mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 4:26 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gennetines 2012
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 12:39 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Wat een innovatie, het programma staat al online (met nog wat blanks natuurlijk): http://gennetines.org/planning-des-renc ... nnetines-1

Btw. Aldi heeft nep crocs voor 5,95. Ideaal om met je dansschoenen aan in te stappen voor tent transfers.
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_ ... 2681_5.htm

Maar het blijft natuurlijk de hele tijd droog :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 07, 2012 7:35 pm 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:29 am
Berichten: 45
Citaat:
Btw. Aldi heeft nep crocs voor 5,95. Ideaal om met je dansschoenen aan in te stappen voor tent transfers.
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_ ... 2681_5.htm


Die hebben ze bij de action ook, maar ik geloof niet in de grootste mannenmaten :)

_________________
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 08, 2012 7:04 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 08, 2007 6:35 pm
Berichten: 163
Woonplaats: Utrecht
pfoei, ken je dat? Dat je ineens de moed ergens onderin je schoenen moet zoeken nadat je de weersverwachting hebt bekeken?...

Alléén maar zware regen en storm verwacht :S


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 08, 2012 11:45 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Gwendolyn schreef:
Alléén maar zware regen en storm verwacht :S

Welke url gebruik je? Die meerdaagse voorspellingen zijn zo onbetrouwbaar, grote verschillen tussen de verschillende modellen. Als ik deze bekijk kan het allemaal nog reuze meevallen :)

http://www.worldweatheronline.com/Genne ... ne/FR.aspx
Verderop in de week zou het kunnen gaan regenen maar met een 10% pop (de kans dat het op je hoofd valt).


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 10:51 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
harpelientje schreef:
Citaat:
Btw. Aldi heeft nep crocs voor 5,95. Ideaal om met je dansschoenen aan in te stappen voor tent transfers.
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_ ... 2681_5.htm

Die hebben ze bij de action ook, maar ik geloof niet in de grootste mannenmaten :)

Aldi ging niet verder dan 46, maar met een inkeping is het gelukt voor mijn maat 43 :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 11:23 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Ach, gewoon je laarzen inpakken en dan komt alles goed. Een beetje regen gaan we niet dood van =) Het duurt nog bijna een week voordat het echt begint en wie weet wat er voor die tijd nog allemaal veranderd!

EDIT: Zoals gezegd, het weer ziet er alweer stukken beter uit!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2012 12:33 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Het weer was prima. Even (te) warm en 1 dag tot een uur of 4 regen, maar dan lig ik toch in m'n tent en het was van geen betekenis (geen modder). Er was minder volk, maar dat was ook net de bedoeling van de extra St. Gervais opzet. Ik mistte wel aardig wat favoriete danspartners :(

Te heeft op donderdag in de 3na grootste tent gespeeld tegelijk met Accordzeam en Decibal, maar toch was de tent goed gevuld :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 25, 2012 1:39 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
Gennetines was weer heel leuk. Er waren zo'n 30 a 40 Nederlanders en nog tal van andere nationaliteiten, ik heb oa met Poolse en Tsjechische dames gedanst. Ik vind het festival trouwens goedkoop, 120 euro voor 8,5 dagen dansen en elke dag kun je meerdere workshops doen en de keuze daarin is enorm. Het sanitair is wel weer uiterst simpel, maar ja je kunt niet alles hebben. De tenten met bekende balfolkbands vond ik geregeld te druk, maar vond altijd wel weer een minder bekende band waarbij de zaal wel voldoende ruimte bood. In de sessietenten kon je ook meestal goed dansen, maar dat begint pas vanaf zo'n 3:30 u. Als je dan op het einde van het festival vaststelt dat je zo'n 45 mazurka's, 40 scottischen en 60 cercle's hebt gedanst, en nog een paar honderd andere dansjes, je tig bands hebt gezien, en bv Triple-X wel drie keer en Parasol vier keer, dan ga je zeer voldaan weer naar huis :happy:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 28, 2012 5:24 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Ik vond het weer een geweldige week! Mede natuurlijk door het weer, dat mocht ook wel na een aantal jaren slecht weer.

Voor mijn gevoel waren er meer buitenlanders dan vorig jaar. Heb zelf een heel aantal Zwitsers, Oostenrijkers en Duitsers ontmoet.

En echt heerlijk gedanst, én gespeelt!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 31, 2012 7:27 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Oeioeioei dus ik heb wel wat gemist..? Geen modder, wat is nou Gennetines zonder modder! Tssss...

Tof dat je ook gespeeld hebt, Bart! ;) Waren er nog leuke boeufs? Hoe was de zonsopkomst vanuit tent 7? En hebben jullie wel genoeg cidermomenten gehad?

Ik vind het sanitair trouwens wel prima op Gennetines. Beter dan op de oude versie van St Chart iig, waar de douches zo koud waren dat het pijn doet op je hoofd, of beter dan op BBF waar je 2 euro moet betalen voor een half lauw straaltje. Het hangt er wel een beetje van af wanneer je gaat douchen en waar. Na 5 jaar weet je wel ongeveer op welke tijd je waar moet zijn voor warm water :cool:

En het festival is zo goedkoop omdat alle bands voor niks spelen en omdat alles gerund wordt door vrijwilligers. Wel een uniek concept! Hard werken voor de muzikanten, die behalve 2 concerten ook workshops moeten begeleiden. De non-commerciële barprijzen (en natuurlijk de gratis nachtsoep) vind ik echt super.

Bungelend aan een rots in de Alpen heb ik af en toe wel met weemoed aan Gennetines gedacht; volgend jaar zit er weer geen Gennetines in voor mij, maar er komt vast nog wel een keer! Hopelijk weet ik op BBF nog hoe het moet, een sco.. ehh.. maz... ehh.. hoe heet dat dansje ook alweer?!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 31, 2012 9:20 am 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
De sessie's waren...tjah...anders?

Geen goede grote sessies met 'alle bekende muzikanten' maar wel een aantal hele goede kleinere sessies waar ik héél erg van heb kunnen genieten. Overigens krijgen de bands wel een flinke onkostenvergoeding.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 10:51 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Bart schreef:
De sessie's waren...tjah...anders?

Geen goede grote sessies met 'alle bekende muzikanten' maar wel een aantal hele goede kleinere sessies waar ik héél erg van heb kunnen genieten. Overigens krijgen de bands wel een flinke onkostenvergoeding.


Reiskostenvergoeding à een bepaald aantal cent per km, gratis maaltijden en een aardige stapel drankbonnetjes.

Reiskosten is wel voor een beperkt aantal auto's. Dus als je een equipe hebt met mensen die geografisch nogal verspreid wonen is er niet voor iedereen volledige kostendekking.

Wist trouwens niet dat de soep gratis was. Was ie vroeger niet. Maar ik heb al een jaar of 3 geen nachtsoep meer gegeten. Vroeger kwamen ze die aankondigen om 24u met een bord maar dat doen ze niet meer.

De eerste zaterdag en zondag was het trouwens slecht weer. We vreesden er al voor. Maar verder klaarde het op. Wel koud 's avonds. Wij zijn donderdag weer vertrokken. We hadden er de week daarvoor al een workshop opzitten bij de Brayauds. Ben nog nooit zo vroeg naar bed gegaan. Ik heb niet één 3e bal gedaan. Na het 2e had ik het altijd helemaal gehad.

Weet niet of ik volgend jaar weer naar Gennetines ga. Ben er nu 8 keer op rij geweest en word het een beetje moe. Misschien eens iets anders.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 11:20 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Fille schreef:
Wist trouwens niet dat de soep gratis was. Was ie vroeger niet. Maar ik heb al een jaar of 3 geen nachtsoep meer gegeten. Vroeger kwamen ze die aankondigen om 24u met een bord maar dat doen ze niet meer.

De soep is in principe niet gratis, alleen de restjes die ze om 4u 's nachts of zo uitdelen wel :)

Fille schreef:
Weet niet of ik volgend jaar weer naar Gennetines ga. Ben er nu 8 keer op rij geweest en word het een beetje moe. Misschien eens iets anders.

Ik denk dat ik dat gevoel wel herken na 5 jaar op rij, hoewel ik het dit jaar wel een beetje miste (uit gewoonte..?!). Volgend jaar zal ik weer niet gaan ivm werk, maar misschien dat ik daarna wel weer hernieuwde zin heb :dancing:

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2012 1:32 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Ik had nu hetzelfde gevoel... (was mijn 5de jaar). Wist eerst al niet zeker of ik zou gaan maar denk dat ik het heel erg zou missen wanneer ik het oversla..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 162 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling