mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 3:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 11:54 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
Hm, Tribal Jaze was het voor mij niet helemaal. Muzikaal op zich een geniale combinatie: trekzak, bariton sax en percussie. Origineel en na enig wennen klonk dat lekker. Maar ze waren nogal lawaaierig en vonden zichzelf een beetje te leuk naar mijn idee. Kwam een beetje geforceerd over. Dansjes waren soms ook wat aan de korte kant. Voor mij was het hoogtepunt van het bal het duo Leemans Driessens. Heerlijk traditionele balfolk :biggrin: Mooie, rustige, sfeervolle en smaakvolle muziek waarop ik heerlijk gedanst heb. Lekker veel mazuka's. Als eerste de avond speelde Christian d'Huyvetter. Er is me er weinig bijzonders van bijgebleven, behalve dat hij af en toe een nummer zong, dat zou vaker mogen in de balfolk naar mijn idee. Het was trouwens ongewoon rustig in de Musketon, door de vakantie? Het gaf wel fijn veel ruimte om te dansen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 12:06 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Tja, de scheidslijn tussen leuk en uitsloverig is erg dun. En af en toe gingen ze daar dan ook behoorlijk overheen. Ze konden in ieder geval een enorm feestje bouwen en de tent, inderdaad minder gevuld dan andere keren, ging helemaal uit zijn dak. Het was grappig om te zien dat velen niet wilden wachten tot het einde van het optreden om een CD te kopen en al tussendoor even snel naar de CD-winkel van Louise liepen om de CD te kopen.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 12:20 am 
Offline
Trainee

Geregistreerd: do jan 05, 2012 5:32 pm
Berichten: 22
Woonplaats: Barendrecht
Ook weer een heerlijk bal in een verassend rustige Musketon.
Tribal Jaze, heerlijk feestje, ik heb me uitstekend vermaakt, alvorens bij de laatste band te genieten van de prachtige, wat ingetogenere muziek die de fantastische avond afsloot.

De bourré workshop waar ik onverwacht aan mee kon doen met dank aan een vriendin van me was het ook waard. In plaats van "ik doe maar wat" is het nu: "ik weet in principe hoe het moet maar ik doe nog steeds maar wat in de hoop dat ik er beter in word!"

_________________
Fotografie en ontwerp: www.masque-obscura.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 87 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling