mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 1:42 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Hoe snel verkoopt CaDansa uit?
Binnen 24 uur 29%  29%  [ 6 ]
Binnen 3 dagen 24%  24%  [ 5 ]
Binnen een week 14%  14%  [ 3 ]
Vlak voor het festival 19%  19%  [ 4 ]
Niet. Doe niet zo arrgant, zo leuk is je festival nou ook weer niet. 14%  14%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 21
Auteur Bericht
 Berichttitel: CaDansa 16-18 nov 2012
BerichtGeplaatst: za aug 18, 2012 2:23 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Na het succes van alle bals die in Utrecht georganiseerd worden, werd het hoog tijd voor een groter project: het eerste Utrechtse balfolkfestival. CaDansa! Meer bands, meer dansers, meer sessie, meer festivalgevoel!
En ziehier het resultaat:

Een heel weekend lang (van vrijdag 19u tot zondag 19u) dansen tot je voeten eraf vallen, op de mooiste muziek en met de leukste dansers. Wat wil je nog meer?

Goede koffie en bio-taartjes, dansworkshops, muziekworkshops, sessie tot diep in de ochtend, yoga en een vallende-sterren-regen? Geen probleem! Wij regelen het voor je.

Line-up:

Té (NL)
FéO (FR)
Lirio (NL)
Triple-X (BE)
Naragonia (BE)
KV Express (BE)
Bos 'n' Bass (NL)
Jeff Caresse (FR/BE)
Duo Absynthe (FR)
Wouter Kuyper (NL)
Duo Brotto Lopez (FR)
I Fratelli Tarzanelli (EU)

Kaartverkoop begint 1 september via www.cadansa.nl ['t is natuurlijk een soort self fulfilling prophecy maar worden al wedjes gelegd op hoe snel het uitverkocht gaat zijn. De dansstage met 150 weekend kaartjes was in 18 uur uitverkocht, We hebben hier 300 weekendkaarten (of 3 keer 300 dagkaarten), en ik hoop dat er niet meer vraag naar kaartjes is dan dat. Zodat iedereen die mee wil, ook mee kan. Maarja, we weten niet hoe het gaat lopen.]

Hopelijk tot op CaDansa, maar wellicht ook wel eerder?

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Laatst bijgewerkt door Louise op do aug 23, 2012 2:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 18, 2012 2:53 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Ik ben vooral benieuwd naar de inhoud van de workshops. Is daar al iets bekend over? :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 19, 2012 10:19 am 
Offline
Trainee

Geregistreerd: zo dec 25, 2011 9:00 pm
Berichten: 20
Ik heb geen zin in dans-stage toestanden (die ik gemist zou hebben als Louise haar laptop niet mee had genomen naar het bal die zondag), dus ik neem maar het zekere voor het onzekere en ga op 1 september om vijf over twaalf achter m'n pc zitten :P


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 19, 2012 9:41 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
Wordt er nog voor 1 sept bekend welke band welke dag speelt?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 8:31 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Ik mis op de site wel een beetje de datum van dit festival. Het staat hier wel in de titel van het topic (waarom niet ook nog even in de eerste post?), maar dus niet op de site.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 8:52 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Aangezien de site nu al plat ligt zal het wel een lekkere chaos worden :raisedeyebrow:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 9:43 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
De site ligt tot nu toe uberhaupt vaak plat, maar dat zal wel veranderen naamate het festival dichterbij komt vermoed ik...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 8:43 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Pim schreef:
De site ligt tot nu toe uberhaupt vaak plat, maar dat zal wel veranderen naamate het festival dichterbij komt vermoed ik...


Of hij ligt er dan helemaal uit door teveel dataverkeer ;-) De kaartverkoop is inmiddels immers al lekker gehyped. Ik voorspel Harry-Potter-achtige toestanden...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 2:02 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
Cadansa websitebeheerder hier. :-)

Als de website inderdaad "plat ligt" hoor ik heel graag wat er dan precies gebeurde, welke melding je kreeg in je browser en op welk tijdstip het was. Dan kan ik er hopelijk iets aan doen.

Ik ben me ervan bewust dat de website niet bijzonder vlot is (aangezien die op een server in de VS staat) - maar ik heb hem tot nu toe altijd kunnen bereiken.

De datalimiet op de website is in principe unlimited/fair use, en van een paar honderd bezoekers wordt zo'n hoster echt niet koud of warm, stelt weinig voor in vergelijking met een echt grote website. Dus wat dat betreft verwacht ik geen problemen.

In ieder geval hoor ik het dus graag als de website onbereikbaar is of er andere problemen zijn!

_________________
Dance forever or die trying


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 2:14 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Volgens mij spelen hier 2 problemen:
1 - in de link in de eerste post zit de punt achteraan de zin ook in de url. Dat gaat dus niet werken.
2 - de site doet ontzettend lang (i.e. enkele seconden of halve minuut ofzo) over het maken van een verbinding, dus nog voor hij daadwerkelijk de pagina gaat bouwen.

Toen ik voor het eerst naar de site ging deed elke pagina er zo lang over om te laden (disable cache had ik al uit gezet).
Je krijgt dus niet echt een error te zien waar je wat mee kan, het is gewoon traag.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 2:26 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: zo mei 03, 2009 11:14 am
Berichten: 99
Woonplaats: Utrecht
1. Inderdaad, maar bij mij werkt het gewoon (Firefox en Chrome). Toch wel handig om aan te passen denk ik. Lou?
2. Soms duurt het enkele seconden voordat de pagina opgebouwd gaat worden inderdaad. Maar een halve minuut heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kan hier weinig aan doen, behalve de site in Nederland gaan hosten. :-) Overigens laadt hij bij mij op dit moment heel rap, met lege cache.

Bedankt voor jullie feedback in ieder geval. :-)

_________________
Dance forever or die trying


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 27, 2012 2:27 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
De site is een zeer zwak punt.
Zojuist kostte het me een minuut om erop te komen.
Ik houd mijn hart vast voor de voorverkoop, want dat gaat op deze manier heel veel stress opleveren en op een Russisch roulette lijken.

Tja, en ik snap wel dat er reclame wordt gemaakt voor Cadansa, maar de hyperige hijgerigheid die er ook met bovenstaande poll wordt gecreeerd, vind ik minder.
Als een dergelijke sfeer gecreerd wordt, heb ik eerder de neiging me ervan te distantieren dan er perse bij te willen horen.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Laatst bijgewerkt door Kees op ma aug 27, 2012 6:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 27, 2012 3:43 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
Kees schreef:
De site is een zeer zwak punt.
Zojuist kostte het me een minuut om erop te komen.
Ik houd mijn hart vast voor de voorverkoop, want dat gaat op deze manier heel veel stress opleveren en op een Russisch roulette lijken.

Tja, en ik snap wel dat er reclame wordt gemaakt voor Cadansa, maar ik houd absoluut niet van de hyperige hijgerigheid die er ook met bovenstaande poll wordt gecreeerd, vind ik minder.
Als een dergelijke sfeer gecreerd wordt, heb ik eerder de neiging me ervan te distantieren dan er perse bij te willen horen.


Ik moet me hier wel een beetje bij aansluiten: Het is natuurlijk super dat dit wordt georganiseerd en er komen hele leuke bands en een hoop fijne mensen; Ik ga waarschijnlijk een bende logees over de vloer hebben (sorry, er is echt geen plat oppervlak meer over) en een weekend lang dansen is natuurlijk heel mooi, maar ik ben het wel met Kees eens dat het 'wees-er-snel-bij-want-op=op-gedoe' een beetje een domper op de voorpret is...

Edit: @Arjen: Hij is vooral langzaam... Het kan inderdaad soms minuten duren voor er iets op het scherm verschijnt.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 27, 2012 3:45 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ik vroeg me af of de programmatie een afspiegeling is van de smaak van de gemiddelde Nederlandse bal-folk bezoeker. Er zit werkelijk niet één groep bij waar ik op zou willen dansen. Nou ja, misschien Duo Broto-Lopez dan nog, zolang ze maar geen composities spelen of improviseren. Dus dat is dan welgeteld een halve groep.

Zijn er ook organisatoren in Nederland die in compleet tegenovergesteld festival programmeren? Hebben jullie mensen met mijn smaak niet nodig om genoeg bezoekers te krijgen? Nu woon ik in Frankrijk dus ben ik geen potentiële doelgroep, maar er zullen toch wel meer mensen zijn die de zelfde soort muziek mooi vinden als ik?

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 27, 2012 4:07 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Kees schreef:
De site is een zeer zwak punt.
Zojuist kostte het me een minuut om erop te komen.
Ik houd mijn hart vast voor de voorverkoop, want dat gaat op deze manier heel veel stress opleveren en op een Russisch roulette lijken.

Tja, en ik snap wel dat er reclame wordt gemaakt voor Cadansa, maar ik houd absoluut niet van de hyperige hijgerigheid die er ook met bovenstaande poll wordt gecreeerd, vind ik minder.
Als een dergelijke sfeer gecreerd wordt, heb ik eerder de neiging me ervan te distantieren dan er perse bij te willen horen.


Echt, als we er de de keus in zouden hebben, zou ik willen dat iedereen die wil komen gewoon kan komen. Dat iedereen er in past, zelfs al beslissen ze het heel last minute. Maar de ruimte is gewoon beperkt, en een andere locatie is vooralsnog ook geen optie. (Als iemand een geschikte maar grotere ruimte weet, die alle voordelen van de musketon ook heeft houden we ons (voor een volgende keer) zeer aanbevolen.)

Wat betreft het wees-er-snel-bij-hype, het idee vanuit de organisatie daarachter niet die hype te creeeren, maar we willen wel graag dat iedereen die graag wil komen beseft dat ze snel moeten zijn, zodat ze het niet inplannen en er op een gegeven moment achter komen dat ze niet kunnen komen omdat er geen kaartjes meer zijn.

Maar ik heb ondertussen zoveel mensen gehoord die graag willen komen, dat ik vrees dat het inderdaad heel snel gaat zijn met de kaartjes. Hopelijk valt het reuze mee en duurt het lang genoeg dat latere beslissers ook gewoon kunnen komen. We overwegen meer randactiviteiten te organiseren, waardoor we de drukte een beetje kunnen spreiden en meer mensen toe kunnen laten, maar daarmee lopen we ook het risico dat het op de drukste momenten te druk is.

Het is gewoon erg lastig om in te schatten hoeveel mensen er terecht kunnen. Is iedereen die een weekendkaartje koopt het hele weekend aanwezig? En als je er dan bent, wil je dan de hele tijd dansen of vind je het prima om af en toe alleen te kijken/luisteren, of een biertje te drinken in de bar of ergens sessie te spelen? En is het dan erger dat het tijdens een paar uur te druk is om fijn te dansen, dan dat het jammer is om zoveel mensen te moeten teleurstellen?

(Dit is een discussie die ik ook op facebook ga openen dus als jullie meewillen denken kan dat ook daar.)

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 155 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling