mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 1:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga jij ook naar Gooikoorts?
Jaaaaaa 75%  75%  [ 6 ]
Neu 25%  25%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 8
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 16, 2003 10:48 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Dat heb je goed in de peiling Tourke. Dit was een dame die met rasse schreden de eerste dans van me vroeg en daarna een beetje bleef plakken.
Gelukkig kwam na bijna twee uur wachten een grijs zwaar beladen corsaatje aangescheurd van de andere kant dan ik had verwacht. Het was een fijn weerzien. Daarna zijn we met gezwinde vaart naar St-Chartier gereisd.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2003 12:00 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
tourdion schreef:
Marco danst hier nog niet met zijn grote vangst van die avond, al heeft deze ook mooi haar.


Jammer, heb de hand weten te leggen op die fantastische software die ze in de film gebruiken, waarbij ze uit een handje vol pixels een scherp gelaat kunnen toveren. Kost een uurtje pruttelen, maar is verassend goed gelukt. Om de privacy van Mota te beschermen is hier alleen het beroemde haar. Beetje bizar, maar kon het niet laten (ze moest eens weten ;)

Afbeelding

Als Mota de hele foto toch nog wil, dan hoor ik 't wel :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2003 8:17 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Mmmm, de hele foto hoef ik niet. Het is wel grappig en ze had inderdaad mooi lang haar.
Ik vond trouwens de groep die Zanglijster op z'n latijn (Turdus Philomelos) heet erg goed. Swingde de pan uit met een trekzakspeler die wat van Wouter weg had, een gitarist die op een vriend van me lijkt die ook heeeel veel gitaar speelt (en ook op jonge leeftijd een baard heeft), en die violist was ook een typisch violisten type.
Grappig he dat bepaalde instrumenten bepaalde types trekt. Maar met een sax, een hoornachtige en wat percussie was het een swingend geheel zonder basgitaar (hoewel de gewone gitarist er ook aardig wat swingende bastonen uit kon halen).
Was een leuke groep!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 17, 2003 10:25 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Citaat:
Ik vond trouwens de groep die Zanglijster op z'n latijn (Turdus Philomelos) heet erg goed


Heet erg goed. Ze waren inderdaad hot. De leukste groep van Gooikoorts. Wil ik nog wel eens bewonderen.

Ja, we moeten Gooik niet vergeten. Het kleine Gooikoortsweekendje was een verrukkelijk voorgerecht voor Chartier. En misschien nog wel lekkerder zelfs. Maar wat wil je ook met de keuze uit 8 heerlijke bieren. En dan die gist in de lucht! Leve de gist uit het Pajottenland!! :hug:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 195 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling