mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 5:30 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Hoe snel verkoopt CaDansa uit?
Binnen 24 uur 29%  29%  [ 6 ]
Binnen 3 dagen 24%  24%  [ 5 ]
Binnen een week 14%  14%  [ 3 ]
Vlak voor het festival 19%  19%  [ 4 ]
Niet. Doe niet zo arrgant, zo leuk is je festival nou ook weer niet. 14%  14%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 21
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 12:24 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: za aug 01, 2009 1:04 pm
Berichten: 16
Woonplaats: Leuven (België)
Ik heb eventueel nog een ticketje over voor het ganse weekend cadansa.
Eventueel zoek ik ook nog een slaapplek voor 1-3 personen, waarvan één iemand met auto indien nodig.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 1:39 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di dec 15, 2009 9:00 pm
Berichten: 6
Heeft iemand nog een kaartje voor zondag ter overname? Graag!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 8:01 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di dec 15, 2009 9:00 pm
Berichten: 6
Ik heb inmiddels een kaartje.
Voor mensen die nog zoeken: op de facebook pagina van balfolk komen soms ook nog mensen die hun kaartje aanbieden.
Veel succes!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 8:30 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
Pieter, ik heb je een pm gestuurd over dat Cadansa kaartje!

gr Pim (of eigenlijk Pieter op de dansvloer :-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 09, 2012 12:14 am 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:29 am
Berichten: 45
Gezellig Zayla,

heb zin om je weer te zien!!

groetjes Harpelientje ( Lisa)

_________________
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 11:51 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Als er iemand mee wil rijden op zaterdag?
Ik ga 's ochtends vanuit Groningen heen en 's avonds weer terug.
Stuur maar een pb, als je geïnteresseerd bent :~)

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 14, 2012 7:04 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
Ik heb vorige week voor een Duitse vriendin genaamd Daniela nog een weekendticket kunnen regelen. Nu heeft ze mij gevraagd of ik haar vrijdagticket en/of haar zondagticket kan verkopen. Interesse? Stuur een pm en ik geef je haar e-mail adres, dan kan je het zelf met haar afhandelen.

<<< edit: tickets zijn verkocht >>>


Laatst bijgewerkt door Pim op do nov 15, 2012 10:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 14, 2012 9:19 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Had ik al gezegd dat ik er super veel zin in heb?!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 4:28 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Helaas niets van de muziek mee gekregen omdat ik samen met Auke gisteren de hele CaDansa-dag mensen harmonica's heb laten uitproberen en heb uitgelegd hoe zo'n instrument werkt. Veel belangstelling was er, superleuk! En er zaten een paar talenten tussen, ben benieuwd :)

Het was wel zo druk en vroeg zoveel aandacht, dat er van kletsen (en soms zelfs fatsoenlijk groeten) zo goed als niks terecht is gekomen... Sorry aan iedereen voor wie dat geldt :( Was wel een beetje met een kaal gevoel naar huis rijden. Volgend jaar maar anders :rose: Met kletsen en dansen en muziek luisteren :love:
Wel even van het lekkere eten genoten, pompoensoep en tabouléh en een chocolade-noten-koek toe. Heel lekker en superfijn dat het allemaal bio was.

Knap hoe de hele Musketon zo gezellig was. Leuk dat er allemaal verschillende plekken waren. Heel knap gedaan!
Verder kan ik er dus niet zoveel over zeggen, omdat ik vooral met Auke achter onze stand heb gezeten. Hoop dat men het leuk vond. Het was niet iedereen helemaal duidelijk dat we geen winkel ofzo hebben, maar daar puur als harmonica-enthousiastelingen zaten om mensen de laagdrempelige mogelijkheid te geven om zo'n instrument eens te proberen. Met veel dank aan Lou voor het beschikbaar stellen van haar Parigi als leen-instrument.

Benieuwd naar de verhalen en de foto's!

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 10:22 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Net terug van een erg leuke uitputtingsslag. Leuk gespeeld met Tourdion op het open podium en in de sessie zaterdagavond. Laat op de avond nog sessie en mazurka battle op de dansvloer, maar toen was ik toch wel wat te moe (4:30H is toch wel laat al je een kinder-ritme hebt).


Hulde en lof voor dit gezellige en leuke festival. Hopelijk later een uitgebreider verslag maar aangezien we met het schip op de werf liggen weet ik niet wat daar van komt ;-)

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 19, 2012 8:15 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Ik ben erg onder de indruk dat de organisatie van Cadansa als eerste editie zo'n mooi festival hebben weten neer te zetten.
Mijn complimenten.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 19, 2012 10:28 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Na 10 jaar heeft Nederland dan haar eerste, volwassen, internationale, meerdaagse, indoor-, balfolkfestival.

Het was verschrikkelijk goed georganiseerd. Een feest om er te zijn. Heerlijk, al die verschillende nationaliteiten, al die bands.

En wat ik een grote 'meevaller' vond was dat er volop plaats was voor informele, onversterkte spansfeestjes in zaaltjes, hoekjes en achter klapdeuren en kapstokken.

Het grote podium met z'n grote namen moet er natuurlijk zijn. Maar wat mooi dat de kleine optredentjes het beste te bieden hadden als het ging om goed geluid, sfeer en frisse lucht.

De trekzak uitprobeerhoek was een groot succes. De stroom belangstellenden was continu. Ik denk dat er tussen de 5 en 10 nieuwe zieltjes zijn gewonnen. Volgend jaar weer!

Kwaliteit van de lekkere hapjes was ook van een heel behoorlijk niveau: topper: de spinazie-quiche. De ultieme smaakpapillen kick kwam echter van de zelfgemaakt chocolade truffels van Ernie. :applause: (Het is een onbehouwen Amsterdammer maar hij heeft wel smaak)

Hulde voor de organisatie. Wat mij betreft mogen ze in Utrecht nu wel een straat naar Louise gaan noemen. :hug: :applause: :dancing: :sick: :dancing: :rose: :rose:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 19, 2012 10:43 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
tourdion schreef:
Na 10 jaar heeft Nederland dan haar eerste, volwassen, internationale, meerdaagse, indoor-, balfolkfestival.

Het was verschrikkelijk goed georganiseerd. Een feest om er te zijn. Heerlijk, al die verschillende nationaliteiten, al die bands.

En wat ik een grote 'meevaller' vond was dat er volop plaats was voor informele, onversterkte spansfeestjes in zaaltjes, hoekjes en achter klapdeuren en kapstokken.

Het grote podium met z'n grote namen moet er natuurlijk zijn. Maar wat mooi dat de kleine optredentjes het beste te bieden hadden als het ging om goed geluid, sfeer en frisse lucht.

De trekzak uitprobeerhoek was een groot succes. De stroom belangstellenden was continu. Ik denk dat er tussen de 5 en 10 nieuwe zieltjes zijn gewonnen. Volgend jaar weer!

Kwaliteit van de lekkere hapjes was ook van een heel behoorlijk niveau: topper: de spinazie-quiche. De ultieme smaakpapillen kick kwam echter van de zelfgemaakt chocolade truffels van Ernie. :applause: (Het is een onbehouwen Amsterdammer maar hij heeft wel smaak)

Hulde voor de organisatie. Wat mij betreft mogen ze in Utrecht nu wel een straat naar Louise gaan noemen. :hug: :applause: :dancing: :sick: :dancing: :rose: :rose:

En ...
heb je daarbij ook het Diatonisch Nieuwsblad nog gepromoot ?

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 19, 2012 11:23 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
campie schreef:
tourdion schreef:
De trekzak uitprobeerhoek was een groot succes. De stroom belangstellenden was continu. Ik denk dat er tussen de 5 en 10 nieuwe zieltjes zijn gewonnen. Volgend jaar weer![/size]

Hulde voor de organisatie. Wat mij betreft mogen ze in Utrecht nu wel een straat naar Louise gaan noemen. :hug: :applause: :dancing: :sick: :dancing: :rose: :rose:

En ...
heb je daarbij ook het Diatonisch Nieuwsblad nog gepromoot ?


Ja hoor, de kleurplaten van Campie vlogen als warme broodjes over de toonbank!

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 19, 2012 11:42 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Wat een ongelofelijk fijn feestje! Wat hierboven beschreven is herken in helemaal. Op een gegeven moment met een grote grijns rondgelopen tussen alle groepjes die ergens in een hoekje heerlijke muziek aan het maken waren. Overal waren mensen aan het spelen en het was heerlijk! En hierdoor was bij het hoofdpodium ook altijd zat ruimte om goed te kunnen dansen. Het aantal bezoekers was duidelijk perfect ingeschat.

Volgend jaar zeker weer! :rose:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 177 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling