mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do maart 28, 2024 10:20 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do okt 09, 2003 12:48 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Beste Spansers :hug: ,

Voor iedereen die van muziek maken, dansen, lekker eten en uitwaaien houdt is er de mogelijkheid om in het weekend van 5, 6 en 7 maart 2004 deel te nemen aan het Trad Weekend (Spansweekend) op Schiermonnikoog :dancing: .

Lokatie: De Paardenstal, onderdeel van kampeerboerderij "Springfield", Mellegrietjespad 17 te Schiermonnikoog.

Maximaal aantal deelnemers: 20 personen.

Kosten overnachtingen + maaltijden: ongeveer 40 euro voor het hele weekend.

Programma: Sessies, Bal, Speurtocht, Culinaire Vlaamse avond en misschien een Masterclass van bijv. Cooper ofzo :biggrin: .

Inschrijven: Via een toezegging in een Post onder deze thread. Je komt dan bij onderstaande lijst van personen die al toegezegd hebben. Deze lijst wordt regelmatig ververst onder deze thread :applause: .

Meer informatie: bij Tourdion :blush:


Voorlopige deelnemerslijst:

1. Tourke
2. Mota
3. Scorda
4. Gromit
5. Gitana
6. Tilia
7. Cooper
8. Squiking Squirl
9. Folkie
10. ZRS
11. Melkie?


NB (U heeft nog 1 dag de tijd om bezwaar aan te tekenen tegen de datum van dit weekend. Als 5, 6, 7 maart echt niet kan voor jou dan kan ik eventueel nog proberen om het te verschuiven naar 19, 20 en 21 maart. Meldt dit dan op dit forum of in een PB-tje aan mij)

MB (20 deelnemers lijkt mij een prettig aantal. Het kan echter zijn dat er veel meer mensen graag mee willen, dan is op dit moment ook nog een ruimte voor ongeveer 40 personen beschikbaar, wie meent nu reeds dat dit maar beter geboekt kan worden?).

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 09, 2003 3:43 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Geweldig idee Tourke. Je bent een engel.

Wat die masterclass betreft: mijn opmerking over Champeval kwam natuurlijk voort uit het wilde plan van o.a. mota en squeek om een workshop met deze Franse violist te organiseren. Voor insiders, zeg maar. Mij lijkt het nog steeds een interessant idee om Champeval hierover te contacteren: als hij dat weekend kan, dan zouden we contact op kunnen nemen met Willem Schot en andere violisten die ge?nteresseerd waren in een kleine krasworkshop. Ik bedoel: je hoeft niet mee te doen, maar ik weet zeker dat een aantal mensen best willen inhaken bij je initiatief om dit idee ook uit te voeren.

Die 40 man-optie: ik denk dat het wel haalbaar is, er zijn voldoende gefrustreerde muzikanten die op een heerlijk weekendje Schier hadden gehoopt. Met een mailtje via St Folk Groningen heb je die lijst zo vol dunkt me. Vraag is alleen: kun je het qua organisatie (catering en zo) aan, en wil je het ook? Wat catering betreft: als je er bij vermeldt dat men geacht is eigen proviand mee te nemen schrikt dat vast niet iedereen af en heb je een stuk minder hoofdpijn (nou ja, in figuurlijke zin dan :devilish: )

Nou ja, tot zover mijn random thoughts...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 09, 2003 7:23 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Kan leuk zijn natuurlijk zo'n violist erbij, dan gaan de anderen wel even een blokje om door de duinen.

Wat het aantal deelnemers betreft: Mij lijkt 20 mensen gezelliger dan 40. Daar wou ik jullie mening even over horen.

De catering is het punt niet. Ik heb veel ervaring met het koken voor grote groepen. Op Schier kan je gewoon door de supermarkt de spullen laten brengen. Da's allemaal leuk. :biggrin:

De vraag is even wordt het een incrowd (forum) clubje + aanhang of gaan we het aan een iets grotere klok hangen en komt er nog wat meer dan de happy few. Dat de muzikanten willen komen geloof ik wel. Maar het wordt even anders qua gevoel en organisatie. Misschien is er komend weekend tijd om de koppen bij elkaar te steken (after the ball). :hug:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 09, 2003 9:53 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Auke Eringa, alias "The Touroperator", slaat weer toe. Hij organiseerde reeds eerder twee spraakmakende bals in "het stad"en een spansbal ergens diep in de binnenlanden van Grunn. Leasde de boot van zijn ouders voor een ongekend waterspansweekend op het Sneekermeer. Trok op Noorderzon volle zalen na zijn indrukwekkkende interview voor Radio Noord. En ook nu overtreft hij zichzelf weer: wat Schier zonder Grenzen niet lukte, doet hij in een handomdraai (zeer waarschijnlijk geleerd door het veelvuldig afwisselen van accordeon en trekzak met de omgekeerde 5e knop). Een weekendje op Schier, als de mellegrietjes in bloei staan en de buurtsuper haar drie dwaze dagen beleeft.
Sympathisanten wordt aangeraden om slaapzak en instrument in te pakken en op 5 maart de boot te nemen. Vandaar af zal een gezamenlijke tocht worden gehouden naar Springfieldplaza, waar het feest in alle heftigheid los zal barsten. De Ns zet extra bussen in.

(Bron: de Groninger Gezinsbode.)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 09, 2003 10:23 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
:D

PS. Van mij hoeft het niet grootschaliger dan forum + aanhang + een paar potenti?le forumgenoten :) I'll be there


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 10, 2003 8:40 am 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
:applause: :applause:

Ik stuur Jonneke meteen even een smsje! Als ik moet kiezen tussen alleen met Jonneke een weekeind of meteen een heel weekeind dansen dan weet ik het wel. Hoeveel kost een overtocht eigenlijk?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 10, 2003 11:14 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Citaat:
De Ns zet extra bussen in.
:laughing: :laughing:

Wat kost de overtocht ook alweer? :raisedeyebrow:

Een eurootje of 18 voor een retourtje denk ik.

Jonneke en De Concurrent kunnen dus toegevoegd worden aan de lijst??

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 10, 2003 12:20 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Citaat:
Jonneke en De Concurrent kunnen dus toegevoegd worden aan de lijst??


Laat ik dat (om de rust te bewaren :peace: ) eerst even overleggen . Ik bel haar meteen even.

Er wordt nu overlegd :idea:

Jep, je kunt ons toevoegen aan de lijst :dancing: :hug: Super :dancing: :applause:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2003 1:03 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
mota schreef:
:D

PS. Van mij hoeft het niet grootschaliger dan forum + aanhang + een paar potenti?le forumgenoten :) I'll be there


Das mijn idee ook trouwens,
Man of 20 is echt zat wat mij betreft, gewoon gezellig, voor onszelf.
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2003 2:28 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Ik geloof dat Tourke het al zo geregeld heeft dat er max. 20 mensen mee kunnen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2003 6:25 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Cooper schreef:
mota schreef:
:D

PS. Van mij hoeft het niet grootschaliger dan forum + aanhang + een paar potenti?le forumgenoten :) I'll be there


Das mijn idee ook trouwens,
Man of 20 is echt zat wat mij betreft, gewoon gezellig, voor onszelf.
W


Helemaal mee eens :hug: want een zaterdagavond is veel te kort om met iedereen bij te praten, te dansen en muziek te maken.

Verder vind ik het wel belangrijk om op een ander tijdstip iets te organiseren in een groter verband.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2003 8:03 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Nieuwe voorlopige Spanslijst Schiermonnikoog 4,5,6 maart 2004:

Voorlopige deelnemerslijst:

1. Tourke
2. Mota
3. Scorda
4. Gromit
5. Gitana
6. Tilia
7. Cooper
8. De Concurrent
9. Folkie
10. ZRS
11. Cajonneke
12. Melkie?
13.Squiking Squirl ?

We gaan voor de intieme spansgroep :hug: :kiss: :love: :blush:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2003 11:19 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Wouter (Ambrozijn) heeft op een of andere manier lucht gekregen van de wilde Champeval plannen en wil graag meedoen in Schier of samenwerken.. Heb z'n mailtje geforward aan Mota. Zeg admin, zijn er soms Belgen aan het meelezen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 13, 2003 11:25 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
Ik doe mee!
iK doe mee!

En als wouter vandenabeele ook een workshopje komt doen doe ik helemaal mee!

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 14, 2003 7:25 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Ernie schreef:
Wouter (Ambrozijn) heeft op een of andere manier lucht gekregen van de wilde Champeval plannen en wil graag meedoen in Schier of samenwerken.. Heb z'n mailtje geforward aan Mota. Zeg admin, zijn er soms Belgen aan het meelezen?


Als ik de commentaren van de organisatie zo hoor wordt het geen Champeval in Schier, maar er is blijkbaar wel een markt voor, ik bedoel, er is behoefte aan, zo'n Champeval-workshop... Ik moet er echt niet aan beginnen, dat gaat me mijn volgende baan kosten, maar iemand anders misschien? Mota?

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling