mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 3:41 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Introductie
BerichtGeplaatst: za jul 10, 2004 11:02 am 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di jun 29, 2004 8:57 am
Berichten: 7
Woonplaats: 't Zuiden van Nederland
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje dit forum aan het doorlezen en er staat echt een boel informatie op. Sinds een jaar of twee ben ik actief bezig met Ierse muziek (speel houten dwarsfluit) en pas sinds kort heb ik ook de vlaamse folk ontdekt. Vooral met het Folkbal meets Boombal (als ik dit goed zeg) in Eindhoven heb ik het pas voor het eest goed gehoord.

Ik heb gemerkt dat veel van jullie op dit forum daar aanwezig waren en gespeeld hebben. Vooral van the "boombal allstars" was ik erg onder de indruk :) Was dat een samenvoegsel van muzikanten uit verschillende bands? Evengoed waren ook de spelers van, naar ik later begrepen heb, Lirio zijn erg goed. Waarschijnlijk haal ik nu een boel namen door elkaar, maar goed.

Evengoed is er volgens mij aankomende donderdag weer een folkbal in Eindhoven. Heeft iemand enig idee waar ik kan vinden wie er dan speelt? Ik ben in ieder geval van plan daar weer een kijkje te gaan nemen.

Groeten, Robin


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 10, 2004 3:22 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Hallo Hoed,

Welkom op dit forum :happy:

Als Noorderling heb ik geen flauw idee wat er in Eindhoven gebeurt, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Misschien iemand anders van dit forum, maar het is hier op het moment nogal rustig met Tour en Gitana in Bulgarije en een grote club in Frankrijk.

ZRS


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Introductie
BerichtGeplaatst: zo jul 11, 2004 7:45 am 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 07, 2003 8:03 am
Berichten: 98
Woonplaats: Son
Hoed schreef:
Evengoed is er volgens mij aankomende donderdag weer een folkbal in Eindhoven. Heeft iemand enig idee waar ik kan vinden wie er dan speelt? Ik ben in ieder geval van plan daar weer een kijkje te gaan nemen.


http://www.folkbal.nl/pages/defaultfolkbal.htm

"Donderdag 17 juni a.s. is in cafe Wilhelmina, op het Wilhelminaplein te Eindhoven, het laatste Folkbal voor de zomer."

Je bent een maand te laat. Ik denk dat na de zomervakantie de folkbals wel weer zullen beginnen. Ondertussen kun je midden augustus naar Folkwoods komen http://www.folkwoods.nl/ . Mij zul je daar in ieder geval wel tegenkomen (als is het alleen maar omdat ik er schijn te moeten spelen :cool: )

Groetjes
Roland

_________________
--
http://www.inner-strength.nl/ World Folk from the Netherlands


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 158 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling