mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do maart 28, 2024 11:11 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Cadansa
BerichtGeplaatst: zo nov 10, 2013 11:55 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Het was mooi mensen. 3 dagen muziek maken en dansen en lekker biertjes (en koffie) drinken. Wat wil een mens nog meer.

Dan aan al mijn speelmaatjes & danspartners voor een zeer aangenaam verpozen. EN dank aan Cooper voor de gastvrijheid en Lou+crew (crou?) voor de organisatie.

Nu moe maar voldaan in de trein terug naar huis.

Hoogtepunten voor mij toch de onvolprezen La Machine, dat blijft altijd leuk wmb., en de voor mij nieuwe ontdekking Loubelya. En natuurlijk lekker dansen en spelen

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 10:11 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Cooper bedankt voor de gastvrijheid en het meedoen aan de trekzakdemonstratie stand. Meteen na opening had Cooper als 5 adspirant trekzakkers om zich heen zitten die allemaal de toonladder van G moesten spelen.

Een uniek evenement. Al kan ik me blijven verbazen over al die mensen die 3 dagen onafgebroken dansen. Wat een gekte!

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 11, 2013 10:59 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Ik wilde een lang verslag posten, maar toen ik daarmee bezig was, werd het te langdradig.
Dus daarom een korte:
hoe onmogelijk dat misschien was, ik heb deze Cadansa als nog leuker ervaren dan de vorige keer. De sluitingstijd noopte tot een strakkere programmering en dat vond ik best fijn.
De garderobe was ruimer en daardoor minder op elkaar gestouwd. Bovendien was het nu geen doorgangsruimte naar het open podium meer.
Dit keer werd de garderobe/omkleedruimte ook gebruikt om gewoon wat te chillen, wat erg fijn was.
Het open podium was ook gepromoveerd tot volwaardig nevenprogramma, dus niet alleen de zaterdag maar het hele weekend. Ik heb er in de loop van de tijd verschillende dingen daar gezien, zoals Zoalo, Niek en Martijn, een heel klein stukje Noël met nog iemand en een flintertje Silent Disco.
De plek van het open podium was dit keer ook erg duidelijk. Er heerste een aangename sfeer.
Ik was erg benieuwd naar Zoalo, nu ze van trio naar een zoekend duo waren gegaan. Maar het blijkt dat ze ook als duo overtuigen. En dat was het aanwezige publiek, gezien het applaus na afloop, zeker met me eens.

De bands op het hoofdpodum waren ook allemaal erg leuk. Vorig jaar waren er veel bands uit België gehaald, maar dit jaar was het Franse gehalte veruit in de meerderheid (8 van de 11 bands). Vooral Tribal Jaze was voor mij het hoogtepunt, misschien niet muzikaal, maar ze waren heel goed in staat er een enorm feest van te maken. Zo erg, dat ik nog lang zat na te zinderen.

Ik heb überhaupt heel veel fijne dansjes kunnen doen, ook al waren er wel wat aanwijsbare hoogtepunten. Voorbeeld was een bluesy mazurka met de assistente van de bluesdocent, die ik ook al ken van enkele bluesdansactiviteiten.

Ik had anderhalve maand nauwelijks gebalfolkt, maar ik heb de schade dubbel en dwars ingehaald. Voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer een flinke danskater heb.

Louise moest echter wel aankondigen dat de kans dat we volgend jaar weer in de Musketon zouden zitten, 5 % was. De organisatie zal dus met nog meer vereende krachten op zoek moeten naar een nieuwe locatie, om dit dansfestijn succesvol voort te kunnen zetten.

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo dec 01, 2013 5:31 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
tourdion schreef:
Cooper bedankt voor de gastvrijheid en het meedoen aan de trekzakdemonstratie stand. Meteen na opening had Cooper als 5 adspirant trekzakkers om zich heen zitten die allemaal de toonladder van G moesten spelen.

Een uniek evenement. Al kan ik me blijven verbazen over al die mensen die 3 dagen onafgebroken dansen. Wat een gekte!

martijnv schreef:
Het was mooi mensen. 3 dagen muziek maken en dansen en lekker biertjes (en koffie) drinken. Wat wil een mens nog meer.

Dan aan al mijn speelmaatjes & danspartners voor een zeer aangenaam verpozen. EN dank aan Cooper voor de gastvrijheid en Lou+crew (crou?) voor de organisatie.

Nu moe maar voldaan in de trein terug naar huis.

Hoogtepunten voor mij toch de onvolprezen La Machine, dat blijft altijd leuk wmb., en de voor mij nieuwe ontdekking Loubelya. En natuurlijk lekker dansen en spelen


Oh, ik zie het nu pas. Graag gedaan hoor! Het plezier was ook mijnerzijds!

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di dec 03, 2013 10:14 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er serieus werk gaan maken van de trekharmonica :idea: Misschien die twee meisjes uit Portugal wel. :hug:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 05, 2013 2:43 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Als ik volgend jaar afstudeer en werk heb, wil ik zeker op trekzakles gaan ja :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 05, 2013 2:57 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Maaltje schreef:
Als ik volgend jaar afstudeer en werk heb, wil ik zeker op trekzakles gaan ja :)

Als je geen werk hebt, heb je veel meer tijd.
Hoe dan ook: DOEN !

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 09, 2013 1:53 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: wo nov 19, 2008 4:36 pm
Berichten: 145
Woonplaats: Utrecht
Maar geen geld :P


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 09, 2013 3:06 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Maaltje schreef:
Maar geen geld :P

Crowdfunding !

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling