mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 10, 2024 1:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Na Fir Bolg 2003
BerichtGeplaatst: ma jun 30, 2003 9:53 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
N.a.v. de St. Chartier draad: ook op Na Fir Bolg afgelopen weekend was de camping nogal basic. Gelukkig was 't mooi weer en was er nog genoeg ruimte te vinden tussen de koeienvlaaien. Alleen werd de eerste dag de uitgedroogde 'dansvloer' niet besproeid terwijl er wel 2 dansbands speelden (Folkrose en Balbrozijn). Het werd dan ook een enorme zooi en toen de stofwolk na middernacht op trok, zagen we er uit als een stel mijnwerkers (inclusief de stoflongen). Dan ga je toch fijn even douchen, ookal is die dan koud? Alleen toen bleek dat die pas de volgende ochtend werden geinstalleerd..

Verder prima vermaakt. Het publiek was zeer danslustig (en jong). Heb er heel wat de scottisch, bourree en zelfs mazurka geleerd (de Franse natuurlijk). Leuke bonus was dat Ik Voel me Belg de laatste dag in viel. Welliswaar zonder percussie, maar erg mooi. Te mooi eigenlijk om op te dansen al hebben we dat natuurlijk wel gedaan waar dat niet werd verhinderd door hun jazzy avonturen. Wel een overdosis bourree's, maar daar heeft de doedelspeler zich dan ook netjes voor ge-excuseerd ;)

Naast 't ontbreken van een fatsoenlijke dansvloer (ai ai, m'n arme enkel), vond ik de dooide momenten in de programmering ook zwak. Er stond dan wel een bandje in de kleine tent na een grote tent act, maar die begonnen dan om duistere reden vaak niet aansluitend en waren bijna allemaal onder cafe niveau..

Er was genoeg (veg) te eten, ontbijt ook ok en veel bekenden tegen gekomen (vooral Boomballers). Kadril heb ik helaas gemist om de trein te kunnen halen..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Foto's
BerichtGeplaatst: ma jul 07, 2003 11:07 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Heb een selectie van foto's van Boombal-Thomas online gezet, maar Jak heeft 't inmiddels ook gedaan (met ongeveer dezelfde selectie).

Nouja dan hier toch ook maar de link naar mijn selectie (had toch al gemaakt): Na Fir Bolg 2003. Meerwaarde is dan dat ik ook de volledige resolutie er bij heb staan (zonder de '_', niet handig voor modemgebruikers ;)

Heb thuis nog een stof foto van voor de tuinslag, die zet ik er vanavond bij.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 280 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling