mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 4:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bal Harlingen
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2003 9:28 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Wellicht ten overvloede, maar in ieder geval voor de duidelijkheid:

TWEEDE HARLINGER BAL POPULAIRE
Zondag 2 november 2003: Tweede Harlinger Bal Populaire. 13.00 uur Dansinstructies o.l.v. Ineke Janssen Steenberg.
14.00 uur Bal met Folk Guerilla (Groningen), Gerard Jorna & Robert Tromp (Leeuwarden) en Chardon (Harlingen). Locatie: Stedelijke Muziekvereniging, Hoogstraat 55, 8861 AG Harlingen. Entree €; 5,-. Inlichtingen en reserveringen: Marion Jorissen, 0517-412491 of 06-20956650 of via e-mail mailto:gj.jorissen@hccnet.nl.


Zo te zien gaat de Folk Guerilla het bal openen :sick: Leuk dat ik dat op de site van Draailier en Doedelzak kon lezen :devilish:

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Bal Harlingen
BerichtGeplaatst: zo okt 05, 2003 9:37 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Scordatura schreef:
Zo te zien gaat de Folk Guerilla het bal openen :sick: Leuk dat ik dat op de site van Draailier en Doedelzak kon lezen :devilish:
Mooi he, dat je overal over jezelf kunt lezen. Zo leer je jezelf weer beter kennen. Of in ieder geval wat anderen vinden dat je zou moeten doen. Maar alle gekheid op een stokkie.
'k Wist het ook niet. Ik wist niet eens hoe laat het allemaal zou beginnen, wie er dansuitleg zou doen en ik vraag me ook af of er bij de dansuitleg niet gespeeld moet worden of neemt Ineke haar eigen huisband mee?
Awel, afijn, we zullen het wel zien. :)
Marco


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 7:37 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 07, 2003 8:03 am
Berichten: 98
Woonplaats: Son
't Is een beetje ver weg; hoewel ik nog wel steeds iemand in Groningen wil bezoeken, dus was mooi te combineren. D.w.z. als ik niet de avond ervoor in het voorprogramma van Fairport had moeten staan en op die dag zelf zou moeten repeteren om een dansgezelschap (Brabants Amateur Danscircuit) te begeleiden op didge (met percussie en sas).

Roland

_________________
--
http://www.inner-strength.nl/ World Folk from the Netherlands


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 8:10 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
DidgeWeb schreef:
D.w.z. als ik niet de avond ervoor in het voorprogramma van Fairport had moeten staan en op die dag zelf zou moeten repeteren om een dansgezelschap (Brabants Amateur Danscircuit) te begeleiden op didge (met percussie en sas).
Klinkt als een goede reden om er niet te zijn. Hoewel..., Fairport is ook niet meer wat het geweest is ;)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 8:33 am 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Ver? Nederland is zo'n ontzettend klein prutlandje dat alles dichtbij is! Ik zal voor de grap eens informeren wie er tijdens de dansuitleg speelt, want dat zat ik me ook al af te vragen gisteravond.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 10:00 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 07, 2003 8:03 am
Berichten: 98
Woonplaats: Son
Ik had het ook over een beetje ver :cool:

Het is maar een uur of 4 rijden :peace:

Roland

_________________
--
http://www.inner-strength.nl/ World Folk from the Netherlands


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 2:38 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Harlingen is ver beste Didge-web, ook vanaf Groningen (anderhalf uur) :cow: .

Maar je kunt de reis leuk maken door met de trein te gaan met een aantal medespansers en in het portaaltje tussen 1e klas en ander treinstel (dan hoort niemand je) lekker muziek te gaan maken terwijl de kilometers onder je doorvliegen :dancing: .

Zo repeteert Bru haar balrepertoire ook altijd, bijvoorbeeld als we straks in Wageningen een half uur vol moeten spelen (HELLUP!) :crying:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 06, 2003 7:06 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Citaat:
Het is maar een uur of 4 rijden


Ach mijn vriendin woont er en ik woon in Gouda. Ik ben het dus gewend :love:

Sorry tourke, maar in de treinen die tussen Groningen en Harlingen rijden zitten geen 1e klas rijtuigen. Doet Noordnet niet aan (zo blijft er wel meer ruimte over voor mij :blush: )

Citaat:
Zo repeteert Bru haar balrepertoire ook altijd, bijvoorbeeld als we straks in Wageningen een half uur vol moeten spelen (HELLUP!)


Dat gaat jullie zeker lukken! het lukt altijd :cool: :dancing: :biggrin: :applause: [/quote]


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 17, 2003 11:34 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Even voor de planning zeg maar, gaat de FolkGuerilla nog repeteren voordat het bal is?
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 17, 2003 2:23 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
ja, we moeten nog even een datum afspreken, misschien woensdag 22 oktober omdat ik dan al voor mijn werk in Grunn ben, en zeer waarschijnlijk de avond van tevoren 1 november bij onze vrienden van Bru. Als er nog avonden zijn dat Grunn naar Utreg wil afzakken graag, dan regelen wij een ruimte in Parnassos.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 17, 2003 3:48 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Gromit schreef:
ja, we moeten nog even een datum afspreken, misschien woensdag 22 oktober omdat ik dan al voor mijn werk in Grunn ben, en zeer waarschijnlijk de avond van tevoren 1 november bij onze vrienden van Bru. Als er nog avonden zijn dat Grunn naar Utreg wil afzakken graag, dan regelen wij een ruimte in Parnassos.


Volgende week zit ik helemaal hartstikke vol, de week daarop kan ik maandag of woensdag, zondag 26 is misschien ook een optie?
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 17, 2003 6:04 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Cooper schreef:
Gromit schreef:
ja, we moeten nog even een datum afspreken, misschien woensdag 22 oktober omdat ik dan al voor mijn werk in Grunn ben, en zeer waarschijnlijk de avond van tevoren 1 november bij onze vrienden van Bru. Als er nog avonden zijn dat Grunn naar Utreg wil afzakken graag, dan regelen wij een ruimte in Parnassos.


Volgende week zit ik helemaal hartstikke vol, de week daarop kan ik maandag of woensdag, zondag 26 is misschien ook een optie?
W


zondag 26 is wat mij betreft OK. Als de noordelijke kameraden ook kunnen en dan richting The South willen komen? Dan komen wij de avond vantevoren naar jullie. :idea:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2003 12:45 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Op zondagdagmiddag organiseren verscheidene volksmuziekgroepjes uit Groningen e.o. een festivalletje in het kerkje van Oostum. Martijn c.s zijn er ook bij en ik dus ook eigenlijk wel.

Dus ik weet niet of ik dan wel wil repeteren in Utrecht eigenlijk. :raisedeyebrow:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 18, 2003 4:50 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
tourdion schreef:
Op zondagdagmiddag organiseren verscheidene volksmuziekgroepjes uit Groningen e.o. een festivalletje in het kerkje van Oostum. Martijn c.s zijn er ook bij en ik dus ook eigenlijk wel.

Dus ik weet niet of ik dan wel wil repeteren in Utrecht eigenlijk. :raisedeyebrow:


Dan wordt het de avond van tevoren. Utrecht en Grunn moeten gewoon apart repeteren als er geen mogelijkheden zijn. Scorda en ik zullen een lijst maken met onze nummers, we kopieren de bladmuziek en dan sturen we die op. Deal?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 19, 2003 11:46 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
O, maar de avond tevoren kan dus wel??

Lijkt me toch wel goed om effe in Utrcht te repteren. :dancing:

Wie doen er eigenlijk allemaal mee?

Zal ik even een lijstje typen:

1. Scorda
2. Gromit
3. Cooper
4. Gitana
5. Mota
6. Tourke

Nog meer belangstellenden? We hebben nog plek voor een cajon oid en een draailier. :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 175 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling