mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 9:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Ga jij ook naar Gooikoorts?
Jaaaaaa 75%  75%  [ 6 ]
Neu 25%  25%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 8
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gooik(oorts)
BerichtGeplaatst: do mei 15, 2003 6:42 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Wie gaat er allemaal naar Gooikoorts??
www.gooikoorts.tk


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 15, 2003 7:39 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Ik heb die vrijdag een kort optreden, ligt eraan hoe laat ik klaar ben enzo...

Altijd wel leuk om te gaan.
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: gooik
BerichtGeplaatst: do mei 15, 2003 9:23 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Dat ziet er leuk uit! :dancing:

Ik weet alleen niet of ik kan, dan moet ik waarschijnlijk de hele week in de winkel staan.

En is dat binnen of buiten? (i.v.m. rook)

S


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 15, 2003 10:45 pm 
Offline
Trainee

Geregistreerd: wo maart 19, 2003 10:06 am
Berichten: 41
Woonplaats: Friesland
Ik kwam er gelukkig op tijd achter dat er ook muziekinstrumenten worden geshowed,dus ik sta er met mijn standje met doedelzakken

doedelicious (die net een fantastisch concert van Neil Young heeft bijgewoond in Amsterdam )


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 16, 2003 12:18 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 13, 2003 3:11 pm
Berichten: 199
doedelicious schreef:
doedelicious (die net een fantastisch concert van Neil Young heeft bijgewoond in Amsterdam )


Ooh, leuk!!
Was dit zo'n meer acoustisch optreden van hem? Ik heb hem zelf jaren geleden met Crazy Horse gezien. :rose:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 16, 2003 7:23 am 
Offline
Trainee

Geregistreerd: wo maart 19, 2003 10:06 am
Berichten: 41
Woonplaats: Friesland
Ik kon op het laatste moment nog een kaartje krijgen via marktplaats.nl en het was zeker de moeite waard.Hij speelde solo en acoustisch.Zat op een klein itiem podium met 5 guitaren en een oud harmonium(Cortez the killer ),een vleugel en een oude piano.Op de laatsten stonden kaarsen te branden .Hij heeft 2 sessie gedaan van 1½ uur.De eerste allemaal nieuw werk rondom een verhaal over de familie Green uit Greenville. en de 2e was een feest van herkenning met oud akoustisch werk (old man,pocahontas,harvest moon etc ) :applause:

Doedelicious (die maandag naar Anouk gaat in A´dam )

wat doet die vent op dit forum ??????????????? :blush:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2003 11:07 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
:laughing: Ga waarschijnlijk ook. Valt wel mooi te combineren met St. Chartier (zoals altijd eigenlijk) Weet iemand de preciese details van een Belgische Go-Pass? Kan je daar met meerdere mensen op reizen -op het zelfde ogenblik bijvoorbeeld??/!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2003 11:09 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
:blush: Tsjaa.. dit is ook een manier om de 300 berichtjes te halen..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 11:34 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Mota moet maar even wat van die Squirl-berichtjes wissen, want dit kan natuurlijk niet :devilish:

Van Neil Young heb ik begrepen dat ie zich thans veilig en knus verschanst heeft op het platteland van grandma en granddad. :luck: Terwijl de wereld om hem heen verder gaat met branden. Heel verstandig. Precies waar wij Folkies van houden. Gimme that old time tradition! :rose:

Anouk?!? :sick: Naja, af en toe moet je weer even zien waar de rest van Nederland naar toe gaat.

Goeie zaak dat Doedel ook naar Gooik komt. Heb je nog ruimte over in de bus Doedel? kan ik met m'n luizenpletter nog tussen een paar van die jankers gepropt worden? :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 11:43 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
tourdion schreef:
Van Neil Young heb ik begrepen dat ie zich thans veilig en knus verschanst heeft op het platteland van grandma en granddad. :luck: Terwijl de wereld om hem heen verder gaat met branden. Heel verstandig. Precies waar wij Folkies van houden.


Speak for yourself! En aub mijn Naam niet ijdel gebruiken.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 06, 2003 1:21 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Mmmm, net met enige moeite een verslag ingetypet, raak ik het scherm op de verkeerde plaats: Weg verslag...
Awel voor den tweede keer. Vanaf het kerkplein in Gooik een verslag van de eerste editie van Gooikoorts. Het was een spetterend feest. Twee nachten tot een uur of 4à5 uur in de morgen gespanst. Tijdens het festival, dat op vrijdag en zaterdag plaatsvond, traden veelbelovende Vlaamse en Waalse veelal jonge muzikanten op. Swingende muziek, grensopzoekend (wat voor grens dan ook), bracht de sfeer om 's avonds lekker los te gaan op prachtige balmuziek. De eerste avond speelde Matoufèt bal. Jawel, jawel. Wat we in Nijmegen moesten ontberen, wegens ziekte van de trekzakspeelster, werd nu dubbel en dwars ingehaald. En tsjonge wat kan die Raymond spelen op z'n viool. (Mmm daar liep zojuist de Vlaamse schone voorbij waar ik gisteren bijna de hele nacht mee heb gedanst. Ik heb geen email, tel. nr of adres maar we komen elkaar vast weer eens tegen.)
Cooper is vanochtend vroeg vertrokken samen met Ernie en Tilia. Tilia treedt nu op in Amersfoort en Cooper in Landgraaf.
Ongeveer een 3/4 uur geleden is Tourke met twee vlammende schonen (ze hebben vanochtend beide de gang naar de douche gemaakt ;)) vertrokken per auto. Mijn lift laat nog even op zich wachten, maar het is per slot vakantietijd (dus files).
Nog wat Gooikkernwoorden: Geuzebier, (he waarom begin ik nu juist met dit zure spul).. Effe m'n pet opzetten, de zon wordt wat heet.
Verder: spansen, oude bekenden, nieuwe bekenden, Tilia's naam levensgroot op Folkwoods posters, twee supermaaltijden ingebracht door onze chefkok Tourke, laatste danstechnieken doorgenomen met Cooper, de warming up voor de tweede spansnacht (vooral het onderdeel: losmaken van de pinken), de legendarische snurk van onze buurttent, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
De tweede nacht spansen op Embrun (accordeonspeler Bert was ook op het bal in Deventer) was ook super tof. Awel, afijn, ik ga eens proberen m'n lift te bellen. Groetjes, Marco


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Foto's
BerichtGeplaatst: ma jul 07, 2003 11:15 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Op de site van Jak staan al foto's al online die ega Carmen maakte op Gooik. Leuk: op de foto van de dansende menigte (die ik voor haar gemaakt heb), kunnen de kenners duidelijk Mota ontwaren. Is dat nou de bewuste Vlaamse schone, Mota? (mooi haar ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: fotos gooikooooortssss
BerichtGeplaatst: di jul 08, 2003 9:15 am 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 6:34 pm
Berichten: 27
Woonplaats: whole world
als niet zo'n ingewijde heb ik geen idee hoe ik de foto van gooikoorst kan bezichtenen ( en meteen het haar van de vlaamse schone bewonderen)

hee mota, ben je uiteindelijk nog opgehaald, gezien de geruchten gingen dat je tot het eind van de middag op het teras bij de kerk heb zitten wachten....

:biggrin: :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 08, 2003 9:46 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
gitana schreef:
als niet zo'n ingewijde heb ik geen idee hoe ik de foto van gooikoorst kan bezichtenen ( en meteen het haar van de vlaamse schone bewonderen)


Ernie maakte stukjes van zijn tekst blauw, dat betekent dat je erop kunt klikken om "doorverbonden" te worden.
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 16, 2003 9:14 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Die dansers-foto is van het begin van het bal op zaterdagavond, dat had meer met een 'stampede' dan met spansen te maken. Marco danst hier nog niet met zijn grote vangst van die avond, al heeft deze ook mooi haar. :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 186 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling