De ene keer gaat het echt lekker en de andere keer gewoon minder (zonder dat het dan aan de danspartner ligt).
Ik ga trouwens met de auto naar Lovendegem, maar ik moet waarschijnlijk wel twee katten naar mijn ouders in Aardenburg brengen en weer ophalen.

_________________
Beter één man in de hand dan de lucht van tien ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:20 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Ik heb me zojuist opgegeven voor de Boombalstage (mailtje gestuurd) en het festival. Ik heb gekozen voor niveau half-gevorderden. Heb er zin in.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:28 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: ma maart 14, 2011 2:49 pm
Berichten: 6
Woonplaats: NL
Eloque schreef:
Lijntje schreef:
Ik zoek misschien nog wel een lift... :cool:


Ik ben hier slecht in, is dat een hint? :raisedeyebrow:
Op zich een idee, de auto is ruim en met mensen is leuker dan op jezelf gaan.


als er ergens nog een plaatsje vrij is in een ruime auto, bied ik me wel aan om de bestuurder gezelschap te houden... :p
Ik zoek nog mensen die zowel naar de stage als naar het festival gaan, ivm misschien samen reizen of samen op de camping staan, momenteel ben ik ook nog alleen :( :p


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:29 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: ma maart 14, 2011 2:49 pm
Berichten: 6
Woonplaats: NL
Kees schreef:
Geeft niets. Mijn keuze staat er in ieder geval bij.

Enne, in de nieuwsbrief van BBF lees ik iets interessants:
Grootste verandering dit jaar is ongetwijfeld de clubtent.
De concerttent van voorheen wordt omgetoverd tot een gezellige clubtent waar luistermuziek een plaats krijgt. Zo wordt de tent bij het merendeel van de concerten gevuld met zitbanken opdat mensen op hun gemak kunnen genieten van fijne muziek. Op die manier tracht de organisatie een groter tegengewicht te vormen met de andere tenten.


Tussen het onvermijdelijke dansgeweld zal ik wel een blik gaan werpen op Eva deRoovere en Raymond van het Groenewoud (wisten jullie dat hij Nederlandse ouders had, die in 1947 naar België waren gegaan). Vorig jaar was Bart Peeters ook heel gaaf.
Van het lijstje van Lijntje ken ik de eerste twee niet, ga ik Féo zondag voor het eerst meemaken en voor de rest kan ik me bij haar aansluiten.

Wat betreft de stageweek: ik ben ondertussen een verschrikkelijke veteraan (ga voor vierde keer) maar het is erg leuk, leerzaam, gezellig en integratiebevorderend.


@kees: ben jij de kees die ik ken? nouja, het zal wel. Sta jij ook de hele week op de camping? zo ja, mag ik mijn tentje bij jou tentje zetten?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:31 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
aislin schreef:
Ik zoek nog mensen die zowel naar de stage als naar het festival gaan, ivm misschien samen reizen of samen op de camping staan, momenteel ben ik ook nog alleen :( :p

Shit, daar gaat mijn potentiele lift... :raisedeyebrow: Ik ga alleen maar naar het festival, niet naar de stage.
Oehh ik ben er ZO klaar voor, een hele zomer vol festivals! Alleen nog even een sponsor vinden :worried:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:41 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
@ Aislin, ja, je mag met me meerijden. En nee, ik sta niet op de camping.
Contact me even per PM.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 11:46 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: ma maart 14, 2011 2:49 pm
Berichten: 6
Woonplaats: NL
Lijntje schreef:
aislin schreef:
Ik zoek nog mensen die zowel naar de stage als naar het festival gaan, ivm misschien samen reizen of samen op de camping staan, momenteel ben ik ook nog alleen :( :p

Shit, daar gaat mijn potentiele lift... :raisedeyebrow: Ik ga alleen maar naar het festival, niet naar de stage.
Oehh ik ben er ZO klaar voor, een hele zomer vol festivals! Alleen nog even een sponsor vinden :worried:


nou ik weet nog niet of ik zelf een auto heb, maar ik vroeg me af of ik met andere mee kon rijden :p haha De kans dat ik namelijk 1 hele week een auto kan lenen is niet zo groot XD


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling