mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do mei 09, 2024 9:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Orvelte
BerichtGeplaatst: vr aug 08, 2003 7:36 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Gaat er morgen of overmorgen nog iemand naar Orvelte? Denk dat wij het laten afweten met deze hitte. Is niet om uit te houden hier!!!

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Orvelte
BerichtGeplaatst: vr aug 08, 2003 7:44 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Fille schreef:
Gaat er morgen of overmorgen nog iemand naar Orvelte? Denk dat wij het laten afweten met deze hitte. Is niet om uit te houden hier!!!


Hier?? Waar is hier?

Het is h?er niet om uit te houden.

Geen weer om te draailieren. Gertjan zweet al peentjes als ie dat ding nog moet gaan stemmen :sick: .

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 08, 2003 9:53 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
hoezo niet uit te houden? bij deze temperaturen deden wij in St. Chartier een trui aan :devilish:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 10, 2003 8:24 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Wij gaan toch. Zien we nog iemand? (Vlak bij Groningen....) en een Chalumeaux is vast heeeeel nostalgisch!

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 10, 2003 10:16 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Hoi Fille, was het leuk in Orvelte? Waren de cajonnekes er ook nog (die hebben we vorig jaar daar voor het eerst ontmoet). 'k Ben benieuwd naar de gemiddelde leeftijd, de bezetting (instrumenten) en de sfeer.
Groetjes,
Marco


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 11, 2003 11:11 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
mota schreef:
Hoi Fille, was het leuk in Orvelte? Waren de cajonnekes er ook nog (die hebben we vorig jaar daar voor het eerst ontmoet). 'k Ben benieuwd naar de gemiddelde leeftijd, de bezetting (instrumenten) en de sfeer.
Groetjes,
Marco


Merkwaardig, vorig jaar wist je niet hoe snel je daar weg moest komen :raisedeyebrow:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2003 10:36 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Orvelte was wel leuk. Het was daar bewolkt en dus minder warm. Kregen parkeermunt en zelfs lunch-pakket. Gemiddelde leeftijd van de muzikanten? Zou het niet weten. Ik was zeker de jongste. Het viel ons een beetje tegen hoe weinig andere nostalgische instrumenten dan doedelzak + harmonica er waren. Het lijkt een beetje en trekzak evenement te worden. Harpen (en bouwers) waren er wel veel.

Er was ook een Achterhoeks of Fries harmonica orkest dat op een terras de boel onveilig maakte en idem groep shanty liefhebbers bij het slagertje op de hoek.

Uiteindelijk zijn we neergestreken op een bankje bij een keramiek winkeltje waar ik lekker heb zitten spelen. Dat was een mooi eilandje waar je verder niet zo veel merkte van wat er elders gaande was, maar dat vonden we niet zo erg omdat we al twee keer hadden rondgelopen en er eigenlijk toch niet echt iets was wat ons boeide. Dat was wel jammer.

Er kwamen veel mensen voorbij ons bankje die het erg leken te waarderen. De bewoners van het huis tegenover kwamen speciaal kijken. Later kwam er nog een mevrouw langs die naar het bal in Harlingen was geweest en van een fest-noz nog wel een hanter-dro kende. Dus die heeft nog even gedanst, waarna er een meisje met harp aan kwam rennen om ook mee te doen. Daar heb ik nog wat mee geprobeert te spelen omdat ze ook wat Bretonse nummertjes kende. Ze woont in Stadskanaal en was erg geinteresseerd in een bal in Harlingen of Groningen. Ze heeft mijn e-mail adres, zodat als ze me het hare stuurt ik haar op de hoogte kan houden, maar ik heb nog niets gehoord. Stelt iemand uit Bru nog prijs op een harpiste om mee te spelen?

De Cajonnekes heb ik niet gezien. Wel nog wat andere bekenden.

Er was ook een open podium maar de enige keer dat ik daar langs kwam zaten er twee accordeonisten voor een onzichtbaar publiek te spelen.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2003 12:22 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
:dancing: Ze woont in Stadskanaal en was erg geinteresseerd in een bal in Harlingen of Groningen. Ze heeft mijn e-mail adres, zodat als ze me het hare stuurt ik haar op de hoogte kan houden, maar ik heb nog niets gehoord. Stelt iemand uit Bru nog prijs op een harpiste om mee te spelen?

Leuk! Hoe heet ze? Weet ze al van het forum?

Die moeten we er zeker bij hebben als er een bal in Groningen is. Of is ze soms gothic :sick: ??

Ik ben wel ge?nteresseerd in het E-mail adres. :luck:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2003 1:10 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
tourdion schreef:
Die moeten we er zeker bij hebben als er een bal in Groningen is. Of is ze soms gothic :sick: ??


Wat is er mis met gothic?

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2003 4:48 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
tourdion schreef:
Merkwaardig, vorig jaar wist je niet hoe snel je daar weg moest komen :raisedeyebrow:
Klopt maar toen had jij aangekondigd dat we daar gingen spelen terwijl we een maand of wat niet samen hadden gespeeld en we pas een maand of wat samen speelden...

fille schreef:
Stelt iemand uit Bru nog prijs op een harpiste om mee te spelen?
Toen ik dit las dacht ik, nou die Tourke heeft vast wel interesse. Een leuke harpiste erbij, waarom niet :)
Amai, als elke muzikant ja had gezegd die Tourke graag bij Bru zou willen dan zaten we nu met een volkssymphonie orkest :D

Fille leuk verslag. Beetje suffe bedoeling klinkt het maar je hebt lekker gespeeld en da's altijd fijn :)

folkie schreef:
Wat is er mis met gothic?
Leuk nieuw topic :D


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 264 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling