mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu zo apr 28, 2024 10:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 489 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Zaz
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 12:12 pm 
Star

Ernie schreef:
(kun je vast ook op lindy hoppen Karlijn ;)

Leuk Ernie! Klinkt zeker goed... Of het echt hoppable is kan ik nog niet helemaal beoordelen, het klinkt wel significant anders dan bijvoorbeeld de Fabulous Boogie Boys of King Pleasure and the Biscuit Boys, wat echt swingmuziek is. Maar ik ben altijd in voor een dansje, however! :dancing: :cool:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 11:39 am 
Star

Een selectie van recensies van één van mijn favoriete platen...

Citaat:
This is absolute torture to listen to. People that give this album five stars are more interested in being avant-garde and name-dropping than actually listening to the music. This is simply terrible, even if you like the producer. This is one of the worst records I've ever heard, and I've listened to it several times to be sure I'm not giving it short shrift. This is the musical equivalent of the raving lunatic yelling at his backpack or shoelaces on the street. Maybe HE thinks it's important, but you'd be stupid to feel the same.

Citaat:
Thank goodness some people have the courage to speak out against this claptrap. Not too many people are actually going to say anything bad about truly solid music. Most of us commenting on this album are open-minded and willing to listen to new/experimental music (how else would we have heard of the artist?). However, this album is just terrible, and it's important that people not put up with jokes just because they are new or different. Let's have some standards: we want new and interesting music, but it has to be well done. The artist meets the first qualification easily, but fails miserably at the second. 1 star only.

Citaat:
Sure, there were a lot of epileptics that have done good work (Dostoevsky among them), but I can't think of a single one who did their good work DURING their seizures... There's no other excuse for musicianship as poor as this. To the artist: either learn how to play, or take some epilepsy meds.

Citaat:
I put this album in and felt like there must be some kind of mistake. Is it possible that it was burned incorrectly? Was there some stripe of problem with my cd player? All of these explanations would be more reassuring than the truth - an album so terrible that there's just no excuse for it. I feel like someone played a prank on me. Be sure to listen to the samples before springing for this. Trust me.

En het gekke is dat ik dit nog wel de beste reclame vind!

Ik heb het over Trout Mask Replica van Captain Beefheart. Als je op Amazon kijkt (waar bovenstaande quotes vandaan komen) zie je dat de meerderheid van kopers óf 5 punten, óf 1 punt geeft. Slechts zo'n 15% zit er tussenin. Het is een muzikale vorm van masochisme denk ik, zo'n plaat die je doet gillen: HOU OP! HOU OP! Lekker.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 8:14 pm 
Superfly

folkie schreef:
Een selectie van recensies van één van mijn favoriete platen...

Citaat:
This is absolute torture to listen to. People that give this album five stars are more interested in being avant-garde and name-dropping than actually listening to the music. This is simply terrible, even if you like the producer. This is one of the worst records I've ever heard, and I've listened to it several times to be sure I'm not giving it short shrift. This is the musical equivalent of the raving lunatic yelling at his backpack or shoelaces on the street. Maybe HE thinks it's important, but you'd be stupid to feel the same.

Citaat:
Thank goodness some people have the courage to speak out against this claptrap. Not too many people are actually going to say anything bad about truly solid music. Most of us commenting on this album are open-minded and willing to listen to new/experimental music (how else would we have heard of the artist?). However, this album is just terrible, and it's important that people not put up with jokes just because they are new or different. Let's have some standards: we want new and interesting music, but it has to be well done. The artist meets the first qualification easily, but fails miserably at the second. 1 star only.

Citaat:
Sure, there were a lot of epileptics that have done good work (Dostoevsky among them), but I can't think of a single one who did their good work DURING their seizures... There's no other excuse for musicianship as poor as this. To the artist: either learn how to play, or take some epilepsy meds.

Citaat:
I put this album in and felt like there must be some kind of mistake. Is it possible that it was burned incorrectly? Was there some stripe of problem with my cd player? All of these explanations would be more reassuring than the truth - an album so terrible that there's just no excuse for it. I feel like someone played a prank on me. Be sure to listen to the samples before springing for this. Trust me.

En het gekke is dat ik dit nog wel de beste reclame vind!

Ik heb het over Trout Mask Replica van Captain Beefheart. Als je op Amazon kijkt (waar bovenstaande quotes vandaan komen) zie je dat de meerderheid van kopers óf 5 punten, óf 1 punt geeft. Slechts zo'n 15% zit er tussenin. Het is een muzikale vorm van masochisme denk ik, zo'n plaat die je doet gillen: HOU OP! HOU OP! Lekker.

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 8:49 pm 
Champ

folkie schreef:

Ik zou het niet zo omschrijven. Voor mij is het meer alsof hij geniale nummers heeft geschreven, maar het aan de luisteraar laat om ze uit de brei te vissen. :biggrin:

Ik denk dat ik trouwens bij de zeldzame ertussenin categorie zit. Vind het zeker geen bagger, maar ook zeker niet zijn beste album. ( a telephone is like a plastic horned devilll, telephone telephone telephone )

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2011 9:41 pm 
Ballbreaker

http://www.youtube.com/watch?v=JLRTleMY_mc

Morgen na twee jaar weer The Tallest Man on Earth zien :love:

(en nog een aantal andere steengoede bands en muzikanten, op het Take Root Festival).

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 11:34 pm 
Pro

Even een heel mooi muziekje met jullie delen, vrienden:

http://www.youtube.com/watch?v=_CEi5cWo2-M

Luister en huiver.
Ik heb een grondige hekel aan Israelisch, maar dit is best nog te pruimen!
En hoort ook een dansje bij, dus ben ik nog enigzins on-topic, toch?

Advanced dancer: Dances everything, especially with beginners.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 10:53 am 
Champ

saghws schreef:

:laughing: Helaas, het topic heet "Waar luister je nog meer naar naast Volksmuziek".... of is het geen volksdansje? dan kan het wel natuurlijk :devilish:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 9:37 pm 
Trainee

Ik luister eigenlijk vooral metal, en ben via folk metal en een vroegere vriendin van me die me een keer meenam naar een omniaconcert in het (bal)folkwereldje terecht gekomen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 11:22 pm 
Pilot

saghws schreef:
Even een heel mooi muziekje met jullie delen, vrienden:

http://www.youtube.com/watch?v=_CEi5cWo2-M

Luister en huiver.
Ik heb een grondige hekel aan Israelisch, maar dit is best nog te pruimen!

9/8ste, stoer :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 489 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur