mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma mei 13, 2024 9:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bal in Utrecht
BerichtGeplaatst: di okt 21, 2003 10:40 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Lieve folkvrienden! :hug:
Wij hebben een reservering kunnen maken voor 1 mei 2004 in fort Blauwkapel te Utrecht om aldaar een geweldig bal te gaan houden!!!
Wie kan absoluut niet op die datum?????? (zwaar pech dan :devilish: )
Het geplande bal op 13 dec gaat dus niet door vanwege geen locaties beschikbaar (tja dec is feestmaand) MAAR wel is er die dag een fantastische dansworkshop 's middags -zie topic elders op dit forum- en je kunt 's avonds naar het hollands danshuis in Utrecht van Pieremachochel.

Meer nieuws over het bal op 1 mei en andere folkactiviteiten volgt binnenkort! :peace:

Gromit en Scorda (zojuist terug van het Open Podium in caf? Averechts, waar op 27 nov weer een folksessie is)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 22, 2003 6:10 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 07, 2003 8:03 am
Berichten: 98
Woonplaats: Son
Gromit schreef:
Citaat:
Wie kan absoluut niet op die datum??????

Judith en ik kunnen dan niet. We spelen die avond in De Lantaern in Oud Zevenaar. Moet ik nou :crying: (niet mee kunnen dansen, jullie niet in ons publiek, als je dat al zou willen :raisedeyebrow: ) of :biggrin: (lekker kunnen spelen)?

Groetjes
Roland

_________________
--
http://www.inner-strength.nl/ World Folk from the Netherlands


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Bal in Utrecht
BerichtGeplaatst: wo okt 22, 2003 10:42 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Gromit schreef:
Lieve folkvrienden! :hug:
Wij hebben een reservering kunnen maken voor 1 mei 2004 in fort Blauwkapel te Utrecht om aldaar een geweldig bal te gaan houden!!!
Staat genoteerd in de ballijst. :)
Gefeliciteerd met het plan! Ik ben heel benieuwd hoe die blauwkapel eruit ziet en danst!
Jammer dat jullie niet kunnen DidgeW en Judith...
Tot vanavond Grompie ;)!
---mota---


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 26, 2003 3:13 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 20, 2003 8:28 pm
Berichten: 115
Woonplaats: Zoelen
1 mei 2004.... nou dat staat genoteerd (achter in de marge van de laatste bladzijde van m'n agenda want ik heb nog geen nieuwe. Wordt nu wel hoog tijd want die marge is nu ongeveer egaal zwart gepend)

Het is een mooi initiatief: ik kan geen garanties geven, maar als het even kan ben ik er dan ook bij.
TS


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 26, 2003 3:32 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 8:23 pm
Berichten: 1231
Ik hoop er zeker bij te zijn, maar garanties kan ik nog niet geven. Is nog zo ver weg. Dat fort klinkt in iedergeval heel aantrekkelijk! En 1 mei, dat is zo'n mooie dag voor 'mei dansen' rond een 'mei paal'.... misschien een idee?

_________________
"Elle les envoie autour du monde
Pour ramener la lune"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 27, 2003 1:50 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
en dan nu echt, definitief en zonder gekheid:

Bal in Utrecht
zaterdag 15 mei 2004
Parnassos
Grote Kruisstraat 201, te Utrecht


We hadden een optie op Fort Blauwkapel en toen we daar afgelopen zaterdag gingen kijken, zagen we dat het een prachtige locatie is voor een feest, maar niet zo heel erg geschikt voor een bal. De feest locatie bestaat uit drie naast elkaar gelegen kazematten - tunnelvormige ruimtes van 4 ? 5 meter breed. Niet breed genoeg om lekker te kunnen zwieren.

Vandaar dat we toch weer uitkwamen bij Parnassos, waar we van af het begin een bal wilden organiseren. De bar van Parnassos heeft een houten vloer met een verhoging en de ruimte zelf is ongeveer 4 meter hoog. Ik heb er zelf al eens gespeeld en er is een prachtige akoestiek. Verder is Parnassos makkelijk bereikbaar (bus stopt voor de deur) en de consumpties worden tegen studentenprijzen verkocht. En, het is hetzelfde Parnassos waar zaterdag 13 december de dansworkshop wordt gehouden (hint-hint :wink: )

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 27, 2003 6:00 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Kan iemand mij vertellen waar ik in mei uithang of wat ik dan aan het doen ben?? :blush: :raisedeyebrow:

Natuurlijk komen Jonneke en ik naar een bal in de mooie stad Utrecht. Lekker dichtbij, kunnen ze dat bal van Harlingen niet in Utrecht geven?!?!?!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling