mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 4:49 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Joepie Nederland is door
BerichtGeplaatst: wo jun 23, 2004 9:45 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Zeist.... het duffe dooie Zeist.... Staat op z'n kop. Toeterende auto's, krijsende mensen, Voetbaltoeters, Geschreeuw. Wat een vreugde.
:D:D:D


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 23, 2004 10:18 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
O, dus de Appelstraat in Groningen is niet de enige plek in Nederland waar mensen koeien-achtige geluiden voortbrengen.

Leuk dat ze door zijn. Maar ik geloof nog niet echt in dit elftal. :raisedeyebrow:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 23, 2004 10:21 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
tourdion schreef:
Leuk dat ze door zijn. Maar ik geloof nog niet echt in dit elftal. :raisedeyebrow:
Mooi dat je het woord geloven gebruikt. Braga is een stad in Noord Portugal waar afgelopen maand de bruiloft was waar ik bij was. Het is een enorm gelovige stad.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 24, 2004 8:59 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
En vervult voetbal niet de rol die de enigszins weggekwijnde geloven in ons land vroeger vervulden?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 24, 2004 3:52 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 10, 2003 6:48 pm
Berichten: 965
Woonplaats: Twin Peaks
Citaat:
O, dus de Appelstraat in Groningen is niet de enige plek in Nederland waar mensen koeien-achtige geluiden voortbrengen.


Als je al die tijd bij elkaar optelt :cow: , hoeveel melodie?n had je dan in kunnen studeren???? :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 10:01 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Gisteren zo ongeveer 3 uur trekzakspeeltijd opgeofferd om één voetbalwedstrijd te zien. :crying:

Zo wordt het natuurlijk nooit wat.

En nou zijn ze nog door ook. Dus er komt nog een wedstrijd. :crying:

Maar gelukkig zit ik dan in Griekenland. :dancing:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 12:45 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Ik was nog maar net terug van het folkdansfestival in Biddinghuizen (waar ik samen met Cooper dansbegeleiding deed bij Ineke Jansen) of ik schoof bij Scorda aan op de bank voor De Wedstrijd.
Tegen het eind van de tweede helft snakte ik naar mijn bedje, maar 6 penalty's later was ik klaarwakker en reed half Utrecht toeterend en met vlaggen over de amsterdamsestraatweg.
Vooral die koele kop van Van der Sar was magnifiek. :cool:
Hebbben jullie trouwens die vlag met "Wageningen" er op gezien op de tribune? Volgens mij zat Folkie helemaal niet in Budapest. :devilish:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 12:50 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
"Wageningen" niet gezien....

Wel een spandoek met "Gasselternijveenschemond".

Het voetbal trekt veel lieden van de lagere en hoger Landbouwschool dus. :raisedeyebrow:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 12:55 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Ik moet je teleurstellen. Ik heb eerst uitgebreid wijn geproefd en Hongaars gegeten in de Universiteit waar het congres werd gehouden, en vervolgens kwam er een Hongaars traditioneel groepje (live, gelukkig, yoals het hoort) met wat dansdemonstraties. Tja, dilemma he... Ik heb na afloop nog net de tweede verlenging geyien (ik bedoel, gezien - @&% Hongaarse toetsenborden!) in een biertent met allemaal Yweedse, ik bedoel Zweedse en Vlaamse milieueconomen (die laatsten waren ook voor Zweden natuurlijk). Nou ja, was wel leutig dus.

Even uitproberen:
łŁđĐ ?ő

leuk, het werkt!

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 1:48 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
Citaat:
łŁđĐ ?ő


En wat betekend dit?!?

Omdat ik vanochtend al om 5.20 op moest heb ik weinig van voetbal meegekregen, behalve dan natuurlijk dat ze gewonnen hebben. Alle kinderen en vaders gingen in Harlingen (!!!! rare boeren) de straat op met van die gastoetertjes. :crying: :crying: Daan heeft ze nog even extra opgestookt door uitgebreid zijn afkeer van het het Nederlandse en team door Harlingen te roepen (Zweden Zweden :raisedeyebrow: , daar werd het niet veel beter van).
Maar vanochtend heb ik ze terug gepakt. Bij het wegrijden heb ik even mijn toetertje laten horen :devilish: :devilish:

Is het nou nog niet afgelopen met dat voetbal??? :crying:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 2:05 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
deconcurrent schreef:
Maar vanochtend heb ik ze terug gepakt. Bij het wegrijden heb ik even mijn toetertje laten horen :devilish: :devilish:
Nonconformist. :)
deconcurrentie schreef:
Is het nou nog niet afgelopen met dat voetbal??? :crying:
Zeg... voetbal heeft een hele belangrijke functie in onze maatschappij!! En het heeft in ieder geval een heel wat groter publiek dans ons gespans. Misschien moeten we een oranjedans ontwikkelen met een voetbal erin.
Maar er hoeft in deze tijden maar een gesprek een beetje stil te vallen en je roert het EK onderwerp aan en er is weer stof en betrokkenheid genoeg... :worried: Het lijkt wel het altijd interessante Hollandse weer van de eerste plaats te hebben gestoten als meest besproken onderwerp.
En zoals we gister op de bank zaten bij m'n zus in Dordrecht met Luquiluuq en nog wat kornuiten. Wat een passie, tot uit je tenen OHHHHHHHHHHHHHH roepen bij een gemiste kans. Stresss loslaten door een diepe zucht wanneer ook de Zweedden een vette kansten niet wisten te verzilveren. En dan is er de nationale therapie. Gewonnen met strafschoppen.. ik kan me in m'n lange leven niet meer herinneren dat het Oranje elftal ooit met strafschoppen heeft gewonnen....
Als volksmuziek en voetbal (volkssport nummer 1) elkaar niet innig omarmen dan is het spansen in Nederland verheven (of verlaagd) tot een elitegroepje.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 2:08 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Mota poneert:
Citaat:
Als volksmuziek en voetbal (volkssport nummer 1) elkaar niet innig omarmen dan is het spansen in Nederland verheven (of verlaagd) tot een elitegroepje.


Dit is de vaagste quote sinds tijden Mota, wat bedoel je hiermede te zeggen?

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 2:12 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: di apr 01, 2003 8:42 pm
Berichten: 237
Woonplaats: Amersfoort
tourdion schreef:
Mota poneert:
Citaat:
Als volksmuziek en voetbal (volkssport nummer 1) elkaar niet innig omarmen dan is het spansen in Nederland verheven (of verlaagd) tot een elitegroepje.


Dit is de vaagste quote sinds tijden Mota, wat bedoel je hiermede te zeggen?


Misschien wel dat hij voetbal leuk vind?!? :sick: :sick: En over dat toetertje? Ik had ze gisteravond ook meteen plat kunnen rijden, dus ik ben nog lief geweest


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 2:13 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
tourdion schreef:
Dit is de vaagste quote sinds tijden Mota
:D
Volksmuziek, muziek van het volk. Voetbal, sport van het volk. Als we aansluiting krijgen bij voetbalminnend Nederland. Dan wordt spansen in Nederland populairder dan in Frankrijk en Belgi? bij mekaar.
Dat hij vaag overkomt kan ik me voorstellen. Hoe het er concreet uit moet gaan zien heb ik ook nog niet voor ogen maar ik dacht: laat ik maar alvast een balletje opgooien :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 27, 2004 4:04 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
Als we aansluiting krijgen bij voetbalminnend Nederland...


Nou moet je ophouden, Mota!!

Aansluiting krijgen bij mensen die nooit iets willen doen wat anders is, behalve als iedereen het doet!?

Ik vind voetbal (goed voetbal) een leuke sport, maar ik wordt echt ZO moe van al die mensen met oranje-toeters, vlaggen en weet ik wat voor lolligs!


P.S. Van der Sar was en blijft een held. :happy:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 166 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling