mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za mei 11, 2024 7:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: RSS feed online :)
BerichtGeplaatst: wo apr 14, 2004 10:32 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Met een RSS reader/aggregator (zoals Feedreader) kun je nu de laatste berichten op het forum lezen :)
Het adres van de feed is: http://mota.xs4all.nl/forum/rss.php


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: RSS feed online :)
BerichtGeplaatst: wo apr 14, 2004 10:48 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
mota schreef:
Met een RSS reader/aggregator (zoals Feedreader) kun je nu de laatste berichten op het forum lezen :)
Het adres van de feed is: http://mota.xs4all.nl/forum/rss.php


Zeg mota muis - waar gaat dit helemaal over ??? Ik heb dit verhaal nu een paar keer gelezen en begrijp er helemaal niets van. En het wordt nog erger als ik op de link klik, want dan krijg ik onderstaande mededeling:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.


--------------------------------------------------------------------------------

Verwijzing naar ongedeclareerd naamruimtevoorvoegsel: dc. Fout bij het verwerken van bron http://mota.xs4all.nl/forum/rss.php. Regel 23, positie 10

<dc:date>2004-04-14T11:32:33+01:00</dc:date>
---------^

opmaakmodellen, ongedeclareerde naamruimtevoorvoegses: volgens mij moet jij op een heel ander dieet of wordt het tijd dat je weer aan het werk gaat


Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: RSS feed online :)
BerichtGeplaatst: wo apr 14, 2004 12:12 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 08, 2003 9:01 pm
Berichten: 2650
Woonplaats: Amsterdam
Scordatura schreef:
opmaakmodellen, ongedeclareerde naamruimtevoorvoegses..

;) Het wordt een stuk duidelijker als je 't naar Engels vertaald, maar de rss-feed is inderdaad nog niet ok (niet eens geldig xml?)

Well handig zo'n RSS-feed. Krijg je nu gewoon de laatste x berichten? Ik zou het nog handiger vinden als ik me login zou mee kunnen geven en dan alleen de ongelezen kreeg (en de boel in sync is).

Scorda: RSS wordt vooral gebruikt door news-sites en weblogs. Je krijgt gewoon een net geformateerd overzicht van bijvoorbeeld de laatste berichten, dat je dan automatisch kunt opnemen in bijvoorbeeld je persoonlijke homepage (portal). Zie bijvoorbeeld myYahoo en myNetscape voor bekende voorbeelden.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: RSS feed online :)
BerichtGeplaatst: wo apr 14, 2004 12:36 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Scordatura schreef:
opmaakmodellen, ongedeclareerde naamruimtevoorvoegses: volgens mij moet jij op een heel ander dieet of wordt het tijd dat je weer aan het werk gaat
Scordatura
:D bedankt voor de feedback. Ik heb (op aangeven van Ernie) nog iets toegevoegd misschien dat het nu wel wil...

@Ernie, je krijgt de laatste 10 berichten. En kunt evt. met ?t=.. het aantal berichten laten aanpassen (aantal tussen 1 en 50 invullen op de puntjes). Het werkt (nog) niet met login...

Greets,
M

PS. Scorda, never mind. Het is een extra feature maar er veranderd niets aan de rest. Waarschijnlijk is Ernie de enige belangstellende behalve ondergetekende :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: RSS feed online :)
BerichtGeplaatst: wo apr 14, 2004 12:53 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
mota schreef:
Met een RSS reader/aggregator (zoals Feedreader) kun je nu de laatste berichten op het forum lezen :)
Het adres van de feed is: http://mota.xs4all.nl/forum/rss.php


ik snap er niks van, geeft dat?
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 15, 2004 10:52 am 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
Citaat:



ik snap er niks van, geeft dat?
W


Gelukkig, dan ben ik toch niet de enige computerbarbaar op dit forum. Ik ben al blij als ik alles kan lezen :blush:

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 169 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling