mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu vr maart 29, 2024 2:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 219 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2005 10:15 pm 
Offline
Star

Geregistreerd: vr feb 13, 2004 10:36 am
Berichten: 1110
WirteX schreef:
over mijn terugweg: ik was nog niet zeker over mijn terugweg,

WirteX schreef:
Ernie schreef:
...Maar gaat mij wel om enkele reis, want ga daarna zeker door naar Gennetines..


Dat zou voor mij ook wel eens kunnen gelden.... :biggrin:

maar ga dus gewoon terug naar NL (gaat anders niet lukken met m'n werk)...


JAMMER

_________________
ik dans dus ik besta


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2005 3:05 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
WirteX schreef:
jeetje, ben een weekendje weg, en wordt zomaar uit het busje gegooid :angry: :angry: :angry: :tongues: (correctie: moet met ernie knokken om een plekkie :tongues: )

over mijn terugweg: ik was nog niet zeker over mijn terugweg,

WirteX schreef:
Ernie schreef:
...Maar gaat mij wel om enkele reis, want ga daarna zeker door naar Gennetines..


Dat zou voor mij ook wel eens kunnen gelden.... :biggrin:

maar ga dus gewoon terug naar NL (gaat anders niet lukken met m'n werk)...
ik laat het aan Martijn over of dat ik nu nog mee mag, op het dak, onder het dak, of in een ander busje... :biggrin: (heb nog steeds geen rijbewijs...)


Ok, 'definitieve' lijst

Martijn (geen rijbewijs)
Edith (met rijbewijs)
Bes (geen rijbewijs)
Maaike (geen rijbewijs)
Kikker (geen rijbewijs)
willow (met rijbewijs, zonder Franse snelweg en 8p busjes ervaring)
folkie (Misschien met rijbewijs, zonder Franse snelwegervaring)
Louise (Met rijbewijs ) (bus/ snelwegervaring? )
Wirtex (geen rijbewijs)

We proberen iets te huren/ reserveren.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2005 4:20 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
martijnv schreef:
WirteX schreef:
jeetje, ben een weekendje weg, en wordt zomaar uit het busje gegooid :angry: :angry: :angry: :tongues: (correctie: moet met ernie knokken om een plekkie :tongues: )

over mijn terugweg: ik was nog niet zeker over mijn terugweg,

WirteX schreef:
Ernie schreef:
...Maar gaat mij wel om enkele reis, want ga daarna zeker door naar Gennetines..


Dat zou voor mij ook wel eens kunnen gelden.... :biggrin:

maar ga dus gewoon terug naar NL (gaat anders niet lukken met m'n werk)...
ik laat het aan Martijn over of dat ik nu nog mee mag, op het dak, onder het dak, of in een ander busje... :biggrin: (heb nog steeds geen rijbewijs...)


Ok, 'definitieve' lijst

Martijn (geen rijbewijs)
Edith (met rijbewijs)
Bes (geen rijbewijs)
Maaike (geen rijbewijs)
Kikker (geen rijbewijs)
willow (met rijbewijs, zonder Franse snelweg en 8p busjes ervaring)
folkie (Misschien met rijbewijs, zonder Franse snelwegervaring)
Louise (Met rijbewijs ) (bus/ snelwegervaring? )
Wirtex (geen rijbewijs)


We proberen iets te huren/ reserveren.


(sorry ernie :crying: , je was nog wel als eerste )

Het plan is: vertrek woe 13 's-ochtends vroeg uit groningen
(en halverwege nog wat mensen oppiken, in utrecht ofzo?) .
Dan 18 of 19 terug, we hebben de bus t/m 19, dus we kunnen evt de maandag na het festival nog uitslapen.

We hebben een optie op een 9 pers bus met extra bagage
wordt +-730 euri ex diesel. Weet iemand nog wat we vorig jaar aan diesel kwijt waren? Het is 1850 km , diesel is +- 1 euro de liter. Heb geen idee wat die busjes verbruiken. Maar bij 1 op 10 is dat dus ongeveer 200 euro.

Dus dat wordt +- 1000 euro alles bij elkaar. Gedeeld door 9 ongeveer 120 euro pp. Dit is zonder alle extra's als verzekeringen/ lekke banden/winkelen in chateauroux enzo.

Reken dus totaal maar op iets van 130 - 150 euro.

Thalys smiley kaartjes waren vorig jaar 61 euro naar parijs (retour, vanaf rotterdam). Ik dacht dat Parijs - stchartier iets van 40 euro was , dus dan zou je op +- 120 euro zitten, als er nog smiley's zijn. Vorig jaar waren die in maart al op dus...

m.a.w iedereen accoord om te reserveren? graag snel reageren want de bussen gaan als warme broodjes. Europcar (van vorig jaar) was al leegverhuurd voor juli !!!

Een bus is toch veel gezelliger, dat is in het slechtste geval toch ook wel een tientje extra waard :biggrin:

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2005 5:00 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 04, 2004 9:20 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Nijmegen
martijnv schreef:
graag snel reageren want de bussen gaan als warme broodjes. Europcar (van vorig jaar) was al leegverhuurd voor juli !!!

Een bus is toch veel gezelliger, dat is in het slechtste geval toch ook wel een tientje extra waard :biggrin:


I'm in!!!!! :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2005 8:53 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 2:02 pm
Berichten: 485
Woonplaats: wageningen
doen!!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2005 8:17 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Ik ben voor.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2005 8:41 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Ha allemaal,

Ik heb idd wel ervaring met busjes, hoewel meer met bestelbusjes dan personen busjes. Maar als jullie nou allemaal braaf achterin blijven zitten en net doen of je een kast of een tent bent, komt het wel goed.

Ook heb ik m'n rijbewijs langer dan 2 jaar, heb nog nooit in frankrijk gereden, wel redelijkwat over duitse snelwegen.

Dan nu het alternatief voor het busje, ik kan hier in utrecht een busje krijgen voor 600 euro (is incl 1850 km en van 13 tot 19 juli). Ze hebben achterin wel wat bagage ruimte, maar of dat vergelijkbaar is met dat busje uit groningen weet ik niet. Maar met een beetje creatief pakken (onder de stoelen is ook best plek) moet het wel lukken. (Mits jullie idd niet allemaal 3 weekendtassen meenemen.)
Alleen komen er voor de mensen uit groningen dan nog kosten bij om in utrecht te komen. (Maar dat heeft de rest ook.)

Tot zover

Lou


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2005 11:49 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Louise schreef:
Ha allemaal,

Dan nu het alternatief voor het busje, ik kan hier in utrecht een busje krijgen voor 600 euro (is incl 1850 km en van 13 tot 19 juli). Ze hebben achterin wel wat bagage ruimte, maar of dat vergelijkbaar is met dat busje uit groningen weet ik niet. Maar met een beetje creatief pakken (onder de stoelen is ook best plek) moet het wel lukken. (Mits jullie idd niet allemaal 3 weekendtassen meenemen.)
Lou


Dat is op zich wel een goed plan, maar die bagageruimte is wel redelijk belangrijk. Iedereen heeft instrumenten en tenten mee, dus kijk even goed hoeveel ruimte hij heeft. Wij hebben hier een verlengde, met extra bagageruimte dus. Die hadden we vorig jaar ook en dat was redelijk nodig kan ik me herinneren (maar we zaten toen idd wel luxe).

Kan je er achter komen hoeveel ruimte er in zit?

We moeten dan ff goed nadenken of we voor 130 euro meer (dwz een 15E pp) lekker willen zitten, of dat we met tassen op schoot gaan :biggrin: .

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2005 12:03 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Deze bus is redelijk standaard qua bagage ruimte, dus het zal een stuk minder zijn. Is er eventueel een mogelijkheid om een deel van de bagage mee te geven aan iemand die er ook heen rijdt en wat ruimte over heeft?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2005 4:42 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Louise schreef:
Deze bus is redelijk standaard qua bagage ruimte, dus het zal een stuk minder zijn. Is er eventueel een mogelijkheid om een deel van de bagage mee te geven aan iemand die er ook heen rijdt en wat ruimte over heeft?


Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk ;-), ik heb al eens geprobeerd om instrumenten mee naar huis te geven met iemand, maar iedereen zit vol om dezelfde reden.

Wat vind men, graag reacties.

Ikzelf zit geloof ik liever wat ruimer (iemand had ook nog partytent plannen geloof ik? Zou in ieder geval geen slecht idee zijn om een lap plastic ofzo mee te nemen.) Maar als men liever voor goedkoop gaat vindt ik het ook best, dan proppen we wel.

Graag snel reacties van meer dan de halft van de mensen, zoat we kunnen besluiten.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2005 9:32 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Tja, ik heb die bus natuurlijk niet gezien dus ik kan het moeilijk inschatten. Laat ik in ieder geval mijn cajon thuis laten :raisedeyebrow: en alleen mijn viool meenemen. Welk instrument nemen de passagiers eigenlijk allemaal mee? Effe kijke:

Martijn: fluit, klarinet
Edith: viool
Bes: niet dat ik weet
Maaike: dawiknie
Kikker: viool
willow: wittikooknie
folkie: viool
Louise: xouetniewete
Wirtex: misschien een fluit (want die trekzak laat ie maar thuis)

Zo te zien valt het met instrumenten wel mee: geen gitaren en cajons zoals vorig jaar (Scorda en de melkboer). Blijft over 9 rugzakken, en misschien is het slimmer als mensen twee kleine tassen meenemen ipv 1 grote (makkelijker in gaatjes - onder de stoel bijvoorbeeld - te stoppen). Wie weet past er nog een partytent bij (die ik nog wel van plan ben te kopen, effe kijken hoe groot die dingen zijn als je ze inpakt). Kun je dingen op het dak binden? Kunnen we de ski's ook nog meenemen.

Ik denk dat een wat kleinere bus dan vorig jaar wel moet kunnen. Maar nogmaals, ik heb de bus niet gezien.

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2005 11:58 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
# Ja, ik ben voor de bus! (i.p.v. trein)
# Ik kan een partytent meenemen (hoef je dus niet te kopen Folkie, tenzij je er erg graag een wil hebben voor andere doeleinden natuurlijk). Dat ding is wel tamelijk zwaar en groot: ronde baal van zo'n 1.20m lang.
# Ik vind 't geen probleem om 15 euro extra te betalen voor een iets grotere Groningse bus, is ook makkelijk voor de mensen uit Groningen.
# Die vergrotende voorruit lijkt me geweldig! :wink: :hug: Is die niet te huur?? Dan wil ik ook wel rijden! :liar:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2005 10:17 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
even een tip: neem een grotere bus. Het is 800 km dus je rijdt er ongeveer 8 uur over (9 inclusief pauze, 10 inclusief omrijden en file bij Parijs) en dan met een tas op schoot zitten is niet lekker.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2005 8:57 am 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 11, 2005 8:25 pm
Berichten: 196
Als ik (maaike) een instrument meeneem wordt het een cello. Als het een half uurtje duurt is met een cello op schoot zitten niet erg, maar helemaal naar midden frankrijk is misschien een beetje ver. Ik neem ook nog/ in ieder geval een niet kleine tas mee.
ik ben voor de grote bus dus. :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 06, 2005 11:53 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
folkie schreef:
Tja, ik heb die bus natuurlijk niet gezien dus ik kan het moeilijk inschatten. Laat ik in ieder geval mijn cajon thuis laten


Als dat geen reden is om de grote bus te nemen weet ik het ook niet :biggrin: .

Hmm, ik had eigenlijk vandaag dat ding willen reserveren, maar ik zie lever nog wat meer reacties/duidelijke uitspraken. Wij zijn t/m maandag weg, dus dan wordt het dinsdag (en duimen draaien dat ie er dan nog is).

Score nu
Ikzelf Groot
Edith Groot
Maaike Groot
(heel toevallig alle groningers ;-) )
Hester Groot (ik vat 'neemt partytent mee' op als ''groot';-) )


Folkie klein
Louise klein

Dat neigt wel naar groot, maar als mensen er echt bezwaar tegen hebben graag voor maandag avond laten weten.

Als er maandagavond niemand geprotesteerd heefd proberen we hem dinsdag te reserveren. Dat is dan wel 'definitief' aangezien we 50 euro aanbetaling moeten doen dan.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 219 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling