mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 12:39 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2004 8:33 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Fille schreef:
Mijn pa zij ...


Al dat Frans heeft geen goede invloed op je Nederlands :wink:

(ik zou maar overstappen op Gronings als ik jou was)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2004 8:55 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
zeerover schreef:
Fille schreef:
Mijn pa zij ...


Al dat Frans heeft geen goede invloed op je Nederlands :wink:

(ik zou maar overstappen op Gronings als ik jou was)


OOOEPS!! (altijd al problemen gehad met eis en ijs... mijn meester op de basisschool zei; "als het in het dialect een ie wordt is het met lange ij" ... helaas sprak ik geen dialect.)

Gelukkig volg ik ook nog een cursus Cultuur van de Nederlandstalige Landen. Het half jaar dat ik er ben gaat over Vlaanderen. Zal ik onze zuiderburen misschien toch nog gaan begrijpen? ;)

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 28, 2004 3:04 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Kreeg vandaag het kaartje door iedereen getekend. Bedankt!!! :hug:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2004 12:28 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 30, 2004 10:19 pm
Berichten: 846
Woonplaats: almere
Fille schreef:
Puk en Niels spelen al wat langer. Willem S. had een hele toffe compositie voor hen + Remco gemaakt genaamd "St Egbert". Had het graag wille horen.


Je hebt inderdaad iets gemist :cool:
Twas natuurlijk de vraag hoe doedelzak en contrabastuba met elkaar harmoni?ren, maar die vraag stelde ik me alleen vooraf omdat ik me daar niets bij kon voorstellen.
Over het spel van Puck kan ik kort zijn: dat is gewoon errug mooi. Haar stuiterballetjevibrato's waren van grote klasse en mooi getimed en kwamen ook goed uit omdat alle meolodische aandacht zich op de doedelzak richt.
Een bastuba is natuurlijk weer iets heel anders, vanwege de zwaarte/logheid/laagte van dat instrument. Maar ik heb eendjes horen waggelen tijdens de tubasolo van Niels!
De beide instrumenten harmonieerden heel goed. Achteraf ook wel logisch, want doedelzak moet het hebben van de boventonen en de bastuba van de bas (anders wassie wel gewoon tuba gebleven). Ze zitten mekaar dus niet snel in de weg. Het volume werd door Niels goed in de gaten gehouden, de nummers waren gearrangeerd en de muziekkeuze was afwisselend.

Kortom: Het was bijzonder! Neem van mijn aan: als je een eendje hoort waggelen terwijl je een stuiterballetje hoort stuiteren, dan maak je wat mee :applause:

_________________
Novo: nenhuma barbante uniram


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2004 1:13 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
nu op de site van D&D: foto's van Gestel :dancing: www.antenna.nl/draailier-doedelzak

bij berichten en dan fotogalerij


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2004 1:48 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 30, 2004 10:19 pm
Berichten: 846
Woonplaats: almere
Gromit schreef:


Gromit, je ziet steeds pipser naarmate de foto's vorderen :biggrin: Laat gemaakt zeker?

En die Alban Faust lijkt wel een kopie van Al Bundy :wink:

_________________
Novo: nenhuma barbante uniram


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2004 3:20 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
flimmie schreef:
Gromit, je ziet steeds pipser naarmate de foto's vorderen :biggrin: Laat gemaakt zeker?



euh..nee hoor :biggrin:

ligt aan de belichting :devilish:

Citaat:
En die Alban Faust lijkt wel een kopie van Al Bundy :wink:


:laughing:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2004 5:02 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ik heb ze gelukkig al eens op een mini-disk gehoord. En ja, het doet me ook aan waggelende eendjes denken. :)

Hopelijk horen we in de toekomst nog wat meer van ze.


flimmie schreef:
Je hebt inderdaad iets gemist :cool:
Twas natuurlijk de vraag hoe doedelzak en contrabastuba met elkaar harmoni?ren, maar die vraag stelde ik me alleen vooraf omdat ik me daar niets bij kon voorstellen.
Over het spel van Puck kan ik kort zijn: dat is gewoon errug mooi. Haar stuiterballetjevibrato's waren van grote klasse en mooi getimed en kwamen ook goed uit omdat alle meolodische aandacht zich op de doedelzak richt.
Een bastuba is natuurlijk weer iets heel anders, vanwege de zwaarte/logheid/laagte van dat instrument. Maar ik heb eendjes horen waggelen tijdens de tubasolo van Niels!
De beide instrumenten harmonieerden heel goed. Achteraf ook wel logisch, want doedelzak moet het hebben van de boventonen en de bastuba van de bas (anders wassie wel gewoon tuba gebleven). Ze zitten mekaar dus niet snel in de weg. Het volume werd door Niels goed in de gaten gehouden, de nummers waren gearrangeerd en de muziekkeuze was afwisselend.

Kortom: Het was bijzonder! Neem van mijn aan: als je een eendje hoort waggelen terwijl je een stuiterballetje hoort stuiteren, dan maak je wat mee :applause:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling