mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 12:22 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2012 5:05 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di jul 01, 2008 11:41 pm
Berichten: 369
Louise schreef:
Christine schreef:
... en heeft een van de heren een zwak voor dames met mooie billen die als dwarrelende herfstblaadjes komen langswiegen?

Volgens mij hebben ze die zwak alledrie :tongues:


Dat denk ik ook wel ja :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 2:46 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Inschrijven kan vanaf 9 januari 16:00 via www.balfolk.nl. Eerder was hiervoor 20 december aangekondigd, maar de organisatie heeft besloten deze datum wat op te schuiven, zodat er meer zekerheid is over welke docenten en keuzeworkshops er zullen zijn en julllie nog wat meer tijd hebben op te besluiten of je kan komen.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 3:02 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Even ter info: Op de link naar de dansstage aan de linkerkant, boven het kopje eerstkomende bals (met de afbeelding) staat nog inschrijven vanaf 20 december 2012 16.00 uur. Als je doorklikt en vervolgens bij "Inschrijven" kijkt staat het wel goed.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 3:10 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Rob schreef:
Even ter info: Op de link naar de dansstage aan de linkerkant, boven het kopje eerstkomende bals (met de afbeelding) staat nog inschrijven vanaf 20 december 2012 16.00 uur. Als je doorklikt en vervolgens bij "Inschrijven" kijkt staat het wel goed.


Dat klopt, dat kan ik namelijk niet zelf wijzigen, WirteX past dat zo snel mogelijk aan (hoop ik).

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 9:59 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
...en dat we zeker weten dat de wereld dan nog bestaat. Zou anders toch zonde zijn.

_________________
...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 11:54 am 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Oei! Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant: meer risico dat er geen hotelkamer meer is (waar ik toch graag voor ga). Ik denk dat ik maar eens de annuleringsvoorwaarden ga lezen. :S


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 4:08 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Ingeschreven en betaald! Vermoedelijk nog wel op tijd. :-)
En Logica laat ik dit jaar maar schieten.. ik ga wel voor een blokhut. Scheelt gedoe (wat een onhandige site, die Logica site!!), en dan maar douchen in het Sportcentrum ofzo.
Zin in!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 4:19 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 03, 2008 3:02 pm
Berichten: 183
Woonplaats: Amsterdam
...en hij is vol...

http://www.balfolk.nl/stageaanmeldingen.php


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 5:02 pm 
Offline
Ballgirl
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma dec 24, 2012 10:02 pm
Berichten: 7
Woonplaats: Delft
Jammer dat er alleen nog maar "Het is vol... :)" staat, want ik wilde de verschillende taart-statistieken nog verder bekijken.

_________________
laat me dromen met m'n voeten


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 5:08 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Dit is echt belachelijk zeg... Ik voel me bijna eerder sip dat zoveel mensen buiten de boot vissen dan blij dat ik wel een plekje heb weten te krijgen :worried: Hopelijk komt er volgend jaar inderdaad een goede oplossing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 7:09 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: zo dec 25, 2011 9:00 pm
Berichten: 20
gpvos schreef:


Ik heb me om 10 over 4 ingeschreven en toen kwam ik al op de wachtlijst... ik hoop dat dit weer een server overload is zoals bij Cadansa een paar maanden geleden, anders is het echt belachelijk inderdaad.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 9:15 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 1:18 pm
Berichten: 526
Woonplaats: Amsterdam
Zo te horen zit jij niet op Facebook. Ik zal even posten wat de webmaster daar zei:

Wirtex schreef:
Na 56 seconden was de eerste freak ingeschreven en om 16:05:42 werd het eerste mailtje verstuurd met daarin de droevige mededeling dat de gekozen groep helaas al vol was... :(


Het zat dus binnen vijf minuten bomvol. De organisatie gaat kijken naar een oplossing.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 10:59 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: zo dec 25, 2011 9:00 pm
Berichten: 20
Christine schreef:
Zo te horen zit jij niet op Facebook. Ik zal even posten wat de webmaster daar zei:

Wirtex schreef:
Na 56 seconden was de eerste freak ingeschreven en om 16:05:42 werd het eerste mailtje verstuurd met daarin de droevige mededeling dat de gekozen groep helaas al vol was... :(


Het zat dus binnen vijf minuten bomvol. De organisatie gaat kijken naar een oplossing.


Ik heb nog op facebook gekeken maar ik kon de pagina van de dansstage niet vinden (sorry, facebook ultranoob :P).

Nja goed, so be it, ik kijk wel of ik nog van de wachtlijst af kom. Ik heb geen zin om om 4 uur exact bij wijze van spreken met een atoomklok al paginaverversend achter de computer te zitten om een plekje te krijgen. Ik vond mezelf al zo'n addict toen ik m'n stagebegeleider iets na vieren vroeg of ik even met m'n laptop het internet op mocht om me in te schrijven... zelfs dat was te laat xD


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 12:58 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 05, 2009 2:02 pm
Berichten: 191
Woonplaats: Amersfoort
Christine schreef:
Zo te horen zit jij niet op Facebook. Ik zal even posten wat de webmaster daar zei:

Wirtex schreef:
Na 56 seconden was de eerste freak ingeschreven en om 16:05:42 werd het eerste mailtje verstuurd met daarin de droevige mededeling dat de gekozen groep helaas al vol was... :(


Het zat dus binnen vijf minuten bomvol. De organisatie gaat kijken naar een oplossing.


Ik zit ook niet op Facebook, maar die quote van Wirtex zou best eens over mij kunnen gaan. :p
Dit jaar wilde ik WEL op tijd ingeschreven zijn, dus ik had 'n alarm gezet en zat inderdaad te F5-en.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 1:35 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
De post van Wirtex zou ook over mij kunnen gaan.
e-mail schreef:
Wednesday, January 9, 2013 4:01 PM, subject: Inschrijving Dansstage 2013 ontvangen.

Ik zat namelijk om 15:59 met de website voor mijn neus op mijn werk achter de pc bezig te F5-en. Zodra het inschrijfscherm actief werd heb ik gelijk het formuliertje ingevuld, danservaring zo kort mogelijk gehouden en verstuurd.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 89 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling