mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 3:20 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 8:39 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Haha wat cool! Ik wist niet dat er wel eens live muziek in de IKEA speelde :hug: Daar ga ik natuurlijk heen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 9:13 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 13, 2009 11:35 am
Berichten: 390
Woonplaats: Leiden
Helaas ben ik dit weekend eens een keer niet in Utrecht, hoogstens op het centraal station misschien. Helaas, had me leuk geleken. Veel plezier in ieder geval!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 10:25 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
campie schreef:
"Violet... ehhh, waarom neemt u niet gewoon paars ?"


De Billy Violet Special Edition :D


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 1:47 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Gelukkig moesten Arne en ik vandaag toch even in de Ikea plinten kopen, en we hebben Violet gevonden in een van de 'huiskamers'. We hebben een scottisch en een polska gedanst, leek wel een meervoudig huiskamerbal, hihi! We kregen nog een compliment van een vrouw, ze vroeg of we ingehuurd waren, want we hadden zo mooi gedanst!
Helaas snel weer weggegaan, want er moet ook nog laminaat gelegd worden vandaag...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 10:02 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
@Maaltje: heel leuk dat jullie er waren en hebben gedanst! IKEA had er graag een foto van gemaakt. :wink:

:biggrin: @Gromit en co, geweldige quotes! :hug:
@Tour, voor de gelegenheid was het Zweedse repetoire van Violet vervijfvoudigd (10 liedjes), dus dat viel best mee. :wink:

Nee, helaas, we hebben niet in de ballenbak gespeeld, maar wel ervoor en verder in verschillende woonkamers en keukens. :)

Het was heel leuk! Vooral al die kinders die met open mond bleven kijken en het echt fantastisch vonden. :love: Maar ook de volwassenen die om ons heen gingen zitten en soms wel een half uur bleven luisteren en zeiden dat ze het heel mooi vonden. :hug: :love: Dat gaf ons heel veel voldoening. :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 8:39 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Toen ik binnenkwam speelde Violet bij de ingang. Het klonk meteen heel goed. Even staan luisteren en daarna een hapje gaan eten in het restaurant. Met de mensen naast mij aan tafel even gezellig gekletst, gezegd dat ik kwam vanwege de live-muziek. Ze zeiden meteen dat ze al hadden staan luisteren naar de muziek en dat het een leuke manier van binnenkomen was.
Na het eten kwam ik Violet weer tegen in één van de huiskamers (waar Maaltje en Arne een scottish en een polska dansten) en met ze mee verder getrokken naar volgende huiskamers. Het gevolg werd steeds groter na aankomst van andere folkies. Een heel speciale manier om een luisterconcert bij te wonen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 175 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling