mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 1:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 12:14 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Het verbaast me heel erg dat er op balfolk.nl na de eerste editie in feb. 2011 geen aandacht meer besteed wordt aan de Celtic & Balfolk Night in de Rotterdamse De Doelen. Ik heb op dit forum er nog eens aandacht aan besteed, maar daarna is het ook bij mij buiten beeld verdwenen. Via een tweet aan de rechterkant van balfolk.nl ben ik toch weer op het spoor van dit evenement gekomen.

En ik moet zeggen, de organisatie heeft niet stilgezeten! Het festival is flink uitgebouwd en verspreidt zich nu over 4 locaties. Balfolk heeft een volwaardige plek in de foyer met bepaald geen misselijke bands: Hot Griselda, Snaarmaarwaar en I Fratelli Tarzanelli.
http://www.dedoelen.nl/concerten/agenda ... olk_night/

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 11:42 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Bals dienen wel actief aangemeld te worden.
We volgen niet de kranten, uitgaansagenda's, websites en media om alle bals na te pluizen en op de website te verzamelen.

Maar afijn, er wordt wel degelijk aandacht aan besteed: het bal staat nog niet zichtbaar vermeld. Het bal staat al wel in het admin-deel. Blijkbaar was er nog geen signaal ontvangen dat het al openbaar mocht staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 11:57 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
8 februari 2013. Een datum om te onthouden. En nu maar hopen dat het niet samenvalt met het stageweekend.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 12:00 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 04, 2006 3:53 pm
Berichten: 642
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Poe hee, het is wel een beetje duur: 29 € voor "normale" mensen...

_________________
Beginning dancer: Knows nothing.
Intermediate dancer: Knows everything, but is too good to dance with beginners.
Hotshot dancer: Too good to dance with anyone.
Advanced dancer: Dances everything, especially with beginners.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 12:37 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
@ Menno, het is een tweet van Nieuwsbank, zie ik. Zij hebben het eergisteren gepubliceerd. Het stond bij balfolk.nl in het gedeelte 'tweets over balfolk'. Ik zit het ook echt niet na te pluizen hoor (ik kijk meestal niet eens naar dat deel van balfolk.nl) maar mijn oog viel er ineens op en het leek me wel interessant.

Ik vraag me wel af of het in 2012 ook georganiseerd en zo ja, waarom het dan niet meer op balfolk.nl verschijnt. Want die van najaar 2011 is ook niet op balfolk.nl verschenen. Wat betreft het aanmelden van dit soort activiteiten: misschien is het een puntje om met mensen die toegang hebben tot het admin-deel te bespreken.

Voorzetje:
Er is al een scheiding tussen bals en events. Misschien is het interessant om dit soort dingen onder 'events' te scharen, onder het mom van: het is geen bal, maar er is wel degelijk balfolk bij die activiteit. Maar anderzijds snap ik de huiver wel, want voor je het weet, loopt het vol met balfolk op fantasyfairs enzo.

@saghws, 3 euro per band. Pfew, wat veel zeg.
Ik vergelijk het met Tradit, het folkfestival in Groningen waar ik twee keer geweest ben. Daar was het aandeel balfolk veel kleiner.
Twee jaar geleden, de eerste Celtic & Balfolk Night, was er sprake van minder bands voor hetzelfde geld.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 5:33 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
We zijn door de programmeur van de Doelen benaderd over dit festival, en zijn hebben hen geadviseerd over wat te programmeren en er komt ook een dansuitleg. De reden dat het nog niet op balfolk.nl staat was dat er nog geen concrete afspraken waren over de prijs. We zijn met ze aan het kletsen over een balfolkkorting. Zodra daar meer over bekend is komt dat hier en op facebook en meer van dat.

Hou het dus in de gaten.

Groetjes

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 9:54 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di dec 15, 2009 5:03 pm
Berichten: 90
Als Cecile Corbel komt, ben ik er bij! Jammer dat het overlapt met Snaarmaarwaar, maar Cecile Corbel heeft zulke awesome muziek!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 6:17 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Kees schreef:
zo ja, waarom het dan niet meer op balfolk.nl verschijnt

dan is het dus niet aangemeld


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 5:06 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
In de balfolknieuwsbrief staat dat er een balfolkkorting bedongen is van € 15,-. Dat is heel mooi nieuws! Het moet alleen nog even aangepast worden bij het event op balfolk.nl zelf, want daar staat de oude informatie.

De nieuwe informatie heeft de kans enorm vergroot dat ik er naar toe ga.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 1:04 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
De Doelen bieden de lezers van de balfolk nieuwsbrief en balfolk facebook nu een fikse korting aan. Met balfolk-korting betaal je slechts 15 euro ipv 29. En studenten onder de 29 kunnen een uur van te voren een kaartje bij de kassa krijgen voor 9 euro, mits het niet uitverkocht is.

De korting wordt verkregen o.v.v. ‘Actie Balfolk’. Telefonisch via 010-2171717 (kassa de Doelen) of via de website van de Doelen na het invoeren van de code ‘balfolk’.

Deze actie staat bewust niet op balfolk.nl, omdat de Doelen niet willen dat hun eigen bezoekers er gebruik van maken, het een speciale actie voor de balfolkies. (www.balfolk.nl vinden ze te openbaar, en ze hebben een link op hun eigen site naar onze site. Vandaar dat op balfolk.nl gewoon de normale prijzen staan.)

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 1:32 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Louise schreef:
Deze actie staat bewust niet op balfolk.nl, omdat de Doelen niet willen dat hun eigen bezoekers er gebruik van maken, het een speciale actie voor de balfolkies. (www.balfolk.nl vinden ze te openbaar, en ze hebben een link op hun eigen site naar onze site. Vandaar dat op balfolk.nl gewoon de normale prijzen staan.)


:laughing: en daarom heb je het op de balfolk-facebook gezet? Zodat alle 1.800 likers het nog eens kunnen delen met hun folkvriendjes en het viral kan gaan? :devilish: Of heb je "project X" altijd al een rotfilm gevonden? :dancing:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 1:36 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Menno schreef:
Louise schreef:
Deze actie staat bewust niet op balfolk.nl, omdat de Doelen niet willen dat hun eigen bezoekers er gebruik van maken, het een speciale actie voor de balfolkies. (www.balfolk.nl vinden ze te openbaar, en ze hebben een link op hun eigen site naar onze site. Vandaar dat op balfolk.nl gewoon de normale prijzen staan.)


:laughing: en daarom heb je het op de balfolk-facebook gezet? Zodat alle 1.800 likers het nog eens kunnen delen met hun folkvriendjes en het viral kan gaan? :devilish: Of heb je "project X" altijd al een rotfilm gevonden? :dancing:


Misschien dat het normale publiek van De Doelen <kakstem>boven zulke onzin als Facebook staat</kakstem> en De Doelen het inschat als een klein risico dat men er op terecht komt. :p Een <kakstem>nette website</kakstem> daarentegen is wel degelijk een risico. ;-)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 1:40 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Brenda schreef:
<kakstem>boven zulke onzin als Facebook staat</kakstem> en De Doelen het inschat als een klein risico dat men er op terecht komt. :p Een <kakstem>nette website</kakstem> daarentegen is wel degelijk een risico. ;-)

Waarschijnlijk zal dat het zijn. Waarschijnlijk zijn ze inderdaad zo cultureel verantwoord elitair dat ze niks aan eh... dit soort social media dingen doen :devilish: :tongues:
https://www.facebook.com/concertgebouwdedoelen
https://twitter.com/deDoelen
http://dedoelenrotterdam.hyves.nl/
http://www.youtube.com/user/DeDoelenRotterdam
:wink:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 2:12 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Op balfolk.nl kunnen de reguliere bezoekers van de Doelen inderdaad makkelijk komen. De kans dat ze per ongeluk het berichtje op facebook langs zien komen omdat dat gedeeld wordt schatten we een stuk kleiner in.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 3:06 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di aug 17, 2010 1:36 pm
Berichten: 53
Woonplaats: Wageningen
Kak en elitair.. Ik vind het juist leuk dat er naast die vieze festivalhippies ook eens normale mensen kennismaken met balfolk. :raisedeyebrow:

_________________
Hvørjum skal eg dansa við?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 65 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling