mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 5:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 05, 2012 2:15 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Christine schreef:
Het forum stond natuurlijk ook een tijdje stil door de zomervakantie.

De verhuizing van de activiteit naar facebook is al veel langer aan de gang dan afgelopen zomer. Meer iets van de afgelopen 3 jaar denk ik.

Citaat:
Ik vind dat gemiep over Facebook trouwens maar jammer. Als je wilt dat het forum levendig blijft, zorg dan dat je iets interessants post waar mensen graag op willen reageren. :peace:

Het gaat mij er niet om dat mensen niet op mijn posts reageren. Ik hoef ook geen 'friends' en 'likes' te hebben. Het gaat mij erom dat activiteiten alleen op facebook gemeld worden en je dus verplicht mee moet doen aan facebook om alles mee te krijgen. Zo erg is het nu natguurlijk nog niet, maar ik wil dat wel graag voor zijn. In andere woorden, het gaat me niet om wat ikzelf post, maar wat anderen posten en ik dan niet te zien krijg.

Ik heb er bezwaar tegen als ik door omstandigheden gedwongen wordt mee te doen aan de 1984 achtige praktijken van die social networks.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 05, 2012 2:22 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
martijnv schreef:
Ik heb er bezwaar tegen als ik door omstandigheden gedwongen wordt mee te doen aan de 1984 achtige praktijken van die social networks.


En dat heb ik dus ook. Er zijn steeds meer bedrijven die acties en daadwerkelijke informatie alleen nog maar via FaceBook doen en daarmee dus mensen buiten sluiten die hun hele hebben en houwen niet perse op dat gedrocht hoeven te hebben.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 05, 2012 2:51 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Maar binnenkort dus het forum op je mobiel en dan wordt alles beter! Dan kan je op het feestje niet alleen Facebook lezen, maar ook het forum en dan hoef je dus echt nooit meer in het echt met elkaar te praten :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 05, 2012 3:42 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Jojo schreef:
Maar binnenkort dus het forum op je mobiel en dan wordt alles beter! Dan kan je op het feestje niet alleen Facebook lezen, maar ook het forum en dan hoef je dus echt nooit meer in het echt met elkaar te praten :peace:


Misschien is het iets om ook een virtuele dans app toe te voegen, dan hoef je ook niet meer echt te dansen op een bal :devilish:

Kan iedereen gewoon aan de kant blijven zitten met zijn mobiel.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 08, 2012 12:59 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Like!

;)

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 181 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling