mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 15, 2024 8:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 24, 2004 6:55 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Mota komt naar Utrecht!!! Welcome!!! :hug: :hug:
Ik ben net thuis van een dag in Oost-Groningen :biggrin: en dit is het eerste bericht wat ik lees...Yihaahh!! :dancing: :dancing:

Ik zal onmiddelijk mijn contacten in Utrecht en omstreken aanhalen wat betreft appartementen, toevallig werk ik in Zeist, daar staat nog een leuk kasteeltje, en in de tussentijd stel ik geheel gratis mijn kelder ter beschikking. Daar staat reeds een stoel, een matras, een oude pc (Olivetti 8086, met wp 5.1 en grote floppydrive) alsmede een zwart-wit tv uit de jaren 70 en een krat met kampeerspullen. :biggrin: Oja en een mountainbike. :cool:

Tjonge jonge het driemanschap eindelijk bij elkaar!!

Ik voel uiteraard mee met de spansers uit Grunn :crying: . Maar: dat is voor hen extra veel redenen om heel vaak naar het zuiden af te zakken. :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 24, 2004 7:48 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 10, 2003 6:48 pm
Berichten: 965
Woonplaats: Twin Peaks
Nou moet je wel Utrechts leren hoor Mota,,,,, anders worden die utrechtenaren "kwoat" :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 24, 2004 10:45 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
m?chant schreef:
Nou moet je wel Utrechts leren hoor Mota,,,,, anders worden die utrechtenaren "kwoat" :biggrin:


Hij zal eerst het Gronings/Fries af moeten leren. Vanavond was ie weer lekker bezig;

"Mot ie 'n knoffel veur de kop hebb'n, jouw my de smots no ris troch, krek wak zeg!" :crying:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo maart 24, 2004 11:10 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Het was vanavond weer super BRU. Heerlijk gedanst met plien en stevig getrokken en geduwd en gezaagd met Tour op z'n knoppenknoffel (=Noord-Oost Gronings voor Trekzak :) ).
Fijn om te lezen al die warme reacties van m'n toekomstige buren in Utrecht :) Mmm een kasteeltje in Zeist. Dat lijkt me wel wat. :) Ik krijg een hoop tips van jullie en van anderen. Dat geeft me wel vertrouwen dat het gaat lukken om op korte termijn een huis te vinden.
:hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2004 8:15 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:
Tsja. ik ben verdeeld van binnen....... Tourke weet dus niet of hij nu boos of alleen maar verdrietig moet zijn.


:crying: :angry: :sad:: :worried: :angry: :crying:

Hier nog zo'n verdeeld type


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2004 8:18 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
tourdion schreef:
Wat dacht je bijvoorbeeld van .... Haren!! :)
Orgineel idee. ;;)


Of Helpman? :battingeyelashes:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2004 6:52 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
He Mota, dit is nou het beste idee dat ik de afgelopen week gehoord heb!!! Leuk dat je een baan gevonden hebt, gefeliciteerd!! Als je nou een beetje een groot huis huurt (of koopt) dan kunnen Jonneke en ik mooi een verdieping (of kamer) huren! :applause: :applause: Wij zijn oook zachtjes aan opzoek naar een kamer of een verdiepingkje in Utrecht en omgeving. Weet waar je aan begint! Het reizen naar Groningen en Harlingen kost klauwen met geld, dus als de spanskern daar zo actief blijft...........

Mocht het in Utrecht niet lukken om (goedkope) woonruimte te vinden kan je altijd in Gouda ofzo komen kijken. Hier wonen namelijk vooral forenzen die in Utrecht, Denhaag en Rotterdam werken. Erg goed te doen allemaal met de trein en de helft goedkoper :biggrin: :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2004 9:43 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 11:28 pm
Berichten: 158
Woonplaats: Arnhem
:raisedeyebrow:
Mota, bezint eer ge begint ! Ik zei het al in een vorig topic, blijf in Grunnen ! Tourke en ZRS komen in een diepe depressie terecht als jij weggaat! En bij CapGemini ben je destijds weggegaan omdat je er niet meer tegenkon, tegen dat eenzijdige gecomputer, dus ..... ?!

_________________
ye yaille !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2004 9:53 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
luquiluuq schreef:
Mota, bezint eer ge begint !
Loesje schreef:
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.
Bedankt voor je goede raad. Maar CapGemini is m'n volgende stap en dat is meer dan eenzijdig gecomputer. Dat is technische uitdaging, maar ook uitdaging op ander gebied. Op een nieuwe manier. Tijd voor verandering.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2004 11:32 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
De pijl op Lucquiluc Avatar geeft het al aan: Ge kunt nog terugkeren van uw misstap.

Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald :sad::

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 25, 2004 11:33 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
mota schreef:
CapGemini


Zeg, is dat niet dat bedrijf met die hele strenge dresscode? Krijgen wij daar nog eens foto's van te zien? :biggrin:

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 26, 2004 10:42 am 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
folkie schreef:
mota schreef:
CapGemini


Zeg, is dat niet dat bedrijf met die hele strenge dresscode? Krijgen wij daar nog eens foto's van te zien? :biggrin:


Dat dacht ik eigenlijk ook! Is weer een wat anders dat mota in zijn korte broek :biggrin: :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 26, 2004 2:08 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
folkie schreef:
Zeg, is dat niet dat bedrijf met die hele strenge dresscode? Krijgen wij daar nog eens foto's van te zien? :biggrin:
Ik heb geen pak, heb nooit een pak gedragen en (zeg nooit nooit) zal nooit een pak dragen. Een oud-collega zei dinsdag dat ie benieuwd was of ik in een pak zou verschijnen maar dat was al een beetje tegen beter weten in :). So don't worry :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 26, 2004 4:13 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Nog een tip voor je huizenzoektocht: Groenekan is een lief landelijk dorpje alleen ik denk dat je daar niet snel iets vindt. Ik ken toevallig een draailierspeler die daar woont, dat is dan wel weer heel erg gezellig, maar je kunt je heil beter zoeken richting De Bilt. Daar wonen ook veel studenten, en is slechts 20 minuten fietsen naar Utrecht. Een collega van mij woont in De Bilt in een 2 kamerflat en daar zijn er meer van dan in Groenekan. En er zijn veel ligfietsers! Ik zie ze dagelijks voorbij zoeven wanneer ik (op mijn degelijke dienstfiets :biggrin: ) naar Zeist rijd.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 02, 2004 6:31 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
He Mota hoe is het met je huiszoeking in en rond Utrecht? :biggrin:
Heb je al wat leuks gevonden of ga je toch maar naast de illigale polen camperen in een klein, koud en ongezellig tentje? :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 196 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling