mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 6:43 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 2:01 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
En leuk dat er zo snel een nieuw bal staat gepland: op 22 januari.
Occupy that date!

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 4:24 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Het was een supergaaf bal! Er waren zelfs 110 bezoekers! Dat was voor ons echt onverwachts, dus ik stond helemaal te springen bij de kassa! :D

Parafine? Daar worden toch kaarsen van gemaakt? :raisedeyebrow:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 4:35 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Togram schreef:
Het was een supergaaf bal! Er waren zelfs 110 bezoekers! Dat was voor ons echt onverwachts, dus ik stond helemaal te springen bij de kassa! :D


Nice!

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 5:43 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Fijn dit keer met genoeg mensen, maar er was nog ruimte voor veel meer mensen. Mooie muziek, erg mooie zaal, lieve mensen, lekker eten... Misschien kunnen we volgende keer tussendoor eens vegen/dweilen, dat is een deel van waardoor het glad wordt. Al vond ik het nog prima te doen.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 11:10 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Er is tussendoor wel geveegd, maar ik geloof niet dat het gewerkt heeft. Dweilen zou wel kunnen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 11:31 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
We gaan gewoon met het theater eens overleggen waar het dit keer mis ging met de vloer. De stijldansvereniging oefende vroeger vaak in deze zaal, dus ik denk dat het wel goed komt!

Maar sjongejonge! Ik word helemaal weggeblazen door al deze leuke reacties! :blush: We houden van jullie! Dit is zeker een goede motivatie om volgend jaar gewoon door te knallen =D Ik vond het in ieder geval een super fijne dag!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 11:49 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Sluit me helemaal aan bij alles hierboven: Supermooie locatie, water gewoon bij de bar, fijne muziek, gezellige sfeer en, ook al waren er dan misschien veel mensen, lekker veel ruimte, lekkere koffie ook (met een koekje). Tja, en een wat gladde vloer dus. :-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 2:04 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
Jojo schreef:
We gaan gewoon met het theater eens overleggen waar het dit keer mis ging met de vloer. De stijldansvereniging oefende vroeger vaak in deze zaal, dus ik denk dat het wel goed komt!


Met het nieuwjaarsbal in belgie had het vooral te maken met een koude vloer(stenen), waardoor zweet, damp en ander vocht als een laagje water op de vloer lag. Weet niet of koude ook zo'n effect heeft op andere vloermaterialen?

Leuk om te horen dat het zo geslaagd was! Was last minute bijna nog gegaan, maar ik bleek het toch niet te gaan redden :(


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 2:31 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Leon schreef:
Misschien kunnen we volgende keer tussendoor eens vegen/dweilen


Zou ik niet doen. Alleen maar nodeloos extra regelwerk voor de organisatie.

Door het gedans wordt de vloer al geveegd.
Als wij na afloop van een bal vegen, hoeven we dansvloer nauwelijks mee te bezemen. We moeten alleen de hoekjes van de vloer bij langs waar de dansers al het stof en zand heen gesleept hebben.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 2:45 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Menno schreef:
Leon schreef:
Misschien kunnen we volgende keer tussendoor eens vegen/dweilen

Zou ik niet doen. Alleen maar nodeloos extra regelwerk voor de organisatie.

Toch kwam het in Wageningen mogelijk wel o.a. door het stof op de vloer dat het zo glad werd. Maar misschien is echt gaan dweilen tussendoor ook weer niet de moeite waard.
Ik had gewoon mijn normale schoenen maar weer aangetrokken, want op mijn dansschoenen was het echt een glijpartij. Vooral bij een bourrée levert dat wel problemen op, dat danst daardoor niet zo lekker.
Vooralsnog heeft de Musketon nog echt mijn lievelingsvloer! Misschien valt daar na te vragen wat zij precies met de vloer doen..? Al denk ik niet dat de Junushoff echt de vloer van hun foyer zou veranderen; het eerste doel daarvan is immers niet om een dansvloer te zijn.

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 5:10 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 02, 2008 8:13 am
Berichten: 172
Woonplaats: Wageningen
Oja, gevonden voorwerpen: een paars herenshirt en dansschoentjes (maat 37 ofzo). Van iemand op het forum? :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 6:21 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Dat paars herenshirt is van mij. Ik had het nog niet gemist. Binnenkort ben ik op het bal in Nijmegen, misschien kan je het dan meenemen?

Ik heb vaak genoeg dansvloeren gezien en zondag viel het me op dat de vloer bijzonder stoffig was. Als we volgende keer in de pauze tussen bands aan de mensen van de bar een dweil vragen is daar best wat aan te doen, en daar zijn wel vrijwilligers voor te vinden.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 7:41 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Lijntje schreef:
Toch kwam het in Wageningen mogelijk wel o.a. door het stof op de vloer dat het zo glad werd.


Vegen voorafgaand aan het bal kan in zo'n geval wel erg zinvol zijn.
Tussen de nummers door (of na afloop) is het bijna niet nodig. De dansers vegen de vloer uit zichzelf.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 9:03 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Op een of andere manier werd de vloer alleen maar stoffiger, naar mate er meer gedanst werd. Vegen had absoluut geen zin (hebben we geprobeerd) en leek het zelfs alleen gladder te maken. Maar als je met je hand over de vloer veegde, dan zat er wel een wit laagje op je hand. Vermoedelijk dus toch iets van zand oid wat door mensen de zaal in werd gelopen.

Ik vermoed dat het voor altijd een mysterie gaat blijven, maar we gaan jullie suggesties zeker meenemen! Gewoon eens proberen wat op ons, toch wel mooie vloertje, wel goed werkt.
En Menno, een dweil regelen is niet heel veel werk hoor ;) Ik had pas half tegen de bardame gezegd dat het misschien slim was even te proberen te vegen en toen was ze al een bezem aan het halen! Geweldige behulpzame mensen =D

Morgen gaat de nieuwe subsidie-aanvraag de deur uit, dit maal voor heel 2012. Als we deze krijgen, zijn jullie iig verzekerd van nog drie bals!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 5:19 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Fijn dat t bal weer een succes was. (Misschien moeten we toch meegaan doen met "Dancing on Ice") Hoeveel mensen waren er dit keer? Na het enigszins tegenvallende vorige bal?

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 92 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling