mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 9:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2003 1:27 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
tourdion schreef:
Ik dacht dat Mota wel zo'n ghetto-spanser had......
Mmmm. Helaas. De enige CD-speler die het op het moment doet in m'n huis is die in m'n computer(s).
Dus dat wordt hem niet. Maar volgens mij hebben we zoveel instrumentalisten en zangers dat we blij zijn als af en toe de decibelproductiemachine even zwijgt.
Tot morgen op de berg
Mota


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2003 1:29 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Tilia schreef:
Echt? Ik dacht dat ze naar Belgie ging..
Dat is ook het laatste wat ik van haar gehoord heb. Er schijnt een leuk DJ Jak feest te zijn in Gent :)
Geef mij maar live :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 29, 2003 2:19 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 07, 2003 8:03 am
Berichten: 98
Woonplaats: Son
Tilia schreef:
Echt? Ik dacht dat ze naar Belgie ging..


Hmm. dan is er vast iets veranderd. :happy:
Ik hoor het 3 januari wel. Dan zien we elkaar weer als we in Eindhoven spelen :dancing:

Tilia schreef:
Jij ook veel plezier!

Tilia :rose:

Dank je! Tot volgend jaar. Misschien in Eindhoven of Groningen, en anders in Oisterwijk!

Roland :luck:

_________________
--
http://www.inner-strength.nl/ World Folk from the Netherlands


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 01, 2004 9:58 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Begin verslag oud & nieuw... :)
Dinsdagochtend kwam ik met luquiluuq aan in Ommen.
Lekker zwemmen in het zwembad met m'n nieuw gekochte Ommense zwembroek die wel wat ruim uitvalt maar als je hem goed insnoert wil het best... :blush: Met Grompie en Tour geprobeerd een gele drijfmat op de bodem te krijgen door erop te gaan staan. Uiteindelijk wel een paar keer gelukt. Dit was een goede voorbereiding voor het op elkaar ingespeeld raken. 's Avonds kwamen gitana, Tilia en Bert (van Torf) aan. Muziek gemaakt en fijn gedanst met Tilia. Het was wel luxe, een soort priv?dansvloer :).
Mooie nieuwe twaalfsnarige gitaar van Bert bewonderd (geinspireerd door onze 12-snarige Scorda) en geluisterd naar een prachtig lied van Tilia en Bert.
't Was een fijne tijd. Oud en nieuw met iets te veel vuurwerk voor deze spansgast. Ik hou niet zo van die knallen en die linke pijlen en strijkers die je kunnen ontnemen van je gezicht of van vingers waar zelfs niet-muzikanten (onbewust) enorm veel mee doen.
De tijd vergeten en genieten van de rust en de natuur en de muziek.
Vandaag was de drukte me echter even te veel na familie Kerst en daarna nog bij vrienden langs en morgen weer naar familie dan is het wel eventjes genoeg. Dus ik ben vandaag al weer teruggekomen ipv morgenochtend.
Bedankt Touroperator :)
M


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 01, 2004 10:57 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 13, 2003 3:11 pm
Berichten: 199
mota schreef:
Begin verslag oud & nieuw... :)


Vervolg: Toen ik dinsdagavond met Bert en Gitana in het spanshuisje aan kwam rook het er naar verse zuurkoolstamppot en hadden Mota en Tourke gladde haren en rozige wangen van het baden en zwemmen. Een belangrijke volkswijsheid die tijdens de avondwandeling naar voren kwam was

Ligt de maan op haar kant, dan komt vorst over 't land

De maan lag inderdaad op haar kant en inmiddels is het wit in Groningen (waar ik zelf al voor het einde van het jaar weer terug was... ik heb de curry van Scorda helaas gemist, maar heb nog wel het hummeltje van Dimitra kunnen bewonderen)
Verder: Er was een uitkijktoren en bos en het was er fijn. :love:

Gelukkig Nieuwjaar!!

Tilia :rose:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2004 12:21 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Alle forumspansers:

Een Spansvol nieuwjaar gewenst :hug:

Ik ben net teruggekeerd van het fee?rieke Ommen. Met dit weer had ik er nog wel een paar dagen willen zitten. Lekker wandelen op de Archemerberg. Door accu-pech is het er niet meer van gekomen.

Het was een leuk afwisselend weekje met veel spans- en schransplezier.

Op de laatste dag hebben we nog fanatiek gerepeteerd met de Folkguerrilla voor het bal van de 17e.

Jammer dat Linde was vertrokken en dat Hanneke er niet bij was. En ook Mota is te vroeg vertrokken (en te laat gekomen).

Wel leuk dat Luc en Wouter en Bert zijn langsgeweest.

We gaan vaker dit soort weekendjes organiseren.

Ik hoop ook dat het weer een bruisend forumjaar wordt.

Groetjes

Tourke :luck:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2004 3:04 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Ik heb me als gewoonlijk ook weer prima vermaakt natuurlijk. Tour, thx for operating.

Jammer dat ik maar zo kort kon blijven, nu heb ik de zwembadfratsen van een en ander niet gezien, en heb ik ook geen risk kunnen spelen
:-)
(jullie wel? wie won?)

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2004 4:08 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Vervolg deel III:

Ik heb net mijn spullen uitgepakt en ik heb geen gevonden voorwerpen.

Het duwen van een lege auto door het spanspark was een ervaring op zich. De enige die een beetje conditie had zat achter het stuur en de rest hing met het schuim op de mond over de achterklep.
Gelukkig bleken we een sympathieke buurman te hebben die een muziekwinkel in Sneek bleek te hebben en blaasinstrumenten verkocht. Altijd handig. Hij had ook een sleepkabel. :idea: De sleephaak ligt nu in de achterbak. :sick: Doch spoedig arriveerde een reuze gezellige ANWB man die met onvervalst Herman Finkers accent de auto in 2 seconden aan de praat kreeg. Vervolgens een mooi ritje gemaakt in de omgeving van de Besthmenerberg en Kasteel Regteren kunnen bewonderen. Daarna ging het sneeuwen en werd het ijzig koud.

Het bubbelbad was dynamisch. Voor de luisteraar alsof er een heel wasprogramma werd gestart, voor degenen die erin zat een bijna-verstikkingsdood. (Tour en Gitana zullen hier nog uitgebreid over verslag doen).

We hebben elke dag een driestemmig duet geoefend dat op sommige momenten zeer ernstig op mijn lachspieren werkte. En we hadden een geweldige stereo-installatie.
Verder is er door Auke en Scorda is heerlijk gekookt :hug: en er zijn slechts twee wijnglazen gesneuveld...bij het afwassen!

Nu eerst even bijkomen.

Gromit


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2004 4:18 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
...en ik heb verloren met risken :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2004 10:31 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 11:28 pm
Berichten: 158
Woonplaats: Arnhem
Wat zong Tilia (en speelde Bert) op prachtige wijze het lied 'where were you last night, I wonder' :rose: hulde hulde :kiss:

Trouwens, Tilia, heb je nog goed geslapen in dat echte bed met matras, in de hermetisch afgesloten kamer zodat 's ochtends vroeg de dan ook al zo luidruchtige spansers je niet storen, en met een lekker kruidentheetje als slaapmutsje en een kruikje tegen koude voetjes? :hug:

_________________
ye yaille !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2004 11:41 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
luquiluuq schreef:
Wat zong Tilia (en speelde Bert) op prachtige wijze het lied 'where were you last night, I wonder' :rose: hulde hulde :kiss:

Trouwens, Tilia, heb je nog goed geslapen in dat echte bed met matras, in de hermetisch afgesloten kamer zodat 's ochtends vroeg de dan ook al zo luidruchtige spansers je niet storen, en met een lekker kruidentheetje als slaapmutsje en een kruikje tegen koude voetjes? :hug:


Wat dat eerste betreft: Inderdaad prachtig gezongen. Jammer dat Bert zo snel weg moest want ik had nog wel langer van zijn snarenspel willen genieten.

Wat dat laatste betreft: het ware toch beter geweest indien Tilia op de koude vloer in de huiskamer geslapen had en Luc het bed met Marco had gedeeld. Dan hadden Marco en Tilia tenminste nog wat slaap gehad. Nu hebben ze elkaar tot diep in de nacht wakker gehouden met ........ het verzinnen van sprookjes :applause:

Gevolg: 2 zeer onuitgeslapen spanshoofdjes de volgende dag. Tilia vertrok daardoor dezelfde dag weer naar Grunn en een dag later hield Mota het ook voor gezien. Echt gezellig hoor :raisedeyebrow:

Maar wel m'n complimenten voor Luc. Want die speelt toch boven verwachting goed trekzak. Zelfs op die oude Hohner kwam de gemeenschapsdans er nog prachtig uit :applause:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 209 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling