mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu di mei 14, 2024 5:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Als ik zou kiezen tussen Groesmegen en een Bevrijdingsbal in Wageningen zou ik...
Lekker gaan spansen in Wageningen, naar Groesmegen kan altijd nog! 57%  57%  [ 4 ]
Naar Groesmegen gaan, een weekend tussen de trekzakken kan mij niet lang genoeg duren! 43%  43%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2004 3:28 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Beste mensen,

Door een ongelukkig toeval valt Hemelvaartsdag komend jaar op 5 mei. Net nu ik van plan ben om een bal folk te organiseren op het altijd geweldig leuke Bevrijdingsfestival in Wageningen, dat dit jaar extra leuk wordt omdat het dan 60 jaar geleden is dat - notabene in Hotel de Wereld in Wageningen - de capitulatie is ondertekend.

Waarom is dat jammer? Hemelvaartsdag is ook de eerste dag van Trek Er Ns Uut in Groesbeek cq Nijmegen cq wherever. Daarom.

Bollox, donnerwetter, sapristi. Afblazen dan maar? Of denkt iedereen: bal folk in Wageningen?!?! Maar dan ga ik wel een dag later naar Groesmegen!!

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2004 5:41 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
sapperloot!
En folkbal meets boombal is geloof ik ook op die dag geplanned!

Ik zou heel graag komen, maar tinus (hoewel wederom heerlijk onduidelijk en onzeker) én trek-er-is-uut hebben al opties gezet op die dag! Althans: wouter gaat geloof ik dansles begeleiden...

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 3:08 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Amai, als dat echt zo is (en de kans lijkt me behoorlijk groot) blaas ik de boel af denk ik. Tegen zoveel concurrentie kan ook Wageningen niet op.

En Bernhard komt ook al niet...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 3:50 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
folkie schreef:
En Bernhard komt ook al niet...


Natuurlijk wel, misschien niet in vlees en bloed, maar toch...

Maar inderdaad, folkbal meets boombal EN terk-er-es-uut...een andere keer lijkt me beter...

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 4:22 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Ik baal er wel een beetje van. Als ik zie wat ze er vorig jaar in Eindhoven van gemaakt hebben hou ik mijn hart vast, en ook de programmering op Folkwoods geeft mij niet zo veel vertrouwen in de Eindhovense activiteiten. Maar ja, zij hebben de ervaring, het netwerk en de pegels, dus zij kunnen zulke festivals en bals op poten zetten en daar zoveel publiciteit aan geven dat iedereen daar naartoe gaat. Ondertussen kennen wij (laten we zeggen, de folkguerilla) de leukere Nederlandse groepen maar hebben we niet de ervaring etc om iets groters neer te zetten. Want tegen het Eindhovense is niet op te boksen.

Nu moet ik weer een leuk bal schrappen omdat iemand op dezelfde dag een bal gaat organiseren met, ik noem maar wat, Zeemanskoor De Zakkendragers of zo... Nou ja, ik begrijp dat ze Lirio ook willen boeken, dat is al wat.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 03, 2004 6:30 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 12:16 pm
Berichten: 176
Woonplaats: Tilburg
Eigenlijk lijkt wageningen me leuker, zeker gezien de organisatorische en programmatische kwaliteiten van Tinus...

Maar, hoewel de kans groot is dat Lirio niet eens naar eindhoven gaat, heeft hij wel de eerste optie op die dag. Ik vindt dat we dat niet zomaar even af kunnen zeggen, juist omdat we dan even (on)betrouwbaar zijn als Tinus. Dus effe afwachte toch maar.

Maar wageningen lijkt me heel leuk!

_________________
Keep the good stuff flowing!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 173 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling