mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do maart 28, 2024 11:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Moet het forum heringedeeld worden, en zo ja hoe?
Laat alles zo als het is. 19%  19%  [ 6 ]
Muziek en dans / Bals & andere evenementen (2 subfora) 29%  29%  [ 9 ]
Muziek / Dans / Evenementen (3 subfora) 39%  39%  [ 12 ]
Muziek /Dans / Evenementen / Overig (4 subfora) 13%  13%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 31
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 6:57 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: ma jun 20, 2011 1:08 pm
Berichten: 19
Woonplaats: Nijmegen
Oh, verkeerd gekeken... da's inderdaad weer wat meer werk :-)

Gaat iemand zo veel pagina's terugbladeren om te kijken of er nog meer interessants is? Het lijkt me van niet. Weer een reden voor meer oplsplitsing.
Oh en zo krijgen we al die subfora zeker wel vol... :-P


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 2:17 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
martijnv schreef:
Misschien is het ouderwets van mij, maar voor mij voelt het verplaatsen van alle oude topics alsof ik opeens de oude jaargangen van New Folk Sounds opnieuw zou gaan lay-outen. Een beetje een soort van geschiedvervalsing.


:hug:

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 3:59 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Citaat:
gigaklus


Zoals gezegd, het gaat mij hierbij niet zozeer om het werk. Het is dus een principekwestie. Ik ga geen oude topics rondmoven en daarmee basta.

Je mag gerust nog eens ervoor pleiten en nog eens en nog eens, maar *ik* ga het niet doen.

Als er veel leden zij die het willen leg ik me daarbij neer en tevens mijn functie als moderator, maar vooralsnog is het volgens mij vooral eeb 'vocal (rob :biggrin: :hug: ) minority' die dat perse wil.

Als ik het doe komen er dus nieuwe fora, met nieuwe namen en gaan de ouder onderaan en op slot. Het staat iedereen natuurlijk vrij om vervolgens in een van de nieuwe fora verwijzingen te maken naar de oude topics als mensen graag archeologie willen bedrijven.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 4:26 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 20, 2010 6:19 am
Berichten: 235
martijnv schreef:
Ik ga geen oude topics rondmoven en daarmee basta.


Dat is de goede mentaliteit. Resoluut, duidelijk en geen discussies. :laughing:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: verslagen
BerichtGeplaatst: za maart 16, 2013 11:41 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Kees, in stage-Enschede-topic schreef:
Ik moet zeggen dat ik geen lange verslagen van de dansstage heb gelezen op facebook. Dus Christine, ik ben heel blij dat je weer een lang verslag hebt geschreven.
Dit forum heeft zeker een toegevoegde waarde, maar dan moet het forum wel meegaan met zijn tijd. Oftewel, eindelijk eens een nieuwe indeling op het forum maken die velen wensten, zodat de inhoudelijke discussies (die het forum zijn meerwaarde geven) naar boven gehaald kunnen worden, zonder dat je er eindeloos naar moet zoeken.


Wat mij betreft heeft het forum niet alleen een extra meerwaarde (t.o.v. Facebook) vanwege de inhoudelijke discussies, maar ook vanwege het schrijven van langere verslagen van een stage, of een bal. Zo'n verslag blijft langer in zicht dan op Facebook, kan een jaar later (als een evenement weer plaats vindt) makkelijker teruggehaald worden en dat verhoogt voorpret en napret. Zowel voor mensen die ergens bij waren als voor de mensen die het gemist hebben. Ook voor de mensen die iets georganiseerd hebben, is zo'n verslag heel waardevol.

Dus blijf vooral verslagen schrijven :hug:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 10, 2013 9:46 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Dames en heren. Ik heb afgelopen week een testupdate van het forum gedaan (op een andere computer).

Daarbij kwam ik helaas nog wat kleine probleempjes tegen. Nou is het zo dat ik de komende 3 maanden ga varen (laatste zomer voor B leerplichtig is) en maar mondjesmaat internet zal hebben. Om die reden heb ik er van af gezien om de conversie nu door te zetten omdat ik niet goed kan overzien wat er aan extra werk achter weg komt. Het is jammer, want ik had het graag voor de zomer gedaan, maar er kwam werk en geregel voor de vaartocht tussendoor.

In augustus dus een nieuwe poging.

Ik heb wel alle backups weer grondig bijgewerkt, dus al jullie gezever tot nogtoe is in ieder geval veilig :laughing:

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 10, 2013 10:18 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Ik wens jullie een fijne vaarvakantie toe.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 10, 2013 10:16 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
Heel veel plezier!!!!!!!!!!

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 12:16 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Voor mij zijn de aanpassingen aan de site te laat. De stilte in de afgelopen periode maakt voor mij duidelijk dat het forum zijn functie wel een beetje kwijt is. Vanaf nu geen startpagina meer, maar ik zal nog af en toe eens inchecken,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 12:23 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Cooper schreef:
Voor mij zijn de aanpassingen aan de site te laat. De stilte in de afgelopen periode maakt voor mij duidelijk dat het forum zijn functie wel een beetje kwijt is. Vanaf nu geen startpagina meer, maar ik zal nog af en toe eens inchecken,
W

Ik geloof niet dat het forum zijn functie kwijt is.
Het heeft wel een heleboel aandacht verloren.
De mensen kiezen tegenwoordig voor de vluchtiger media.
Helaas.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 8:46 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
Martijn heeft al eerder aangegeven dat hij eigenlijk niet zit te springen om het forum een nieuwe, eigentijdse indeling te geven. Ik constateer dat de jongere generatie balfolkies meer gebruik maakt van facebook en dat dit forum vooral nog wordt gebruikt door de mensen die het forum ooit hebben opgericht.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 8:51 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Rob schreef:
Martijn heeft al eerder aangegeven dat hij eigenlijk niet zit te springen om het forum een nieuwe, eigentijdse indeling te geven. Ik constateer dat de jongere generatie balfolkies meer gebruik maakt van facebook en dat dit forum vooral nog wordt gebruikt door de mensen die het forum ooit hebben opgericht.

't Is goed zoals het nu is.
Van trekken aan een dood paard wordt je alleen maar moe.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 8:59 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 21, 2010 2:47 pm
Berichten: 228
Woonplaats: Huizen
campie schreef:
't Is goed zoals het nu is.
Van trekken aan een dood paard wordt je alleen maar moe.

Dat is precies wat ik bedoel in mijn post hierboven. Het forum gaat niet met zijn tijd mee en heeft daarom zijn aantrekkingskracht verloren. Je hebt volkomen gelijk met het trekken aan een dood paard. Het forum is op sterven na dood.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 9:27 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Rob schreef:
Dat is precies wat ik bedoel in mijn post hierboven. Het forum gaat niet met zijn tijd mee en heeft daarom zijn aantrekkingskracht verloren. Je hebt volkomen gelijk met het trekken aan een dood paard. Het forum is op sterven na dood.

Ik zal me er weer eens mee bezig houden.

Let wel, als ik zou geloven dat wijzigingen in de layout ervoor zouden zorgen dat de facebookgeneratie weer terug komt naar het forum, was ik wel ijveriger in het omgooien van een en ander.

Maar om eerlijk te zijn geloof ik dat niet. Ik denk niet dat de indeling van het forum de reden is dat het forum 'op sterven na dood' is. Ik vermoed eerder dat facebook de reden is. De meeste mensen hebben toch al een facebook account, waar ook een balfolk hoekje is. Aangezien de grootste influx van nieuwe mensen toch van de generatie is die sowieso alles via facebook regelt en de oude garde wat minder actief is gebeurt er op het forum niet zoveel meer.

Ik ben trouwens van mening dat het niet echt dood is hoor, ik vind het forum nog steeds een betere plek om lange verslagen te posten dan het toch wat vergankelijker facebook.

Als onoverzichtelijkheid de reden was, dan was facebook niet zo populair lijkt me :devilish:

Maar goed. Wij zijn terug van onze vaarvakantie en bijna klaar met klussen aan het schip, dus ik zal me weer eens bezig houden met het updaten van de forum-nieuwe-stijl versie die op mijn eigen computer proefdraait.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 16, 2013 10:51 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
Goede reis geweest Martijn?
Ik ben benieuwd naar de mogelijke oplossingen.
Zelf vind ik facebook niet fijn......

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling