mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do mei 09, 2024 10:35 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 20, 2003 5:50 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
gitana schreef:
[maar het hollands is echt zo slecht nog niet en je kan er ook een mazurka op dansen!!! :biggrin: :biggrin:
het bal in wageningen is een goed begin!!


Ik heb ook wel eens mensen een androziendansen op en scottisch en andersom, maar dat wil nog niet zeggen dat het lekker danst...

Hollandse Mazurka's zijn niet gemaakt om lekker op te draaien...
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 20, 2003 5:54 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Fille schreef:
Eindhoven is zo ver weg.
.


Heb je geen OV-jaarkaart?

Fille schreef:
Een keer per maand is ook wel vaak, vooral omdat de bal-liefhebbers uit heel nederland komen. Rouleren is dan praktischer, voor iedereen een keer dichtbij.


Ik denk niet dat het elkaar in de weg hoeft te zitten...Als je het op een plek houdt kan je ook op de autochtonen mikken, dan hoeft niet eens per s'e heel balminnend naar Eindhoven te komen...

ㅓㅏㅗㅇ러ㅑ호ㅑㅐㅑㅐㅔㅡㅔㅐㅐㅡㅏ재ㅑㅓ추
uit Korea,
W
:-)

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 20, 2003 9:50 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Cooper schreef:
Heb je geen OV-jaarkaart?


Jawel, maar dan zit je nog met logeren en moet een locatie wel makkelijk met obenbaar vervoer te berijken zijn.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 20, 2003 9:52 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Hmmm... mijn oma woont nog wel in Eindhoven en ik maak haar heel gelukkig door langs te komen. Dus als er een bus lijn loopt die nog laat gaat (of een overdag bal).... :biggrin:

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 22, 2003 12:11 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
Citaat:
-gromit- Theater Bouwkunde in Deventer een nieuwe folkstichting actief gaat worden genaamd Folluk, die bals gaat organiseren.
Verse Melk, daar weet jij vast meer van.


Ehm, van de st Folluk wel, die hebben gewoon met een leuke deal met onze zaal... Ze organiseren op eigen initiatief/risico concerten en vervullen zo een weer groeiende behoefte aan folk in deventer.

Dat ze ook ballen willen organiseren is voor mij een beetje nieuw, maar aan de andere kant wil ieder zelfrespecterende folkclub nu toch wel een bal organiseren? Het is een trend (folkwoods, sterrenfestival, odeon, etcetera) dus ze zullen wel moeten! :devilish:

Nee, eerlijk, ik weet het niet...

Ik vindt één keer per jaar DANSEEH! in deventer ook eigenlijk in eerste instantie wel voldoende... Moeten al die lui van FOLLUK natuurlijk wel komen...
[/code]

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 22, 2003 4:14 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Verse Melk! schreef:
Moeten al die lui van FOLLUK natuurlijk wel komen...


1 durfde denk ik niet, de ander 2 konden niet. De penningmeesters zit op salsa en Debbie de programmeur doet aan Ierse dans.. dat is in ieder geval een stuk danslustiger dan het bestuur van Twente ;) Maar geloof niet dat ze Spans plannen hadden. Ze waren wel op zoek naar een Vlaams/Franse band voor december.. dus als het een beetje mee zit.. ;)

Voorlopige Folluk homepage


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Smidse interview
BerichtGeplaatst: wo okt 08, 2003 1:08 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Om even op het onderwerp terug te komen:

Na de aankondiging (en oproep van Folkwoods voor muzikanten en instructeurs) op Folkforum is er nu ook in een interview in het Smidse met Wim:

"We staan aan het begin van een grootse 'bal folk' beweging"
"Binnen enkele jaren organiseert elke volleybalclub naast een mosselfestijn ook een Volksbal!"

En dan over Eindhoven:

"Er zijn gesprekken aan de gang om in verschillende andere steden organisaties op te richten naar het beeld en de gelijkenis van het Boombal in Gent. Zo mogen we ons binnenkort aan initiatieven verwachten in Hasselt, Leuven en Eindhoven. Bedoeling is dat er op die plaatsen autonome verenigingen worden opgericht onder de naam Boombal."

jpeg van het hele interview


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling