mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 9:36 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 23, 2013 8:29 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 10, 2009 8:16 am
Berichten: 171
Woonplaats: Utrecht
Helemaal met je eens Jolanda!

En het klopt wel dat er een aantal specifieke bands waren, poitou, bretons, auvergnate... Maar dat vond ik eigenlijk wel heel fijn! Eindelijk weer 's echt lekker bretons! Daar hou ik van!

De regen was inderdaad best balen, volgende keer een busje talk mee als er veel regen verwacht wordt! Ik draaide toch een stuk minder lekker met al dat vocht in de vloer en op mijn schoenen!

Waar ik dit jaar meer last van had dan de vorige jaren (geen idee hoe dit komt) is dat er maar zo weinig wc's zijn! Ik moest vaak in de rij staan.
Dit keer gelukkig wel genoeg flessen water bij de bar (die waren vorig jaar op zaterdag al op).

En dit jaar ben ik voor het eerst mee geweest naar Le Mans met de bus. Dat is echt leuk! Volgend jaar weer!

Ik had overigens een kaartje voor alleen 's avonds. Dit was een geslaagd experiment, ik heb me prima vermaakt!


Wat waren voor jullie trouwens de hoogtepunten qua muziek? Voor mij Sous le pont (ik ben heel blij met de liedjes online) en fag+


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 23, 2013 10:01 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
Ik vind Duo Brotto-Lopez echt geweldig. Vrijdagavond ben ik niet bij de boeuf geweest, omdat ik zaterdagmiddag meedeed met de zangstage van Guillaume Lopez. Het zingen in Occitaans was erg leuk en zeker zo intensief als een middag dansen. Misschien kwam het doordat het iets rustiger was, maar ik heb dit jaar juist lekker veel gedanst tijdens de optredens, terwijl ik eerdere jaren soms wat op de sessie aan het wachten was. Verder sluit ik me aan bij Nori, heerlijk om alle apartere dansen veel te kunnen doen. Mijn ontdekking van het weekend was Fag+, een bretonse band van 7 man met goed veel energie. De organisatie was ook weer prima en het was handig dat de crêpes door een professional werden gemaakt in plaats van sommige eerdere jaren door vrijwilligers.

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 24, 2013 8:46 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 24, 2009 10:48 pm
Berichten: 144
Woonplaats: Zwolle
Nori schreef:
Waar ik dit jaar meer last van had dan de vorige jaren (geen idee hoe dit komt) is dat er maar zo weinig wc's zijn! Ik moest vaak in de rij staan.
Dit keer gelukkig wel genoeg flessen water bij de bar (die waren vorig jaar op zaterdag al op).


Tja, volgens mij heb je zelf het mysterie van de bezette toiletten al ontrafeld.... :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 24, 2013 8:39 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Leon schreef:
[...]en het was handig dat de crêpes door een professional werden gemaakt in plaats van sommige eerdere jaren door vrijwilligers.

Eens, al moest je daardoor soms wel super lang wachten. Maar dan had je ook wat! Volgend jaar misschien twee bakkende mensen? :love:

Qua muziek, oei, moeilijk. Ik heb me vrijdag en zondag denk ik het best vermaakt qua muziek. Ik vind het erg leuk om te merken dat de Franse muzikanten die een keer bij ons in Wageningen hebben gespeeld, ons ook nog herkende. Dat maakte bijvoorbeeld Bal O'Gadjo dubbel zo leuk, hihi. Wat er van mij wel uitsprong was, net als bij Leon, toch Brotto-Lopez. Die mannen blijven geweldig.

Ohja, en ik had inderdaad ook alleen een avondkaartje en dat is mij ook zeer goed bevallen! Door de regen kon ik toch lekker lang slapen en hoefde ik me niet 'schuldig' te voelen dat ik aan het lamballen was in plaats van de workshops doen. Het was voor mij nu wel een stuk relaxter festival dan vorig jaar, omdat ik nu minder 'hoefde'. Ik ben benieuwd hoe dat is als de zon wel schijnt.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 93 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling