mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 10, 2024 5:02 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Kom je naar het Eerste Haags Bal Populaire???
JA, Ik kom spansen!! ;-) 83%  83%  [ 5 ]
NEE, ik kan helaas niet :-( 17%  17%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 6
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2003 6:20 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
tourdion schreef:
Zeg eh... Souffle, wordt BRU nog uitgenodigd voor dat bal?

En hoe zit het met reiskosten en slaapplaatsen? :raisedeyebrow:


Als je zo overduidelijk staat te springen denk je toch niet dat ze je nog gaan betalen he? :biggrin:

(Kan ik Tourke eindelijk een keer een koekje van zijn eigen deeg geven. :biggrin: :devilish: )

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2003 7:23 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Zeg, dat gaat allemaal wel heel erg snel!! De berichten vliegen echt over het forum.

Ff wat aanvullingen:

Tuurlijk is BRU uitgenodigd! :hug: :hug: !!!! Naar de reiskosten moeten we even kijken, maar slaapplaatsen zijn natuurlijk altijd te regelen. Mijn ouders hebben een grote woonkamer (ze weten nog niets (of heel weinig) van dit bal af, maar dat merken ze dan wel).

Gouda en Den haag liggen misschien niet het zuidelijkst, maar tot nu toe heb ik voor ieder bal tenminste 2,5 uur moeten reizen (k ben niet naar Wageningen geweest). De meeste ballen (of zullen we het toch maar bals noemen?) worden in de mooie stad Groningen gegeven (en af en toe in het lieve dorpje Harlingen).

Mooi, dit was dan weer mijn zeer nuttige bijdrage voor vandaag. Ik ga nu maar weer eens een cello vermoorden.
:kiss:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2003 7:57 pm 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 31, 2003 7:51 pm
Berichten: 30
deconcurrent schreef:
Zeg, dat gaat allemaal wel heel erg snel!! De berichten vliegen echt over het forum.

....Naar de reiskosten moeten we even kijken, maar slaapplaatsen zijn natuurlijk altijd te regelen. ....Mijn ouders hebben een grote woonkamer (ze weten nog niets (of heel weinig) van dit bal af, maar dat merken ze dan wel). .....


Ik probeer overnachting bij het bal te regelen als dit niet lukt kunnen er ook wel wat mensen in Den Haag slapen. Er is in elk geval wel iets te regelen.

folkie schreef:
Ik heb het trouwens nog even gecheckt en Wageningen ligt zuidelijker dan Den Haag. Sorry.

De g is hier in ieder geval een stuk zachter...


Misschien niet het zuidelijkste bal maar het wordt toch wel het meest westelijke bal!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2003 8:29 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
deconcurrent schreef:
Zeg, maar tot nu toe heb ik voor ieder bal tenminste 2,5 uur moeten reizen (k ben niet naar Wageningen geweest). :kiss:


Ja, als je niet naar Deventer of Wageningen komt zijn de dichtstbijzijnde wel in Groningen ja...

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2003 8:35 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Citaat:
Ja, als je niet naar Deventer of Wageningen komt zijn de dichtstbijzijnde wel in Groningen ja...


Jep, sorry. Ik wou graag naar het bal in Deventer, maar Jonneke en ik konden echt niet niet. We moesten zondag al om 9 uur in Harlingen zijn. :crying: Lijkt me wel leuk om ook een keer in deventer te dansen. Ik kom er regelmatig, want er woont familie van mij. Kunnen die meteen ook even een beetje meedansen :idea:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2003 9:00 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 10, 2003 6:48 pm
Berichten: 965
Woonplaats: Twin Peaks
Ik kom
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 24, 2003 9:10 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Cooper schreef:
deconcurrent schreef:
Zeg, maar tot nu toe heb ik voor ieder bal tenminste 2,5 uur moeten reizen (k ben niet naar Wageningen geweest). :kiss:


Ja, als je niet naar Deventer of Wageningen komt zijn de dichtstbijzijnde wel in Groningen ja...

W


Hoho, in Utrecht is er al op 31 juli een voorproefje voor het enige echte utregse kerstbal !
En da's dichterbij dan Groningen ver is. :wink:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 25, 2003 5:39 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
31 juli in Utrecht??? Dat is lekker dichtbij, daar ga ik wel heen. (ben ik dan eigenlijk al terug van vakantie?????????)

Het kerstbal zal ik denk ik niet meemaken, want ik ga een van mijn nieuwe passies weer eens een beetje beoefenen. Lekker skieen!!!
(Helaas Jonneke, je moet echt mee :sick: )


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 26, 2003 6:16 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
wellicht heeft mijn broertje (woont op de gouverneurslaan) ook nog wel 4 plekjes vrij...

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Limbo's op het forum
BerichtGeplaatst: za jun 28, 2003 10:06 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 11:28 pm
Berichten: 158
Woonplaats: Arnhem
folkie schreef:
En toch wel schokkend dat het tot nu toe meest zuidelijke bal in De Haag is... Waarom zijn er geen Brabo's en Limbo's op dit forum?

Hallo, hier ben ik, een Limbo op het forum. Nou, ik woon dan wel in Delft, maar ik voel m'n Limburgse roots nog wel een heel klein beetje. Mota niet, maar hij heeft ze wel degelijk. Dat er nu een bal op 3 km afstand in Rijswijk wordt georganiseerd is natuurlijk geweldig. Helaas peanutbutter kan ik die dag niet :crying:
Misschien kunnen we nog wel eens een bal op een Limburge boerderij prganiseren in Catsop, Voulwames, Schietecoven of klein Kuttingen.

_________________
ye yaille !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Limbo's op het forum
BerichtGeplaatst: za jun 28, 2003 10:45 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
luquiluuq schreef:
Catsop, Voulwames, Schietecoven of klein Kuttingen.
Om over Kasen, Simpelveld en Klein Meers maar te zwijgen. Hoe is het mogelijk Luq dat je niet kunt op die 20ste... :((


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 29, 2003 8:58 pm 
Offline
Reserve

Geregistreerd: di dec 10, 2002 9:14 pm
Berichten: 62
Een bal in DEN HAAG, Leuk!!

Alleen hoe doen we dat met reiskosten en wat voor mij ook belangrijk is de OVERNACHTING, is er een camping in de buurt of heeft iemand een (vooral rustig) slaapvertrek waar ik kan overnachten.

PLIEN van BRU


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: de reiskosten
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2003 9:24 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
PRECIES, hoe is de overnachting? :raisedeyebrow:

Dat wordt na zo'n bal namelijk nog wel eens vergeten. TOURKE van BRU wil op z'n minst een eigen suite met plek om wat extra jurkjes op te hangen.

En een badkamer met Yacuzzi natuurlijk,

Maar dat spreekt voor zich. :biggrin:

En hoe zit het met de reiskosten? is daar al eens over nagedacht.

Ik kan er niet genoeg op hameren: 'de reiskosten!' 'de reiskosten!!' daar staat of valt zo'n bal bij. Het eerste waar je over moet nadenken voordat je uberhaupt wereldkundig gaat maken dat er een bal komt 'de reiskosten'.

Hier in Groningen vergaderen we nog wekelijks, dagelijks bijna, over de reiskosten van het vorige bal. Spansen is all about reiskosten. Gage's zijn niet aan de orde. De artiest wordt uitbetaald in reiskosten snap dat dan ook eens in Den Haag stelletje trage koeien!! :cow: :cow: :cow: :cow:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2003 4:48 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Oke,ff voor de duidelijkheid: wij in het westen lopen ver vooruit op (sommige) mensen en alle ontwikkelingen in het noorden! Zo hebben wij al de trein uitgevonden (in heel Friesland en Groningen zijn 3 spoorlijnen te vinden) en wat betreft het bal!?! Dat hadden wij natuurlijk al jaren geleden bedacht, maar we moesten weer wachten op de mensen in Groningen. Die moesten zo nodig 3 bals per jaar organiseren!

Tuurlijk zijn er overnachtingsmogelijkheden. Tourke mag in de meterkast (ik heb wel een paar klerenhangers voor je jurkjes) en de overige mensen kunnen in Den Haag of in Gouda overnachten. Belangrijk is wel dat we zeker weten hoeveel mensen er komen en hoeveel er blijven slapen. Hier zijn Souffle en ik nog mee bezig.

REISKOSTEN!! Per vandaag heb ik geen studenten OV meer :crying: :crying: . Hoe moet het nou verder?!? De reiskosten hebben Souffle en ik het nog niet echt over gehad. Er valt vast wel wat te regelen, maaaaaar de kosten mogen natuurlijk niet het pannetje uitreizen!

Ik ga nu maar eens eten, zodra er meer info is horen jullie het. Dat zal of deze week zijn of na de vakantie (begin augustus) :dancing:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2003 8:19 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Geen paniek, er kunnen altijd een paar mensen in Utrecht overnachten.
Er passen drie mensen met het postuur a la Souffle op de achterbank en wellicht ook een onder de motorkap. (Hee.. laat ik de imperial niet vergeten!! :idea: )
Verder gaat er ook een nachttrein via Amsterdam voor de echte die-hards zonder al te veel bagage (zoals daar zijn jurkjes etc.)

Laat het even weten tegen die tijd, dan kunnen we nadenken over de overnachtingskosten. Is daar wel eens over nagedacht eigenlijk??? :devilish:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 262 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling