mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 3:54 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 8:44 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: zo dec 25, 2011 9:00 pm
Berichten: 20
Of ik naar een workshop ga hangt vooral af van of het me leuk lijkt. Met de workshop van Anatole afgelopen zaterdag kan ik op praktisch dansgebied bijvoorbeeld niet erg veel maar toch heb ik me een middag uitstekend vermaakt (vooral het "blinde bal" het laatste half uurtje vond ik echt geweldig :love:).

Zelfde met de workshop turkse dans van Arasta Bazar een paar weken geleden, de dansen die we hebben gedaan zullen waarschijnlijk niet snel terug komen op een bal maar omdat ik erg van midden-oosterse invloeden in muziek houd en ik gewoon nieuwsgierig was heb ik me opgegeven en ook toen was het erg leuk :biggrin:

Ik ga ook wel naar workshops die me op het eerste gezicht wat minder leuk lijken maar waarvan ik wel het idee heb dat ik er een hoop van op kan steken.

En verder natuurlijk de standaardzaken bereikbaarheid/ beschikbaarheid.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 170 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling