mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 10:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 07, 2013 2:18 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
saghws schreef:
tourdion schreef:
Cooper en Verse Melk hebben voor radio Rijnmond een paar nummertjes gespeeld. Het klinkt erg leuk: http://www.rijnmond.nl/programmas/live-uit-lloyd/berichten/04-02-2013/kuyper-en-van-der-schaaf-live-uit-lloyd


Wat mij opviel in het interview is de bewering: "De quickstep en de foxtrot zijn ontstaan uit de scottisch".

Ik ben erg nieuwsgierig waar deze bewering op is gebaseerd. Wie het weet mag het zeggen.


:grin: Ik vermoed dat VM dat in heel globale zin bedoelde :peace:

Maar als je het hem zelf wil vragen,...hier komtie niet veel meer, faceboek is dan beter,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 07, 2013 6:28 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
Lijkt me leuk om het interview ook te beluisteren, maar als ik op de site zit zie ik wel "Audio: Compleet LIVE" (en nog vier keer andere AUDIO:[kreet], maar nergens iets om op te klikken om geluid te krijgen. Is het misschien verwijderd ondertussen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 07, 2013 7:14 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Heb er zelf ook even gekeken, maar er staan gewoon helemaal links op de balkjes Play-toetsen.
De bovenste is de hele uitzending, de balkjes eronder enkele liedjes die ze hebben laten horen.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo feb 10, 2013 2:17 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Ik was echt positief verrast over de avond! Met name de sfeer was gewoon erg goed en wat mij betreft was de mengeling met Schots, Iers, 'folk' en balfolk heel natuurlijk. Ook de mix in het publiek (van standaard theaterpubliek tot zeer alternatief) maakte de sfeer van de avond anders, maar eigenlijk wel eens een verademing =) Ik vond het erg leuk om te zien dat er ook een heleboel nieuwe mensen een poging tot een dansje waagden. Wat mij betreft mag dit dus zeker doorgroeien! En door de korting was het goed betaalbaar! Al ga ik volgend jaar niet weer zo met de auto...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo feb 10, 2013 4:54 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Het was idd een megafeest.
De mix van publiek maakte het heel bijzonder. Twee jaar geleden vond ik het al erg leuk, maar deze keer overtrof dat op alle fronten.
Wat betreft parkeren; ik parkeerde twee jaar geleden mijn auto in de parkeergarage onder het Schouwburgplein en ik ben me toen ook al kapot geschrokken van de prijs. Dit keer heb ik het anders aangepakt en ben in de buiurt blijven slapen. We gingen alsnog met de ayto naar het centrum, maar dit keer de auto geparkeerd aan de andere kant van het plein. Dat is dan even een paar minuten lopen, maar dat scheelt meteen de helft )een zogenaamde B-garage (je schijnt ook nog C-garages te hebben). Dus dat is een hele goede optie, als je wel wat wilt betalen, maar niet de hoofdprijs.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo feb 10, 2013 7:53 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Het probleem is gesignaleerd, en er wordt al over nagedacht of het mogelijk is om volgend jaar een "bring your own-sleep-in" in de Doelen te organiseren.

Het is in ieder geval volgend jaar weer op 8 februari, (dit keer dus een zaterdag, met waarschijnlijk ook een middagprogramma), dus zet maar vast in je agenda,

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 9:15 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:35 am
Berichten: 73
Woonplaats: Utrecht
Kees schreef:
Heb er zelf ook even gekeken, maar er staan gewoon helemaal links op de balkjes Play-toetsen.
De bovenste is de hele uitzending, de balkjes eronder enkele liedjes die ze hebben laten horen.

Misschien zie ik het niet doordat mijn hoofd-pc nog op Windows XP en IE8 draait. Ben ik op zich heel tevreden mee. Maar ik zal het eens op mijn werk-pc proberen...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 11:39 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Pim schreef:
Misschien zie ik het niet doordat mijn hoofd-pc nog op Windows XP en IE8 draait. Ben ik op zich heel tevreden mee. Maar ik zal het eens op mijn werk-pc proberen...

De afspeelbalkjes zijn flash, misschien heb je geen flash? Of een verouderde versie?

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 66 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling