mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu ma apr 29, 2024 11:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 04, 2006 10:10 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 8:55 am
Berichten: 1169
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
ennys schreef:
Weten jullie trouwens hoe je met het OV op castlefest komt?

Euh... vanuit Utrecht met een stoptreintjes cirquit.... :sick:
Ik wil vanavond nog gaan, als ik klaar ben met werken. Maar tegen die tijd gaan er geen pendeltjes meer, dus ik moet nog even puzellen hoe ik dat ga oplossen... :worried:
Maarrr, ik heb er wel veel zin in! :biggrin:

_________________
¡Hell Yeah!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 04, 2006 7:43 pm 
Offline
Newbie

Geregistreerd: vr aug 04, 2006 7:41 pm
Berichten: 1
Heeeeeeeeel klein kansje op een klein verrasinkje...

't zal deze of gene wel een mazurkatje :love: kosten, maar..... :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 06, 2006 9:11 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 17, 2004 2:57 pm
Berichten: 563
Woonplaats: Lasbordes FR-11400
Nou, dan ben ik mooi de eerste die een reactie kan geven, want de rest ligt nog in z'n tent, terwijl ik al weer in mijn vacantie-thuis zit!

Ik vond 't SUPER LEUK! Maar dat heeft weining met het Castlefest te maken :biggrin:
Fijn om Lou, wirtex, Martijn, willow, ZRS, kikker en Cooper weer even te zien en te spreken, gezellig!!
(Vooral Wirtex z'n snuffert, toen ik tijdens de dansuitleg ineens voor'm stond haha!! :hug: )

Veel plezier nog vandaag (For as far as possible... ahum!) en struikel niet over de zwaarden en/of elfjes :D

Kus,

B/bster

_________________
"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 06, 2006 9:45 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Bibster in het land? Is het echt? :raisedeyebrow:

Castle Fest niet jouw ding? Dan ben je nu vast door naar de Sneekweek? :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 06, 2006 12:08 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di aug 23, 2005 7:19 am
Berichten: 15
Woonplaats: Heukelum
hey die Wen, ik wilde even laten weten dat ik en sas het heel erg naar ons zin hebben gehad
veel danslustigen, echt een feestje, lekker niet betalen voor het toilet met ons groene bandje, compleet met comsumptie, we komen zo weer als je ons nodig hebt, dat vinden wij helemaal niet erg :biggrin:
goeie bands, echte freestyle-folk voor de freestyle-folkies die we zijn :cool:

_________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 06, 2006 2:12 pm 
Offline
Pilot

Geregistreerd: do okt 06, 2005 6:24 pm
Berichten: 239
Woonplaats: Rotterdam
Het was SUOER:D:D:D
Ik heb zo veel gedansd dast mijn benen vandaag helemaal stijf zijn..maar dat maakt niet uit...wat een sfeer, wat een muziek, wat een lol was het allemaal :D:D:D

En ook leuk om Bibster eens in het echt te zien...de rest vand e forummers kende ik allemaal al in het echt:P

:D:D:D
*stuitert*

_________________
Hop! Hop! Wisselpas!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 06, 2006 2:15 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di jun 27, 2006 10:13 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Leiden
Yep, het was leuk!! heb me prima vermaakt :applause: :cool:
Lekkere opwarmer voor Folkwoods volgende week ook... :biggrin:

_________________
---


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 06, 2006 3:41 pm 
Offline
Ballgirl

Geregistreerd: di aug 23, 2005 7:19 am
Berichten: 15
Woonplaats: Heukelum
ik dacht wel dat je daar last van zou krijgen ennys :biggrin:
leuk je ook alweer gezien te hebben :love:

_________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 07, 2006 4:08 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Ik vond het festival leuk opgezet (muziek, verhalenvertellers, eten&drinken, beetje-veel-maar-toch-kraampjes) maar 't was niet echt iets voor mij.
'k heb me voor een dagje wel vermaakt, maar tegen de avond werd ik er wel zat van om steeds muziek te horen die ik niet echt leuk vond.

Wel leuk met Bibster gekletst en vond de voorstelling van Repel en Coca ook erg leuk om te zien :applause:

De kleine natuurcamping was erg leuk om te staan. Zaterdag kwamen we redelijk vroeg terug van 't Castlefest en toen zat de halve camping (twintig mensen ofzo) om een gezamenlijk kampvuur. Daar hebben we nog muziek zitten maken, wat erg gezellig was. :~)
Zondag nog lekker door de duinen gewandeld en in de zee gesprongen :love:

M'n verjaardag was erg gezellig, dankjulliewel :hug:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 07, 2006 4:16 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 2:02 pm
Berichten: 485
Woonplaats: wageningen
ik sluit me helemaal bij zeerover aan!
leuk om eens gezien te hebben, maar ik voel me niet zo thuis tussen vleermuismeisjes. wel een goede oefening voor mijn bij de dansuitleg :blush:
de camping was fijn en de zee was super!
en t scrabble spel is driedubbel uitgetest op de camping en op de terugreis in de trein. hij doet t :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 07, 2006 10:52 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Ik was voornamelijk gekomen om eens de muziek van Omnia en Faun te beluisteren. Kelpia, Rapalje en Thirsty Dog heb ik ook nog grote delen van mee gekregen.

Eerst Kelpia dan maar: Uhm ,...hoe zal ik het zeggen....moesten ze DAARvoor helemaal uit Finland gehaald worden???? Niet vaak zoiets slechts op zo'n groot podium gezien. De violiste kon aardig spelen, maar was vals ten opzichte van de fluiten. De rest was nog erger...

Dan Omnia 's middags. Het geluid van die band vind ik eigenlijk wel prettig, het klanktapijt zeg maar, maar ik miste wel een beetje een sterke melodielijn in een aantal nummers. De nummers waar die wel inzat vond ik best leuk. Het is allemaal een beetje "kom in trance"-muziek. Niet vervelend, maar na een langere tijd wel wat eentonig,...aangezien ik niet zo makkelijk in trance kom. Misschien (waarschijnlijk?) is het zelfs een keuze om niet een heel sterke (swingende) melodielijn eer te zetten, want dat is misschien wel contraproductief voor het "trance"-gevoel....
En, oh ja,...ze verkopen ook cd's in het tentje naast het podium ;-)
Na alle commotie toen op folkforum en verschillende verhalen over hun folkwoods optreden had ik een veel vervelender persoon verwacht die de tussenverhaaltjes vertelde. Ik vond het eigenlijk wel een prettige manier van presenteren.
Wel vond ik hun optreden 's middags wel erg soft. Maar dat vonden ze zelf ook geloof ik.

Dan Faun,...zelfde band, andere poppetjes? Zal er waarschijnlijk wel aan liggen dat ik niet zo thuis ben in het genre. Dan gaan dingen vaker wat meer op elkaar lijken. Maar behalve de presentatie die van Omnia veel sterker was vond ik de bands erg op elkaar lijken. Dat vinden ze denk ik zelf ook want ze speelden regelmatig samen op een podium. Ook van Faun vond ik de sound wel prettig, maar de melodie?n vaak niet erg interessant. Hun tweede optreden (met beats) heb ik gemist. Misschien was dat anders geweest.

Thisty dog is een leuk feestbandje. De muziek sprak me helemaal niet aan, maar de sfeer was goed. Leuk om Goofus ook ergens anders te zien spelen. Zijn baspartijen bij Orfeo vind ik doorgaans wel interessanter, maar ik denk dat daar behalve door de korte tijd van instuderen ook niet heel veel plek voor een interessante baspartij in die feestmuziek.

Rapalje,..tsja het is Iers en dat valt al gauw buiten mijn smaak, maar die jongens brengen het wel erg sterk. Ontzettend strak, mooie arrangementen. Gewoon vakmanschap. Leuke presentatie ook.

Het festival verder...leuk om in rond te lopen. Met GGF zie ik alleen zoveel van het middeleeuwse dat me dat nog maar weinig kon boeien. (Ik vond op het veld trouwens wel weinig muziek gebracht verder. Een groep als Gezelschap Goet ende Fyn zou daar zeer zeker niet misstaan.)

Ik heb een show gezien van de Orde van de Noordenwind...Zwaardvechters. Ze hadden een plot bedacht om de gevechten in thuis te brengen. Dat plot was niet veel meer dan "zullen we oorlogje spelen" op z'n 6-jaar-ouds. Theater is erg moeilijk, zeker als je het daar niet voor doet...
En die gevechten, waar het dan eigenlijk om gaat,...tsja, ook dat was het niet echt waard om naar te kijken. Beetje jammer, want een goed zwaard gevecht is een prachtige kunst.

Coca en Repel brachten een leuke show over een soort van Troje, maar dan in de Ierse Mythologie. Was leuk, ik kende het verhaal nog niet, maar het werd leuk gebracht met z'n 2-en. Duidelijk meer ervaring met toneel dan die Noordenwinders :-). En Coca ging stoer door terwijl ze tijdens het spelen door een wesp gestoken werd.

De Fantasy figuren waren soms wel stoer om te zien, er liepen prachtige Orcs rond bijvoorbeeld. En andere mensen kijken was ook erg leuk. Ik kan me prima een dag vermaken op zo'n festival, maar ik zou er niks aan missen er volgend jaar niet heen te gaan. Ik ben blij dat ik Faun en Omnia eens gezien heb.

W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 08, 2006 9:06 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Ha ha ha, ik ben natuurlijk niet klein te krijgen door 1 zo'n klein rotwespje. Al moet ik toegeven dat een wespensteek meer pijn doet dan ik had verwacht... Leuk dat er veel bekenden waren, jammer dat het een gehandicapt optreden was.

Tja, castlefest...vorig jaar wilde ik de derde dag elfjes hakken en orcs rammen, maar dat mag niet als je achter een stand staat. Dit jaar vond ik alles al lang best zolang de zon maar scheen. Drie dagen is misschien een beetje veel van het goede. Toch vind ik dat ze het voor een beginnend festival het goed doen en iets brengen dat er nog niet was in Nederland.

Kelpia...ha ha ha, daar zijn Repelsteeltje en ik vorig jaar huilend van het lachen langs gelopen. Dit jaar hebben we ze volledig genegeerd. En de rest van de muziek: we hebben al die bands al honderd keer gezien, maar met een zonnetje en een biertje blijft het goed te doen.

Op naar Folkwoods!

(maar eerst nog even tenten drogen, wassen en weer inpakken).

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 09, 2006 6:14 pm 
Offline
Rookie

Geregistreerd: di jun 27, 2006 10:13 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Leiden
Leuke site met veel kiekjes van het dansen!!
http://www.themasterlord.de/images/gallerys/castlefest06/

_________________
---


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 13, 2006 10:02 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
Afbeelding
Kreeg ik via een vriendin doorgestuurd. :blush:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 14, 2006 9:19 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Kikker schreef:
Afbeelding
Kreeg ik via een vriendin doorgestuurd. :blush:


:laughing: geheel in stijl! jammer dat je de engelenvleugeltjes niet kunt zien! :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 178 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling