mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu wo mei 08, 2024 10:30 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Een workshop bij het Lage Landenweekend?
Nee, ik houd meer van de bergen... 18%  18%  [ 3 ]
Ben je besodemieterd! Dan ga ik natuurlijk spansen in Grön! 35%  35%  [ 6 ]
Die workshops lijken me wel wat, ik ga me inschrijven 29%  29%  [ 5 ]
Is het eten er wel lekker? ... 18%  18%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 17
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 26, 2007 12:11 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
martijnv schreef:
campie schreef:
Mais non, brave Martin...
Ik ben vrijgevochten en ga met al die andere deserteurs naar De Glind :biggrin:

Dan moet je me de grap volgende keer dat je wel in gron bent maar uitleggen, want ik vat em niet :blush:

Niet jou schuld. Achteraf vind ik het ook wel erg ingewikkeld om uit te leggen. Ik zal wel een helder moment hebben gehad. :blush: :blush:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 26, 2007 9:56 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Ik wens jullie bal-gangers allemaal veel plezier straks in Groningen, maar de vraag was: gaan er nog meer mensen een workshop doen tijdens het Lage Landen Weekend ? En zo ja, welke workshop en wat hoop je daar van op te steken ?

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2007 7:37 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
Ik ben in een andere workshop ingedeeld :crying:

Nou maar hopen dat het een vergissing is...

@ De mensen die wel bij Wouter Vandenabeele ingedeeld zijn; hoe lang geleden hebben jullie je opgegeven?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2007 7:43 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Rooddraakje schreef:
Ik ben in een andere workshop ingedeeld :crying: @ De mensen die wel bij Wouter Vandenabeele ingedeeld zijn; hoe lang geleden hebben jullie je opgegeven?

Heb je post of mail gekregen? (ik geen van beide).

Ik heb me geloof ik in de eerste week van januari ingeschreven.

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2007 7:51 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
Ik kreeg een mail.

Jij staat gewoon bij Wouter Vandenabeele ingeschreven!

Ik heb me ook begin Januari ingeschreven :(


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2007 7:52 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Rooddraakje schreef:
Ik kreeg een mail.

Van wie? Van Harold?
Dan zal ik 'm even mailen dat ik geen mail gehad heb... :cow:

Misschien kan je nog wat tegensputteren? :luck:
In welke groep zit je nu?

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2007 7:56 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
Ja van Harold Prijn. Zou ik het anders naar je doormailen?

Ik zit nu in de balfolkgroep.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2007 8:06 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Rooddraakje schreef:
Ja van Harold Prijn. Zou ik het anders naar je doormailen?

Graag :~)

draakje schreef:
Ik zit nu in de balfolkgroep.

In welke? Er waren er meerdere dacht ik. Die van Marianta?

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2007 10:15 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Mijn cursusgeld is op 8-1-2007 overgemaakt met girotel. En ik zit bij mijn eerste keus (Vandenabeele).
Ik vind het wel een erg grote groep met 19 mensen.

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 27, 2007 8:09 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 20, 2003 9:39 pm
Berichten: 1232
Woonplaats: Wageningen
Ik zit ook bij mijn eerste keus (Wouter). Inderdaad wel een grote groep zo, maar had wel verwacht dat het een populaire workshop zou zijn. Wat is er met de workshop van Willem gebeurd? Heeft helemaal niemand zich daarvoor aangemeld? Zou wel erg sneu zijn...

_________________
"Guess you only get one chance in life to play a song that goes like... (insert silly noises)" (Frank Zappa)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 27, 2007 9:00 am 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Zo te zien zijn er twee workshops gecancelled: de viool-groep van Willem Schot en de begeleidingsgroep van Jeroen Weerinck (mijn eerste keuze). Al die mensen zijn nu bij elkaar gezet in 1 groep samenspel van 19 mensen.

Ik heb Harold Prijn al een mail gestuurd met het dringende verzoek een alternatief te vinden, want een weekend lang samenspel met negentien muzikanten - dat loopt op huilen uit. Zelfs als je de groep splitst moet de docent zijn tijd verdelen over twee groepen en heb je dus maar de helft van de tijd iemand die de zaak kan aansturen. .Ik weet nog niet of ik aan zo'n weekend deel wil nemen. Op de sessie in Utrecht hebben we wel eens een groep van 18 muzikanten op het podium gehad en dat vond ik geen succes.

Je zou toch denken dat als er twee workshops niet doorgaan, dat je in ieder geval het budget voor 1 docent hebt. Het programma leek in eerste instantie een zeer interessant weekend op te gaan leveren, maar op deze manier zal denk ik een deel van de muzikanten ontevreden naar huis gaan.

Ik hoop maar dat Harold snel een alternatief komt en daar ook helder over communiceert.

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di feb 27, 2007 10:57 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 24, 2005 12:40 pm
Berichten: 1480
Woonplaats: Utrecht
Scordatura schreef:
Zo te zien zijn er twee workshops gecancelled: de viool-groep van Willem Schot en de begeleidingsgroep van Jeroen Weerinck (mijn eerste keuze). Al die mensen zijn nu bij elkaar gezet in 1 groep samenspel van 19 mensen.


Ik hoop maar dat Harold snel een alternatief komt en daar ook helder over communiceert.

Scordatura


Ja 2 groepen cancellen en die maar bij de 3e groep gooien is natuurlijk niet handig...
Ik ben benieuwd wat Harold gaat zeggen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2007 2:45 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
ik heb me na lang aarzelen pas eind januari ingeschreven en was eerlijk gezegd verbaasd dat ik toch was ingedeeld. Maar toen ik de lijst zag begreep ik het, iedereen is inderdaad bij elkaar gezet (kennelijk om het financieel toch rond te krijgen?). Dat is jammer want 19 man is gewoon veel te veel, en al wordt je in twee groepen gesplitst, dan is het geen samenpel meer van Wouter Vandenabeele maar samenspel met elkaar. (Op zich leuk natuurlijk :hug: maar daar heb ik geen workshop voor nodig).

Bij D&D hebben we ook regelmatig te maken met dat er niet genoeg mensen zijn voor een workshop, of dat een andere groep al heel snel vol zit. Dan worden de mensen vantevoren geinformeerd en gevraagd of ze naar een andere groep zouden willen. Zo nee, dan krijgen ze hun geld terug.

Ik wacht ook nog even de reactie van Harold af.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2007 2:40 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
Kreeg net een mail van Harold Prijn van de SVN over de inschrijving voor het Lage Landen weekend.

Het komt er op neer dat de mensen die niet in de werkshop van hun eerste keus kunnen worden geplaatst, terecht komen in de workshop van hun tweede keuze. Op zo'n korte termijn kan er geen "goede" docent meer worden gevonden volgens Harold. Op een aantal andere suggesties en vragen is hij niet ingegaan.

Dus het ziet er inderdaad naar uit dat we met negentien mensen samenspel gaan doen. Of we moeten op vrijdagavond bij binnenkomst direct ons ongenoegen hierover uiten, Zelf denk ik er hard over om mijn inschrijving dan maar te annuleren. Ik zal er nog eens een nachtje over slapen

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2007 2:54 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 19, 2006 1:04 pm
Berichten: 255
Scordatura schreef:
Zo te zien zijn er twee workshops gecancelled: de viool-groep van Willem Schot en de begeleidingsgroep van Jeroen Weerinck (mijn eerste keuze). Al die mensen zijn nu bij elkaar gezet in 1 groep samenspel van 19 mensen.

Ik heb Harold Prijn al een mail gestuurd met het dringende verzoek een alternatief te vinden, want een weekend lang samenspel met negentien muzikanten - dat loopt op huilen uit. Zelfs als je de groep splitst moet de docent zijn tijd verdelen over twee groepen en heb je dus maar de helft van de tijd iemand die de zaak kan aansturen. .Ik weet nog niet of ik aan zo'n weekend deel wil nemen. Op de sessie in Utrecht hebben we wel eens een groep van 18 muzikanten op het podium gehad en dat vond ik geen succes.

Je zou toch denken dat als er twee workshops niet doorgaan, dat je in ieder geval het budget voor 1 docent hebt. Het programma leek in eerste instantie een zeer interessant weekend op te gaan leveren, maar op deze manier zal denk ik een deel van de muzikanten ontevreden naar huis gaan.

Ik hoop maar dat Harold snel een alternatief komt en daar ook helder over communiceert.

Scordatura


Ik heb deze discussie niet echt gevolgd omdat ie niet op mij van toepassing is. Kan niet zo snel opmaken om welk instrument het gaat of wat men verwacht van de docent.
Wellicht is Wim Dictus een alternatief? Ik heb geen idee of hij wil en kan, maar je kunt het altijd proberen. Hij heeft jarenlang in de balfolkscene (als dat toen al zo heette) vertoefd, heeft trekzak-les gegeven en houdt van experimenteren en spelen op gevoel. Klinkt wel alsof dat aansluit bij wat jullie zoeken.
Stuur maar PM-tje als je contactgegevens nodig hebt.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 101 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling