folkie schreef:
Graag! Ik mag toch hopen dat dit niet al teveel zegt over de populariteit van volksmuziek in NL...
)
Als het iets zegt is het over de populariteit van volksmuziek onder 18-jarigen... en die kan wel eens niet erg hoog zijn...
folkie schreef:
Bij mijn weten hoefde je er niet met je hele groepje naartoe, in mijn eigen AID (1995) was het in ieder geval niet zo. Het is juist de bedoeling dat je op die manier ook andere studenten leert kennen. Je schrijft je voor een workshop in via een formulier dat pakweg een maand van tevoren wordt opgestuurd.
Waarschijnlijk parallel met tientallen andere workshops, varierend van "Bier drinken en mensen kijken" bij Studentenhuis Ammehoela via "Fietsverven" bij studentenvereniging SSR tot een "Workshop grunten" bij Jongerenvereniging Unitas. De concurrentie is wat dat betreft moordend!
Hmm, ja dan zal dat het niet geweest zijn...met name als je niet heel zwaar gepland stond...misschien willen nieuwbakken studenten meer grote feesten in hun introtijd dan beetje muziek maken..
Cooper schreef:
en wat was je verhaaltje om mensen te trekken?
- Naam vereniging:
De Folkguerilla
- Naam workshop:
Muzikale reis door Europa
- Omschrijving workshop:
Bezoek Ierland, Frankrijk, Zweden en nog veel meer landen in een dag! Neem wel je eigen muziekinstrument mee![/quote]
Ik zou het niet anders hebben gedaan denk ik, maar misschien kan (moet?) dit wervender? Verse Melk doet dit altijd wel aardig...
Maar ik denk dat het "not done" is om tijdens je introtijd een beetje volksmuziek te gaan maken...
Toch nog wat te doen dus...
:-)
W