mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 3:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 6:45 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
He Lou, er waren een overdonderend aantal mensen! Uiteindelijk zelfs de 110 gehaald! En er was ruimte voor meer =D

Als we niet de subsidie terug moeten betalen, nu wel een mooi vangnet voor de volgende keer.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 7:27 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Dat klinkt heel fijn! Op naar een volgend geslaagd bal zou ik zeggen :-)

Liefs

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 12:34 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
Toch ook nog even mijn lovende, zij het late reactie. Ik was voor het eerst op deze locatie in Wageningen omdat ik de vorige twee keren helaas niet kon. Ik vind het een erg mooie locatie, mooie zaal en fijn dat er zo'n groot zitgedeelte is waar je kunt praten en hangen. En vanaf het balkonnetje kun je de dansers gadeslaan als je zelf niet aan het dansen bent. Verder erg aardige mensen achter de bar, en wat had iedereen lekkere dingen meegebracht voor de picknick! En leuke bands!

Enige nadeel vond ik inderdaad de erg gladde vloer. Hoewel wat slidings in een bourrée soms best leuk is, merk je dat je toch vooral voorzichtig moet zijn. Dus als hier volgende keer iets aan kan gebeuren... Ik bied me hierbij aan als dweiler/boener. :-)

Bedankt allemaal voor een heel fijn bal!

_________________
Dance forever or die trying


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 11:31 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
Wie rijdt er mee naar het winterbal morgen vanuit Utrecht?

_________________
Dance forever or die trying


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 6:34 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Het bal was gisteren weer erg geslaagd en de vloer was veel minder stoffig. Ik begreep dat dit niet door bezoekers kwam vorige keer, maar door iets met de was of lak van de vloer.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 9:25 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Ohhhhh, wat was het fijn! Jongens, jullie zijn allemaal helden!

Ik was al de hele dag aan het dubben of ik er een nieuw draadje voor zou aanmaken, maar deze recyclen is misschien wel gewoon een goed idee.

Jullie hebben me allemaal echt helemaal overweldigd door de enorme opkomst! Van tevoren verwachtte ik ongeveer 60 mensen, gezien het gebrek aan reclame, maar toen liep het opeens storm! Er was zelfs een rij bij de kassa! Jullie zijn gewoon allemaal bijna vanzelf naar Wageningen gekomen :kiss: Ik ga in ieder geval nooit meer beloven dat ik iets geks ga doen als er veel mensen komen, want stel je voor dat je het gewoon haalt!

De sfeer was weer geweldig en zelfs de zaalvloer was niet zo heel glad (ze gaan de vloer van de zomer pas opnieuw doen; er was bij de vorige behandeling iets mis gegaan, waardoor de bovenste laag loslaat, die het glad maakt).

We hadden drie bandjes die nog niet zo heel veel opgetreden hadden, maar het grote voordeel daarvan is, dat je door alledrie blij verrast kan worden! Ik vond Duo Marziano, Zoalo en El Peppah al leuke bands, maar na gister helemaal! Ik hoop echt dat ze na gister nog heeeeel veeeel meer gaan spelen! :hug:


29 april gaan we weer helemaal los met de Gonnagles en Wouter! Nouja, jullie, want ik zit dan (helaas) op Lesbos... (ja, ik ben een sukkel, ik plan m'n eigen bal in m'n eigen vakantie... :crying: )


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 24, 2012 11:16 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Was fijn. Het blijft een supermooie locatie, die Junushof, en het is ook leuk om te zien hoe de Wageningse bals een erg breed publiek aantrekken: Zowel fanatieke LBBers (en zelfs mensen van over de grens) als Wageningers die eens een kijkje komen nemen. Ik had half verwacht dat door het Nijmeegse balletje op zaterdag de zaal een stuk leger zou blijven dan vorige keer, maar er is me verteld dat bijna iedereen die daar was ook in Wageningen was.
Water aan de bar blijft een uitkomst en hoewel ik daar goed gebruik van heb gemaakt, heb ik ook meer consumpties gekocht dan op de meeste bals.

Drie fijne bandjes inderdaad, met alledrie een heel andere stijl. Het was erg gezellig.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 24, 2012 11:52 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
Het was zeker een heel fijn bal, bedankt organisatie, bands en dansers! Deze zaal van de Junushof is nu misschien wel mijn favoriete balzaal nu! Een heerlijke ruime dansvloer en een dito cafégedeelte waar je kunt relaxen zonder de dansers in de weg te staan, maar toch uitzicht hebt op de dansvloer. De vloer was minder glad dan vorige keer maar had nog iets beter gekund. Wie weet komt dat dan na de zomer helemaal goed. Wat mij betreft zou de verlichting op de dansvloer misschien nog wat sfeervoller kunnen.

_________________
Dance forever or die trying


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 1:53 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Hoe precies? Want er waren wel gekleurde lampen. Die hadden misschien wel wat feller gekund, maar dan wordt het snel te warm :)

Voor de gekleurde lampen zijn we overigens afhankelijk van wat er de zaterdag is geweest, het kost anders geld om het te laten veranderen en dat hebben we er stiekem niet voor over ;) Maar tot nu toe vond ik het elke keer wel mooi.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 2:42 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
De gekleurde lampen waren me niet opgevallen, maar dat ligt vast aan mij. :-) Even op een filmpje gekeken en nu zag ik ze wel. Misschien dat het "gewone" witte licht van de lampenkapjes wat gedimd kan worden (of uit?). Dan krijgen de gekleurde lampen wat meer de overhand. Aan de kant van de ingang is het licht ook nogal fel. Het is maar een tip ter verbetering van de toch al hele goede sfeer, het was een erg fijn bal!

_________________
Dance forever or die trying


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 5:12 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Noted. En dankjewel :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 6:27 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Met betrekking tot de verlichting: de Junushoff is een van de weinige zalen die niet overdreven donker is en dan nog veel sfeer houdt. Minder verlichting zou ik zeker niet doen in de zaal, hooguit bij de ingang minder.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 10:39 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 03, 2008 3:02 pm
Berichten: 183
Woonplaats: Amsterdam
Ik zou het aan de kant van de bar ook niet donkerder maken.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 3:38 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Ik vond het eigenlijk wel goed zo met het licht. Aan de kant van de hal zou het misschien iets minder kunnen, maar verder was het precies goed hoor.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 83 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling