mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 2:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 7:33 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
Gezellig dat jullie allemaal komen. Ik ook :dancing: overdag dansen en 's avonds... ook dansen, maar ook spelen :biggrin:

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 11:15 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Ondertussen is de workshop voor de (verder)gevorderde draailierspelers door Patrick Bouffard bijna vol.

:dancing: Beide balfolk dansworkshops van Rafaël en van Louise hebben nog voldoende plek, dus schrijf je in

Ook de andere workshops (link) hebben nog plek en er zijn nog leeninstrumenten draailier en doedelzak beschikbaar. Als je een keer wilt proberen is dat mogelijk :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 31, 2011 8:26 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
Het klinkt echt als een supertof weekend! :applause: Jammer dat mijn agenda al vol is op die data....ik ben er dus helaas niet bij. De workshop van Patrick Bouffard klinkt super! Wie gaat daarheen? En schrijft daarna een leuk verslag? Ik ben heel benieuwd naar wat er gedaan gaat worden... :battingeyelashes:

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 31, 2011 9:31 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 10, 2003 6:48 pm
Berichten: 965
Woonplaats: Twin Peaks
Repelsteeltje schreef:
Het klinkt echt als een supertof weekend! :applause: Jammer dat mijn agenda al vol is op die data....ik ben er dus helaas niet bij. De workshop van Patrick Bouffard klinkt super! Wie gaat daarheen? En schrijft daarna een leuk verslag? Ik ben heel benieuwd naar wat er gedaan gaat worden... :battingeyelashes:


Me :cool: en pajonneke oa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 1:05 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
:dancing: De dansworkshop van Rafael kan nog wel wat inschrijvingen gebruiken. We hebben voor 10 september nog 5 stuks dansers nodig om de boel rendabel te houden!

:biggrin: Dus lijkt je het leuk om mee te doen, schrijf je vooral in.
Of moedig juist iedereen te pas en te onpas aan om zich in te schrijven.

We hebben er slechts 8 inschrijvingen nodig. Schroom niet, het zou namelijk zonde zijn als we deze dansworkshop zouden annuleren terwijl er wel gegadigden zijn... :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 6:52 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Mochten jullie er nog een nodig hebben, dan stap ik met liefde van Iep over naar Rafael!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2011 2:05 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
nee, blijf maar mooi bij de eerste keus, in de draailierworkshop van Iep. Dat is ook een interessante workshop tenslotte (en die zit ook niet bomvol) In iedergeval bedankt voor het aanbod

Neemt niet weg dat we dit weekend gaan kijken hoe spannend het nou eigenlijk is met de dansworkshops. Dus voor degenen die het leuk lijken om mee te doen, geef je zsm op! Alvast bedankt. :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 11:34 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
Helaas gaat de workshop van Rafael niet door. Oh dansers, waar zijn jullie toch allemaal heen? :crying: 't Is misschien te kort op het festivalseizoen, iedereen zonder geld en allemaal aan de studie/werk.

Gelukkig gaat het feestje 's avonds wel door en volgens mij is het toch echt de bedoeling dat daar gedanst gaat worden. Zijn er meer dansers die ik kan overhalen om voor een bal naar St. Michielsgestel te komen? Menno, hoe is het idee van die avond precies? Want ik weet in ieder geval dat er een enkele dansende muzikant zit bij de workshops, maar verder? Eén ding weet ik in ieder geval: "Entree gratis" :hug:
Ik wil wel vier personen taxi-en vanaf Station s'-Hertogenbosch (als dat uberhaupt praktisch is) als er genoeg dansvolk aanwezig is op de avond, zodat het leuk spelen/dansen is daar :)

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 6:37 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 24, 2009 10:48 pm
Berichten: 144
Woonplaats: Zwolle
Hé WW, ik dans er in ieder geval rond.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 8:06 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
:crying: het is inderdaad flink balen dat de groep van Rafael niet door gaat! Erg jammer, want was het zo een mooi dansaanbod.

Normaal gesproken is het avondprogramma redelijk op dansen georiënteerd. Misschien wat minder dan op een gemiddeld bal...maar dat verschil tussen een muziekworkshop en een balfolkavond is logisch. Volgens mij zijn er dit jaar iets meer balfolkdansers onder de muzikantenworkshops en de dansgroep van Louise gaat gelukkig wel door.

Afijn, toch jammer dat een tweede dansgroep niet gelukt is. Als iemand suggesties heeft met ideeën hoe het wel zou kunnen lukken en wat we zouden kunnen aanpassen om in de toekomst groepen wel vol te krijgen (of dat we het beter maar niet aan kunnen bieden?) dan houdt ik me sterk aanbevolen.

:peace: Overigens; er zijn ook genoeg positieve dingen. Alle muziekworkshops kunnen gelukkig wel gewoon doorgaan! Dat is andere jaren ook wel minder geweest. Niet alles zit helemaal vol...maar dat mag de pret niet drukken. Dat is bijna een feestje waard! :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 9:24 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Ontzettend balen dat de workshop van Rafael niet doorgaat.
Ik vond het een erg goed initiatief en als ik de BB-stage niet had gedaan, had ik zeker overwogen mee te doen.

Ik denk dat je zo moet denken: als de deelnemers de workshop van Louise leuk vinden (en ik kan het me niet anders voorstellen), dan stromen ze volgend jaar vanzelf door.

Je moet ergens starten, maar zeker niet de moed in de schoenen laten zakken.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 9:32 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Ik had graag aan de workshop van Rafaël meegedaan, maar:
1. er staat: "ervaren dansers". Ik zie mezelf niet als een ervaren danser.
2. Volgende week beginnen de lessen weer, ik heb voor het seizoen betaald en je kunt je geld maar één keer uitgeven.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 9:38 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Tja, als je twijfels had over je niveau, dan had je beter even kunnen vragen aan Menno wat er behandeld zou worden. Jij hebt in ieder geval bij de BB-stage al les gehad van Rafael, dus hij heeft een goede indruk van jouw kwaliteiten op dansgebied.

Het had wel prettig geweest als bij de workshop stond wat hij zou gaan behandelen. Dat maakt dat mensen beter kunnen inschatten waar ze thuishoren en wat ze kunnen verwachten.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 12:51 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Ik wil in ieder geval 's avonds graag dansen! Dus hoe meer gezellige folkies komen, hoe beter =)

En volgend jaar vast beter! Mensen moeten nu natuurlijk ook nog even wennen aan zo'n nieuw workshopweekend. Maar nu men weet dat het er is, kan iedereen er volgend jaar met zijn planning natuurlijk mooi rekening mee houden en is er gewoon geen excuus meer :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 9:08 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
Ik heb serieus overwogen om te gaan, zeker toen ik hoorde dat de cursus van Rafaël niet vol genoeg zat. Maar (helaas) kon ik de cursus voor mijn werk echt niet overslaan...
Heel jammer.
Niet meer doen lijkt me zonde.
De laatste jaren is er steeds een groot bal geweest tijdens D & D, en dat vond ik jammer, voor mij is D&D toch een soort bakermat van het balfolk dansen in Nederland; ik kom er heel graag!

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 164 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling