mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do mei 09, 2024 9:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 19, 2003 10:05 am 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 6:34 pm
Berichten: 27
Woonplaats: whole world
*****hotel!!! marmeren vloeren(nep) veel goud en chroom, 5 soorten lotions in de badkamer, een ligbad waar zeer regelmatig gebruik van wordt gemaakt, trouwsalon, vergader ruimtes waar momenteel twee groepen doktoren hun geleerde kennis over de tafel strooien (goed voor mijn contacten op werk gebied..) en twee kamers met permanent internet gebruik over 10 computers verdeeld etc.... niet echt onaardig al die luxe.....

vandaag lekker gespelld, het geluid wordt steeds beter. en we hebben heerlijk op het grote plein gewoon vrij gespeeld. cooper en ik en een paar dansers probeerden wat koreanen zover te krijgen om de benen van de vloer te halen... wat niet echt lukte.. totdat er een grote groep verstandelijk gehandicapten met ritme gevoel (zij spelen in een soort jostiband) twee aan twee langs kwam lopen, en heben we de baanopstekker gedaan......
al spelend lopend naar de us waar ene paar zeer sjiek geklede dames uit hun dak gingen en cooper bijna om armden... helaas stond de us al weer te wachten en gingen wij als makke schapen de bus weer in.

morgen onze laatste optredens!!!!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 21, 2003 1:23 pm 
Offline
Trainee
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 6:34 pm
Berichten: 27
Woonplaats: whole world
over 8 uur staat de bus klaar om ons naar het vliegveld in seoul te rijden. het is gedaan met het begeleiden van 20 hollandse dansen op podium waar de geluid mannen niet veel rijst hadden gegeten van het versterken van live muziekanten :angry: :angry: . het laatse optreden van een optreden met heeeeele veeel galmalmlmmm. ik hoorde eindlijk mijn viool goed alleen leek het voor mij alsof elke noot verlengd werd, zodat een horlepiep of boerenplof een brei van noten werd. :sick:
de rechter schoen van cooper kan ik ondertussen uittekenen (hij moet nodig gepoetst worden. ) afijn erg leerzaam en geen spijt dat ik hier ben geweest.

nog even langs het meer lopen, genieten van de karaoke van een naburig hotel, en mijn rugzak in pakken!! :dancing:

holland tot gauw! :applause: :luck: :luck:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 23, 2003 3:45 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zo, weer terug!
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 23, 2003 4:24 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
en? vertel op!! :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 24, 2003 4:01 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Zeg cooper, ik wist niet dat jij je bezig hield met boerenplofs en zo????

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 24, 2003 4:14 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Fille schreef:
Zeg cooper, ik wist niet dat jij je bezig hield met boerenplofs en zo????


Ach ja, ik vind dat je wel moet weten waar je het over hebt als je er op afgeeft

:-)
beetje kennis van de Nederlandse danscultuur, of wat daar nu voor doorgaat, kan geen kwaad

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 259 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling