mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 12:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 2:47 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
Bart schreef:
Ik kan niet meer dansen met teveel bubbels achter de kiezen....

En om één of andere reden gaan er met o&n altijd te veel bubbels mijn mond in!


Geeft niet hoor.... er is voldoende ruimte om even te zitten en te genieten van alles om je heen :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 8:57 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
W00t, bevestiging binnen. Maareh, moet ik dat mailtje dan t.z.t. geprint meenemen? Of gewoon m'n naam noemen bij de kassa?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 9:40 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Brenda schreef:
W00t, bevestiging binnen. Maareh, moet ik dat mailtje dan t.z.t. geprint meenemen? Of gewoon m'n naam noemen bij de kassa?

Bij de kassa staat een bodyscan, je vingerafdruk wordt genomen, je iris wordt gescand en je paspoort uiteraard gecontroleerd. Als je door deze strenge controle komt, mag je door naar de conditietest, de dansauditie en dan werpt de modepolitie een blik. Uiteraard mogen alleen de leukste mensen op het Knalbal komen!
Maar voor jou maken we een uitzondering Brenda, want van jou weten we al dat je de leukste bent :) Dat geldt trouwens ook voor de andere mensen die zich tot nu toe hebben ingeschreven. Dus dan is het goed genoeg om je naam bij de kassa te noemen!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 10:07 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
Lijntje schreef:
Brenda schreef:
W00t, bevestiging binnen. Maareh, moet ik dat mailtje dan t.z.t. geprint meenemen? Of gewoon m'n naam noemen bij de kassa?

Bij de kassa staat een bodyscan, je vingerafdruk wordt genomen, je iris wordt gescand en je paspoort uiteraard gecontroleerd. Als je door deze strenge controle komt, mag je door naar de conditietest, de dansauditie en dan werpt de modepolitie een blik. Uiteraard mogen alleen de leukste mensen op het Knalbal komen!
Maar voor jou maken we een uitzondering Brenda, want van jou weten we al dat je de leukste bent :) Dat geldt trouwens ook voor de andere mensen die zich tot nu toe hebben ingeschreven. Dus dan is het goed genoeg om je naam bij de kassa te noemen!




:D :D :D hahaha briljant :D Ik dacht vanochtend precies hetzelfde toen ik het berichtje van Brenda las :D Je bent DNA analyse vergeten :P


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 1:44 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Hoera ik ben ook de leukste!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 6:40 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Thx voor de (overbodige) info. ;-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 2:15 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
Brenda schreef:
Thx voor de (overbodige) info. ;-)


Graag gedaan :D


Update: Ticket reserveringen lopen prima! Wees dus niet te laat!

We hebben nog vrijwilligers nodig: Je betaald een gereduceerd tarief! Daartegenover verwachten wij van je dat je ons 30 minuten tot 60 minuten helpt! Natuurlijk zullen we deze tijd in kleine blokjes opdelen om iedereen maximaal dansplezier te geven! :cool:

Meld je snel aan! knalbal.balfolk@gmail.com


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 09, 2011 6:44 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Er zijn al 50 kaartjes verkocht; wat leuk om te merken dat het oudjaarsbal enthousiast wordt ontvangen :hug: Voorziet blijkbaar in een behoefte!

Het begint vol te stromen dus; wees er gauw bij als je nog kaartjes wil...

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 8:15 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Het gaat heel goed met de kaartverkoop; ruim boven de 70 inmiddels! Er kunnen niet heel veel mensen meer bij, dus wees snel als je nog een kaartje wilt bestellen...

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 5:36 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Misschien is het trouwens van meer waarde als we zeggen hoeveel kaartjes er nog beschikbaar zijn, dan kun je inschatten hoe snel je moet zijn:

Er zijn nog ongeveer 25 kaartjes in de verkoop, daarna is het vol!

Dat wordt een heeeeeeeel gezellig feestje :dancing:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 4:29 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Gaat er nog iemand met de auto terug na het bal richting Amsterdam? Ik hou me aanbevolen voor 2 plekken dan. Station Utrecht is natuurlijk ook een optie..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 08, 2011 10:33 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Het gaat snel! De laatste kaartjes…. Wil je nog een kaartje…. Wees snel!!!


Gezien alle mensen die komen vragen wij ons (knalbal-team) af, of een korte dansinstructie gewenst/nodig is. Wij denken dat we in plaats van een dans instructie, meteen kunnen beginnen met een optreden. Laat maar horen hier! :cool:

@ Ernie, we zullen een mail versturen om te inventariseren wie er met de auto komt/gaat en mensen mee willen nemen en wie echt vervoer nodig heeft.
Ook zullen we kijken of er andere mogelijkheden zijn.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 1:49 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
Diatonisch schreef:
Gezien alle mensen die komen vragen wij ons (knalbal-team) af, of een korte dansinstructie gewenst/nodig is. Wij denken dat we in plaats van een dans instructie, meteen kunnen beginnen met een optreden. Laat maar horen hier! :cool:

Dat hangt er (natuurlijk) vanaf hoe veel onervaren dansers er komen... Al zijn dat er relatief weinig, ik vind het dan wel zo vriendelijk/toegankelijk om een dansinstructie aan te bieden.

Een hele leuke optie is wellicht om de dansinstructie naar een wat hoger niveau te tillen: beginnen met de basis, maar daarna doorstomen naar de meer gevorderde onderwerpen als variaties, en wat aandacht besteden aan de wat moeilijkere dansen als wals en bourrée.

Ik ben een paar maanden geleden bij een bal in Bornem geweest, waar Rafaël op deze manier een dansinstructie gaf; erg leuk! Nadeel is natuurlijk dat het voor echte beginners te snel kan gaan.

_________________
Dance forever or die trying


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 9:56 am 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di aug 31, 2010 1:29 pm
Berichten: 144
Als ik zo zie, wie er allemaal komen (de meeste mensen ken ik wel) kunnen de meeste prima dansen! En lijkt het erop dat een basis dansinstructie niet echt nodig is.

Natuurlijk, als ik zie dat er toch veel animo is om de basis dansinstructie te doen. Dan gaan we die natuurlijk niet schrappen. we willen natuurlijk dat iedereen gezellig kan dansen! :biggrin:

Een meer gevorderde dansinstructie is zeker een goed idee, maar omdat nu nog voorelkaar te krijgen wordt een beetje kortdag...... Een idee om mee te nemen naar volgend jaar :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 13, 2011 11:05 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Kun je ook zien wie de introducés zijn dan? Want als ik 6 kaarten koop en ik neem m'n familie mee, wie zegt dan dat die goed kunnen dansen?
Nou doe ik dat toevallig niet, maar stel nou dat..?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 110 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling