mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr mei 10, 2024 7:36 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: schier gaat niet door
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2003 2:39 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Ik kreeg dit binnen op mijn mailadres:

Muziek zonder Grenzen 2004

In de vroege lente van dit jaar hebben wij als organisatie samen met 170 deelnemers en aanhang, voor de 9e keer genoten van een geweldige editie van ?Schier?. Een feestelijke aflevering t.g.v. 10 jaar Muziek zonder Grenzen op Schier zat al in de planning maar helaas gooien nu omstandigheden waar wij geen invloed op hebben, ernstig roet in het eten.
Wat is het geval ? De Duitse non-profit instelling die eigenaar is van het gebouw St. Egbert ziet zich, door de slechte economische situatie in Duitsland, genoodzaakt het pand te verkopen. Die verkoop is op dit moment nog niet rond en dat betekent dat wij op dit moment (1 oktober 2003) geen zekerheid hebben over de beschikbaarheid en mogelijkheden van St. Egbert voor 2004.

Nog langer wachten gaat niet; het kost veel tijd om een editie van Muziek zonder Grenzen zorgvuldig te organiseren en de deadline is voor ons nu verstreken. Alternatieve locaties met een vergelijkbare sfeer ( en prijs) waar we met eenzelfde aantal mensen en workshops terecht kunnen, zijn er in het noorden niet.
Vandaar dat we tot onze spijt moeten melden dat we in 2004 geen Muziek zonder Grenzen kunnen presenteren.
Deze ontwikkeling betekent niet het einde van Muziek zonder Grenzen; we gaan deze onvrijwillige time out gebruiken om na te denken over een nieuwe vorm van Muziek zonder Grenzen voor 2005 en daarna; we zullen jullie daarover via onze website <http://www.folkgroningen.nl> op de hoogte houden.

Gelukkig valt er ook nog goed nieuws te melden want het geplande Muziek zonder Grenzen concert door de Italiaanse groep Baraban (met trekharmonicaspeler Vincenzo Caglioti ! ) op maandag 1 maart 2004 gaat wel door.
We hopen jullie bij die gelegenheid allemaal in De Oosterpoort in Groningen te zien !

Met vriendelijke groeten,

Geraldien van Mechelen
Martine van der Molen
Vivian van ?t Hoenderdaal
Elke Meiborg
Geert Oude Weernink

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2003 2:59 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
:crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:

Snif, snif, huil... Daar gaat mijn favoriete workshopweekend...

Ik heb er alle vertrouwen in dat ze wel weer iets van vergelijkbaar niveau organiseren, maar de lokatie was zo geweldig... Waar vind je nou een plek waar je ?n kan spansen ?n kan uitwaaien, op een zo heerlijk knus en klein eiland als Schiermonnikoog?

Nee kinderen, het wordt nooit meer zoals vroeger...

Opa neemt maar een ouwe klare extra vanavond...

Snif...

Nou ja, doekje voor het bloeden dan: ik heb iets meer ruimte om alvast een datum te prikken voor het Bal Folk Wageningen in maart 2004!!!

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2003 3:02 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
]
Citaat:

Nou ja, doekje voor het bloeden dan: ik heb iets meer ruimte om alvast een datum te prikken voor het Bal Folk Wageningen in maart 2004!!!


:biggrin:
goed plan,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 01, 2003 3:08 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
In maart zal er ongetwijfeld ook weer een weekend van vfolkbrugge zijn en misschien kunnen die in hun programmering meer aandacht besteden aan trekzakken en violen ? Ik zal Ann en Koenraad eens een mail daarover sturen.

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 02, 2003 2:02 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
folkie schreef:

Nee kinderen, het wordt nooit meer zoals vroeger...

Opa neemt maar een ouwe klare extra vanavond...


:crying: Ik neem er ook maar een geloof ik (of een Italiaanse variant daarvan) verdorie! ik keek er zo naar uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

In februari dan maar een nostalgisch avondje met SCHIER de film 2002 en 2003 om wat goede herinneringen op te halen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 02, 2003 2:21 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
:idea:
Mota? Folkie? Misschien dat we ons oorspronkelijke plan weer kunnen oppakken en Jean Pierre Champeval kunnen vragen een stage te geven in NL in een hutje op de hei?

een vioolstage-loos jaar lijkt me toch niks...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 02, 2003 3:27 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Heb ik ook al aan zitten denken. Ik zie alleen praktische problemen:
- Jij zit in Bologna
- Ik ben bezig met het afronden van mijn proefschrift
- We hebben geen van allen ervaring met het organiseren van dergelijke workshops (denk ook aan catering, vervoer, gage Champeval, etc)
- Het is onderhand erg kort dag

Ik had er graag over meegedacht en aan meegedaan, maar ik kan me dat nu echt niet veroorloven. Als het boekie af is kun je weer op me rekenen.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 02, 2003 3:34 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
folkie schreef:
Ik zie alleen praktische problemen:

Hmm het hoeft niet groot en moeilijk. Een klein clubje geinteresseerden die gezamelijk de gage van Champeval betalen. Niks ingewikkelds. 2 dagen, 1 overnachting. Ergens begin zomer. Daar heb je geen organiseertalent voor nodig. Of veel tijd.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2003 3:01 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Dat van die film lijkt me zowiezo een goed idee. Zet de tissues maar vast klaar.

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2003 4:09 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Fille schreef:
Dat van die film lijkt me zowiezo een goed idee. Zet de tissues maar vast klaar.
Doe maar een dubbele portie... :((
Waardeloos dat het niet doorgaat. Of gewoon ronduit jammer. Het is zo'n lichtpuntje in de duisternis van de Nederlandse winter. Bovendien ben ik mede voor Schier hier in Groningen komen wonen. ;)
Zucht, gelukkig is er het bal van Wageningen nog binnenkort.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2003 12:38 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Na vijf dagen in de ontkenningsfase te hebben gezeten, toch maar even reageren op het bericht dat Schier niet doorgaat (AU) :


:crying: :crying: :crying: :crying: :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Eigen Schierkamp
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 2:30 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Gelukkig heb ik nog net op de valreep zo'n editie van Schier meegemaakt.

Dat St Egbert is inderdaad wel iets heel speciaals, de catering van een 3 sterrenrestaurant, veel overnachtingsplaatsen, plek voor een concert, voor bal voor sessie ......eigenlijk vond ik het al verdacht goedkoop :raisedeyebrow: .

De samenspeelgroep van Luke Daniels was trouwens niet voor herhaling vatbaar. Mijn plan voor 2004 was dan ook om de workshops te gaan mijden en lekker uit te slapen en door de duinen te banjeren. Dan goed eten en sessie spelen en .....bal tot diep in de nacht. Evt zelfs een duinpan meepakken. Maar niet in een koud galmend lokaaltje zitten balen.

Ik weet het goed gemaakt: een aantal van de ingr?dienten die Schier tot zo'n succes maakten zijn ook op eigen houtje te realiseren. Ik weet een leuke accomodatie op Schier waar we in maart of eerder al ons eigen uitwaai en inspeelweekend kunnen houden. :applause:

We hadden al een plan om zoiets met een man of 8 te doen maar de accomodatie die ik op het oog heb kan ook wel 20 muzikanten, dansers, zangers herbergen. :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Hoeveel belangstelling is hiervoor? :hug: :hug: :hug:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 2:49 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Wat? huh? Hold yer horses! Sapperdeflap!

Goed idee Auke! :applause: :applause:

Met 20 man moet daar een leuk feestje van te bouwen zijn. En als het met 8 man al betaalbaar is, dan krijg je die overige 12 ook wel over de streep, dunkt me.

Heb je Champeval al gebeld? :biggrin: :devilish:

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 3:09 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Mits tijd, altijd interesse
:biggrin:
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 3:47 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Ik sluit me bij Cooper aan

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling