mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 1:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1029 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 69  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 9:58 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Het was redelijk rustig, maar wel erg gezellig.
In de omgeving was het niet erg rustig (wegens de voetbalinterland Nederland-Oostenrijk) dus de auto moest verder weg dan ooit weggezet worden.
Leuk was dan weer wel dat er enkele Oostenrijkers binnen kwamen zeilen na de wedstrijd, waarvan enkelen ook nog mee gingen dansen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 12:00 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 07, 2006 8:51 pm
Berichten: 128
Woonplaats: Eindhoven
Foto's staan hier!

R.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 2:30 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Ik ben eigenlijk heel verkouden, dus misschien zou ik het niet moeten overwegen, maar ik denk er toch over om vanavond naar eindhoven te gaan. Maar daar duikt weer een vervoersprobleem op...

Is er iemand die na 't bal in eindhoven naar/langs utrecht terugrijdt en 1 plekje over heeft? En is er iemand vroeg naar eindhoven wil gaan en 2 plekjes heeft? Aurelien moet om 7 uur daar zijn voor de soundcheck. Hij is nu van plan met de trein te gaan, maar meerijden is natuurlijk nog makkelijker.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 12:25 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Het was een tof avondje! Een streling voor oren en voetjes.

Het was wel redelijk rustig, en dat had ik bij zulke artiesten niet verwacht.
Leuk was dat ik de dag tevoren een Belgische geattendeerd had op het bal. Voor haar is Eindhoven het dichtsbijzijnde bal, dat ze na gisteravond zeker zo vaak mogelijk zal gaan bezoeken.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 12:27 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 04, 2006 3:53 pm
Berichten: 642
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Kees schreef:
... een Belgische ...na gisteravond zeker zo vaak mogelijk zal gaan bezoeken.


Als het de dame is die ik denk dat het is, dan ben ik daar blij mee, want
1. weer een zieltje gewonnen
2. ze kan enorm lekker walsen (en dat zijn er niet zo veel, is mijn ervaring)

_________________
Beginning dancer: Knows nothing.
Intermediate dancer: Knows everything, but is too good to dance with beginners.
Hotshot dancer: Too good to dance with anyone.
Advanced dancer: Dances everything, especially with beginners.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 11:13 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 07, 2006 8:51 pm
Berichten: 128
Woonplaats: Eindhoven
Foto's van gisteren staan hier.

R.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 11:31 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Oh ik ken heel veel dames die heerlijk kunnen walsen anders hoor :)
Of heel veel.. toch echt wel meer dan 5


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 4:40 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 9:35 am
Berichten: 416
Woonplaats: Delft
1, 2, 3, 4, 5, veel, best veel, heel veel?

_________________
Music is my favourite drug.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 4:58 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
saghws schreef:
ze kan enorm lekker walsen (en dat zijn er niet zo veel, is mijn ervaring)

Volgens mij is "lekker kunnen walsen" geheel subjectief en heel persoonlijk; iemand met wie ik lekker kan walsen, matcht misschien wel helemaal niet met een willekeurige ander. Concrete aantallen hangen aan "lekkere walsers" lijkt me dan ook een beetje nutteloos eerlijk gezegd... Als iedereen hier op gaat noemen met hoeveel mensen hij/zij lekker kan walsen, is binnen no time de server overbelast vrees ik :cool:

Op bijv. Gennetines gebeurt het wel eens met "hollanders onder elkaar" dat we elkaar tippen over "fijne dansers." Mijn ervaring is dat het dan soms een goede tip kan zijn, maar dat fijn dansen toch ook echt heel veel te maken heeft met jouw persoonlijke manier van dansen en bewegen; en dan bedoel ik niet wat betreft niveau!

Zo heb ik bijv. iemand leren kennen die ik een paar keer achtereen op verschillende festivals tegenkwam, maar om een of andere reden hadden we toch nog nooit met elkaar gedanst. We hadden elkaar wel zien dansen en konden beiden concluderen dat het er fijn uitzag. Op festival nummer zoveel (we hadden al vaker gezamenlijk gedronken en gekletst en zo en hadden de grootste lol) troffen we elkaar toch op de dansvloer en dansten we dus eindelijk samen. Wat bleek: dat lukte helemaal niet! We zaten wat betreft bewegen helemaal niet op 1 golflengte, ook al kon hij goed leiden en ik goed volgen. We hebben er hartelijk om gelachen en hebben er nog een biertje op gedronken.

Dat was voor mij genoeg bewijs dat goed/leuk/fijn kunnen dansen met een bepaald persoon helemaal niet hoeft te betekenen dat een ander ook goed/leuk/fijn met deze persoon kan dansen. Hou dus lekker je eigen voorkeuren, want op ieder potje past vast een dekseltje, ook op gebied van dans :cool:

Goed, terug on topic: foto's zien er leuk uit! Dat het rustig was had wellicht te maken met het feit dat mensen Aurelien en Pablo in Zeist danwel Tienhoven al gehoord hadden. Ik heb ze helaas helemaal gemist... Volgende keer weer!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 10:41 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 04, 2006 3:53 pm
Berichten: 642
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Lijntje schreef:
Volgens mij is "lekker kunnen walsen" geheel subjectief en heel persoonlijk; iemand met wie ik lekker kan walsen, matcht misschien wel helemaal niet met een willekeurige ander.
... troffen we elkaar toch op de dansvloer en dansten we dus eindelijk samen. Wat bleek: dat lukte helemaal niet! We zaten wat betreft bewegen helemaal niet op 1 golflengte, ook al kon hij goed leiden en ik goed volgen.
... goed/leuk/fijn kunnen dansen met een bepaald persoon helemaal niet hoeft te betekenen dat een ander ook goed/leuk/fijn met deze persoon kan dansen.


En daarom is het zo belangrijk dat er tijdens cursussen parendans vaak van partner wordt gewisseld. Liefst op een zodanig listige manier dat echt iedereen met iedereen danst. Ik vind dat de verantwoordelijkheid van de cursusleider.

_________________
Beginning dancer: Knows nothing.
Intermediate dancer: Knows everything, but is too good to dance with beginners.
Hotshot dancer: Too good to dance with anyone.
Advanced dancer: Dances everything, especially with beginners.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 11:02 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 09, 2009 11:06 pm
Berichten: 280
Lijntje schreef:
saghws schreef:
ze kan enorm lekker walsen (en dat zijn er niet zo veel, is mijn ervaring)

Volgens mij is "lekker kunnen walsen" geheel subjectief en heel persoonlijk; iemand met wie ik lekker kan walsen, matcht misschien wel helemaal niet met een willekeurige ander. Concrete aantallen hangen aan "lekkere walsers" lijkt me dan ook een beetje nutteloos eerlijk gezegd... Als iedereen hier op gaat noemen met hoeveel mensen hij/zij lekker kan walsen, is binnen no time de server overbelast vrees ik :cool:

Op bijv. Gennetines gebeurt het wel eens met "hollanders onder elkaar" dat we elkaar tippen over "fijne dansers." Mijn ervaring is dat het dan soms een goede tip kan zijn, maar dat fijn dansen toch ook echt heel veel te maken heeft met jouw persoonlijke manier van dansen en bewegen; en dan bedoel ik niet wat betreft niveau!

Zo heb ik bijv. iemand leren kennen die ik een paar keer achtereen op verschillende festivals tegenkwam, maar om een of andere reden hadden we toch nog nooit met elkaar gedanst. We hadden elkaar wel zien dansen en konden beiden concluderen dat het er fijn uitzag. Op festival nummer zoveel (we hadden al vaker gezamenlijk gedronken en gekletst en zo en hadden de grootste lol) troffen we elkaar toch op de dansvloer en dansten we dus eindelijk samen. Wat bleek: dat lukte helemaal niet! We zaten wat betreft bewegen helemaal niet op 1 golflengte, ook al kon hij goed leiden en ik goed volgen. We hebben er hartelijk om gelachen en hebben er nog een biertje op gedronken.

Dat was voor mij genoeg bewijs dat goed/leuk/fijn kunnen dansen met een bepaald persoon helemaal niet hoeft te betekenen dat een ander ook goed/leuk/fijn met deze persoon kan dansen. Hou dus lekker je eigen voorkeuren, want op ieder potje past vast een dekseltje, ook op gebied van dans :cool:

Goed, terug on topic: foto's zien er leuk uit! Dat het rustig was had wellicht te maken met het feit dat mensen Aurelien en Pablo in Zeist danwel Tienhoven al gehoord hadden. Ik heb ze helaas helemaal gemist... Volgende keer weer!

Helemaal mee eens, dat zeg ik ook altijd. 2 mensen die goed kunnen dansen hoeven niet met elkaar ook goed te kunnen dansen. Dat is een chemie die je moet hebben. Ik bedoelde ook eigenlijk: ik ken een stuk of 5 dames met wie ík heel goed kan walsen :) En nu ook 1 man trouwens sinds zaterdag haha.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 11:24 am 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Yeah, morgen voor het eerst sinds bijna een maand weer een bal (voor mij dan)!

De instructie wordt blijkbaar een 'vraag maar raak-workshop', want op balfolk.nl staat 'polka en andere verzoeken'.

De Kelten schijnen een volkomen nieuw programma te hebben.
Ook heb ik na vijf maanden een paar fijne T-shirts terug, dus kom maar op, ik heb er zin in! :dancing:

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 11:26 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 29, 2008 8:26 am
Berichten: 61
Woonplaats: Waalwijk/Tilburg/Etten-leur
en ik ben zo blij dat ik erbij kan zijn :)

_________________
'There are three rules for writing a novel. Unfortunately no-one knows what they are..' Somerset Maugham


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 12:43 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:42 pm
Berichten: 1357
Woonplaats: Het Bosch van de Hertog
Immie88 schreef:
en ik ben zo blij dat ik erbij kan zijn :)

* vind-ik-leuk-button *

_________________
Als leiden lijden wordt, kun je het niet meer volgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:37 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Kees schreef:
...
De Kelten schijnen een volkomen nieuw programma te hebben.
...


Ho...een nieuw programma...dat is te zeggen, vergeleken met de vorige keer dat we in de Wilhelmina speelden. Toen speelden we allemaal hits die we op workshops hadden geleerd. Nu hebben we bijna een volledig eigen reptoire, maar dat hebben we wel vaker gespeeld, hoor!

Dit keer komen er drie kelten naar Eindhoven, dus weer eens 'als vanouds' in een kleine bezetting. Wij hebben er zin in!

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1029 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 69  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 71 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling