mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 9:23 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 10:58 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Ja, we de walsjes waren voorzien en daarom werd ie nu ook uitgebreid behandeld in de workshop. Maarja, je wilt toch ook even nog wat andere courante dansjes doen voor de absolute beginners die er ook weer waren. Ik heb ook het idee dat Sous le Pont hun repertoire van 1.5 uur daar ter plekke aangevuld hebben met nog wat walsjes, gezien de workshop en de ideale wals vloer was ze ook opgevallen.

Ik vond ze fantastisch. Durf nu wel te bekennen dat we ze nog niet gezien hadden, maar het was wel duidelijk dat het een stel professionals waren (ze spelen in vele ander bands) en ze hebben me ook geen moment verveeld. Uitstekende presentatie ook, die kunnen makkelijk een veel grotere zaal aan. Mooi dat relatieve outsiders dan weer een frisse kijk op bal folk kunnen leveren.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 8:11 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di dec 15, 2009 5:03 pm
Berichten: 90
De workshop was leuk! Ik heb de wals vooral gaandeweg opgepikt, nog nooit formeel 'les in gehad' dus de tips en aanwijzingen van Louise waren erg nuttig.

Wat betreft het spelen van bijv. de polska - ik vind het zelf nooit zo'n gigantisch probleem als ik een dans niet mee kan doen omdat ik hem niet ken. Al kan ik me voorstellen dat het vervelend is als je echt de helft van de tijd langs de kant staat. Voor mij is het meer even een danspauze en lekker kijken naar / genieten van de muziek. Overigens helpt het ook om dat concreet te maken voor nieuwe mensen (die je zelf hebt meegenomen) - even niet mee (kunnen) doen is geen falen.

Ik heb inderdaad heerlijk gedanst! Super muziek, leuke sfeer - geweldig!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 8:22 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Er zijn weinig bands waar ik bij een eerste optreden zo blij van ben geworden. En over een paar maanden hebben ze een cd.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 11:15 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Ze kwamen trouwens milieu-bewust met de trein en hebben hun bladmuziek gewoon online staan onder CC (by-nc-sa). Hoe ok kun je zijn? ;)

http://souslepont.org/index.php?page=partoches


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 3:31 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Repetitie in het Oosterpark (trok veel bekijks :)

http://souslepont.org/index.php?page=photos&album=&n=6

De CD komt er aan, Aurelien (Absynthe) gaat 'm opnemen :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 171 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling