mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 08, 2024 9:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 8:59 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Met al die stages en ballen en plannen voor nog meer leuks zou je bijna vergeten dat het festival in St. Chartier al over een kleine 6 weken begint.
Afgelopen vrijdag heb ik met twee andere Utrechters de treinreis geboekt en kwam er achter dat de goedkoopste tickets voor de Thalys al uitverkocht zijn. Wil je nog met de trein dan moet je deze week echt boeken, want anders betaal je je blauw. Wij hebben kaartjes in het Mezzo-tarief en dan is een retour Rotterdam-Paris Gare du Nord ? 118,- Een retour Parijs-Chateauroux is nog eens ? 45,-
We vertrekken op donderdag 10 juli om 7:54 uit Rotterdam en om 12:58 uit Parijs naar Chateauroux. Op dinsdag 15 juli nemen we in Chateauroux de trein van 11:45 en in Parijs de Thalys van (ik meen) 16:00 uur.
Als er nog trein-festivallers zijn kunnen we misschien samen reizen.

Wanneer er nog mensen met de auto gaan en een plaatsje over hebben (dat gebeurt soms) laten ze dat dan via deze thread wereldkundig maken


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 10:18 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Oeps... Dat loopt inderdaad al aardig op. Heb je de kaartjes bij een reisbureau geboekt, bij de NS of ergens anders op internet of zo?

De data komen mij wel gunstig uit, dus wat mij betreft reis ik met jullie mee, dwz als ik een reis op dezelfde tijden kan boeken.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 10:30 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
De tickets zijn geboekt bij het NS Reisbureau. Je zou het ticket voor Parijs-Chateauroux ook via de site van de franse spoorwegen kunnen boeken (http://www.sncf.fr) of daar ter plekke kopen, maar ik weet niet of dat zoveel scheelt . Inderdaad, het is kost best wel duur qua geld - maar dan heb je ook wat: in 8 uur van Rotterdam naar midden Frankrijk.

Ik hoop dat het nog lukt om een goedkoop ticket te krijgen - dan kunnen we gezellig samen reizen

Scordatura (die binnenkort een reisburootje begint)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 8:55 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Als alles goed gaat gaan Marco Gerdien en ik met de auto naar St Chartier, maar dan veel eerder want wij gaan 8 t/m 10 juli stages doen in La Chatre (doedelicious bedankt voor de tip! :rose: )
Voorlopig plannetje is om in Gooik Marco op te halen en dan door te rijden. Ik weet nog niet of ik zaterdagavond 5 juli naar Gooik ga om het bal nog mee te pikken of dat ik zondagochtend 6 juli vertrek. Hangt ook even af wat Gerdien wil (dus Gerdien zeg het maar).
Mijn auto is met drie muzikanten plus bagage vol, het past precies (gelukkig spelen ze viool en geen contrabas :biggrin:) maar er kan niemand meer bij.
Tenzij iemand een busje in de aanbieding heeft??


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2003 11:23 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 3:14 pm
Berichten: 84
Ga met Mota gezellig mee naar de Gooikoorts (is mijn plan tot op heden)! Dus.. ik ben r al...
Super dat het door kan gaan! En met zn drie-en in de auto lijkt me allerminst vervelend!! (ben al hard aan het oefenen met rijden-trouwens!!) :luck:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2003 7:36 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Okee dan zien jullie mij of zaterdag of zondag in Gooik verschijnen, maar dat laat ik vantevoren nog weten.
Ik ben al hard aan het bedenken hoe de auto zo economisch mogelijk in te delen dat er drie mensen, drie rugzakken, een krat kampeerspullen, twee violen, een sax en een doedelzak in passen. (Folkie heb je nog een handig model in de aanbieding? zodat het milieu er ook nog wat aan heeft :sick:)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2003 8:32 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Tja, dit is een klassiek voorbeeld van wat men in Operations Research ook wel het Rugzakprobleem noemt (geen grap). Je kan het modelleren als een MIP (Mixed Integer Problem), maar het wordt ook wel gebruikt als simpel voorbeeld van DP (Dynamic Programming). Het aantal spullen dat je mee wilt nemen is een integer getal, en de restricties zijn... Laat maar zitten.

#&@! NS! Ze hebben computerproblemen, ik kan de Thalys niet telefonisch boeken! Moet ik zeker naar Ede afreizen voor een f***ing treinkaartje!! AAAAGGGH!!

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2003 10:04 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Citaat:
Tja, dit is een klassiek voorbeeld van wat men in Operations Research ook wel het Rugzakprobleem noemt (geen grap). Je kan het modelleren als een MIP (Mixed Integer Problem), maar het wordt ook wel gebruikt als simpel voorbeeld van DP (Dynamic Programming). Het aantal spullen dat je mee wilt nemen is een integer getal, en de restricties zijn... Laat maar zitten.


Operations Research ken ik vanuit de auotomatisering, het rugzakprobleem sinds ik liftend op vakantie ging, het MIP vanuit de monumentenzorg en DP als een muziekgroepje dat nogal veel herrie maakt. En integer ben ik zeker -als er maar geen restricties zijn.
Kortom: het komt wel goed in St Chartier! :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2003 10:06 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Gromit schreef:
Kortom: het komt wel goed in St Chartier! :biggrin:
Klinkt goed, maar ik als b?ta man snap er geen sikkepit van. Dus jij leidt ok :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2003 8:59 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Gromit schreef:
het MIP vanuit de monumentenzorg en DP als een muziekgroepje dat nogal veel herrie maakt.


Nou maak je me wel nieuwsgierig. Vooral dat muziekgroepje. Dead Pennedies? Dex Pistols? Donic Pouth?

Nou, de trein is geboekt hoor. @#! Half uur aan de telefoon gezeten, en ze hebben maar drie liedjes in de wachtstand... Drie keer Robbie Williams langs horen gaan...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2003 10:51 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Mmm, over Saint-Chartier... Die stages moet je internationaal overmaken... Nu ben ik vandaag bij het postkantoor geweest. Blijkt dat je er overschrijvingskaarten voor moet aanvragen. Om een lang verhaal kort te maken. Het kan maximaal zo'n 3 weken duren voordat ze het geld hebben voor de stage... Als ie dan nog maar niet vol zit.
Of Gromit heb jij misschien een andere manier (met de girofoon kan het ook niet) of de kaarten al in huis dan maak ik het stagegeld wel naar jou over.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: vervoer naar St.Chartier
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2003 9:29 am 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 04, 2003 10:37 pm
Berichten: 345
Hoi Mota

Met internationale overschrijvingskaarten gaat best nog snel hoor!
Wij hebben ze pas aangevraagd; binnen 3-4 dagen heb je ze in huis en iets meer dan een week later hadden we de kaartjes voor het festival al in huis! Met diezelfde betaling hebben we ook de stages voor Pajonneke en Cajonneke betaald, dus dat zit wel goed.
En volgens de ervaren La Chatre- St.Chartier- gangers Doedelicious en Cor Westbroek loopt het meestal niet zo'n vaart met de stages; vandaag dus snel van die kaarten aanvragen!

_________________
Niet zeuren, maar dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2003 10:11 pm 
Offline
Reserve
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2003 8:10 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Amersfoort
De concurrent in ik gaan ook met de trein. Maar wij waren al eerder met boeken (en vallen nog onder de echte!!!! jongeren) en hadden dus een retourtje voor 125 euro. Dat scheelt toch wel. Maar wij kunnen niet met jullie mee reizen want wij vertrekken al eerder zodat ik nog mee kan doen met de stages, heb er nu al zin in. Ik ben benieuwd of het net zo gaat als vorig jaar bij Eric Montbell. Ik hoop het niet want dat viel een beetje tegen.

_________________
luctor et emergo


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2003 10:24 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Wie zoekt er nog vervoer naar St-Chartier maar hoeft er niet voor de 'stages' al te zijn.

Ik heb waarschijnlijk een auto en wil op woensdag of donderdag ofzo naar ST-Chartier vertrekken vanuit de omgeving van Brussel. :luck:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2003 10:56 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
En daar kom je nu pas mee aan?? :angry:

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling