mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 10, 2024 3:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: uitprinten
BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2003 7:37 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Beste allemaal,

:love: Wat worden er de laatste tijd weer veel interessante discussies gevoerd op het forum.

Ik heb het plan om de berichten over workshops, manieren om folkmuziek wel of niet te promoten, etc. uit te printen om ze aan mijn docente (en tevens organisator van Schier) te kunnen geven.
Ik vind dat er veel boeiends wordt gezegd over deze dingen en ik kan me voorstellen dat organisatoren van workshops en weekenden dat ook vinden (dus misschien ook voor de SVN?).
Om het voor hen overzichtelijk te maken en om het ook voor niet computer-liefhebbers toegankelijk te maken, leek het me wat om het te sorteren en uit te printen.

Zijn er mensen die daar bezwaar tegen hebben?

Groeten,

ZRS


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2003 9:59 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Je kan wel om de zoveel tijd een blaadje uitgeven met de leukste dingen van het forum.

Ik heb er geen bezwaar tegen natuurlijk.

Het lijkt me wel leuk om een copie te hebben van de dingen die je uit gaat printen.

Zou dat mogelijk zijn?
:love:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2003 2:49 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ik zit hier nou niet echt om te springen. Maar opzich is dit forum ook een openbare plek en zolang het anoniem blijft... Ik zou dan wel graag wat je in elkaar zet van te voren willen zien zodat ik kan beslissen of ik mijn opmerkingen er al dan niet in wil laten.

Misschien is het leuker om iedereen te vragen een stukje te schrijven zodat ze alles wat ze vinden overzichtelijk en gecontroleerd bij elkaar kunnen zetten en dan inlevereen.... Dat doe ik eigenlijk liever. Als iets wat ik schrijf openbaar gemaakt moet worden dan wil ik dat graag wel overwogen doen, zodat er in komt wat ik echt vind en in een vorm die mij het beste lijkt.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2003 3:03 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Fille schreef:
Misschien is het leuker om iedereen te vragen een stukje te schrijven zodat ze alles wat ze vinden overzichtelijk en gecontroleerd bij elkaar kunnen zetten en dan inlevereen....


Heeft iedereen zin om dat te doen?
Moet op zich vrij snel te doen zijn, omdat je kan overschrijven (copi?ren) wat je al geschreven hebt en eventueel wat schrappen of wijzigen.

Wel jammer dat de dynamiek van de discussie dan verdwijnt....


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2003 3:08 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Wat mij betreft knal je die discussies ongecensureerd de printer in. Dat is het leukste.
:biggrin:

Ik weet niet of mensen van buitenaf dat allemaal met evenveel belangstelling zullen gaan lezen. Maar ik ben wel benieuwd. :hug:

Die stukje van Meisje Zwartkous zijn al zo verantwoord als wat. Dat is wel het laatste wat je zou kunnen herschrijven. :laughing:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 16, 2003 4:35 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di dec 10, 2002 9:14 pm
Berichten: 62
Ik vindt het een leuk idee, maar dan wel een selectie. Ook ik zou wel een copietje willen, en Zeerover Sandra kom je woensdag avond weer mee luisteren,spelen en dansen, LEUK neem je instrument ook mee

Groet Plien :luck:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 17, 2003 7:45 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
plien schreef:
Ik vindt het een leuk idee, maar dan wel een selectie. Ook ik zou wel een copietje willen,


Zullen we het dan zo doen dat ik een proefexemplaar maak voor het Cooperbal en dat de forumleden die dat willen die eventueel kunnen censureren. Dan maak ik daarna een definitieve versie en kan ik meer maken voor wie het leuk vind.

Citaat:
en Zeerover Sandra kom je woensdag avond weer mee luisteren,spelen en dansen, LEUK neem je instrument ook mee


Leuk, ik kom! Maar alleen luisteren :happy: en dansen :dancing: , spelen gaat nog steeds niet :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 17, 2003 7:51 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
zeeroversandra schreef:
Zullen we het dan zo doen dat ik een proefexemplaar maak voor het Cooperbal en dat de forumleden die dat willen die eventueel kunnen censureren. Dan maak ik daarna een definitieve versie en kan ik meer maken voor wie het leuk vind.


Ik kom niet naar het Cooperbal, zou je het mij per e-mail kunnen sturen?

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 17, 2003 11:39 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Wat mij betreft print je het uit en laat je het lezen aan wie dan ook hoor.

Ik weet dat ik hier en daar krasse uitspraken doe, maar ik zou het erg laf van mezelf vinden als ik het nu eerst door zou willen lezen. Dan had ik het maar niet op een forum moeten zetten.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za mei 17, 2003 1:26 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Ik geloof dat ik ook wel achter mijn uitspraken sta, dus ga ja gang wat mij betreft,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 256 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling