mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 12:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2009 6:49 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Even over dit nieuwe forum.... Ik wilde de topics echt inhoudelijk houden, zijn jullie het daarmee eens?
Dus aankondigingen voor workshops kunnen wat mij betreft, maar als ze na een tijdje niet echt muzikaal "diepgaand" blijken te zijn, verhuis ik ze naar het gewone forum.
(Of als het alleen maar een aankondiging was en er geen reacties waren, gooi ik 'm gewoon weg.)

Het lijkt me het beste als dit forum inhoudelijk en overzichtelijk blijft. :idea:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2009 7:09 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
zeerover schreef:
Even over dit nieuwe forum.... Ik wilde de topics echt inhoudelijk houden, zijn jullie het daarmee eens?
Dus aankondigingen voor workshops kunnen wat mij betreft, maar als ze na een tijdje niet echt muzikaal "diepgaand" blijken te zijn, verhuis ik ze naar het gewone forum.
(Of als het alleen maar een aankondiging was en er geen reacties waren, gooi ik 'm gewoon weg.)

Het lijkt me het beste als dit forum inhoudelijk en overzichtelijk blijft. :idea:

Grotendeels met je eens.
Maar aankondigingen voor workshops etc. zijn zakelijke mededelingen. Die horen in dit forum niet thuis. Bovendien krijgen ze in het andere forum bredere aandacht (en dat is toch de bedoeling?).

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2009 8:42 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
campie schreef:
Grotendeels met je eens.
Maar aankondigingen voor workshops etc. zijn zakelijke mededelingen. Die horen in dit forum niet thuis. Bovendien krijgen ze in het andere forum bredere aandacht (en dat is toch de bedoeling?).

Een muzikantenworkshop aankondiging lijkt me juist wel hier thuis te horen. Maar is misschien handiger in het andere forum, aangezien er daar meer mensen op kunnen reageren omdat ze kunnen schrijven.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2009 8:51 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
Ik ben niet zo voor het verwijderen van aankondigingen als er geen reactie op komt. Misschien kunnen we ze wel samen in 1 topic zetten? :idea:
Er was hier bijvoorbeeld een aankondiging voor iets met muziek in utrecht op 17 juli ofzo. Daar had ik niet op gereageerd omdat ik nog niet wist wat mijn vakantieplannen waren. Nu kan ik het niet meer vinden, terwijl ik er misschien wel heen zou willen. Kijk ik er overheen, of heb je deze aankondiging al verwijderd? :peace: :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2009 2:47 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
martijnv schreef:
campie schreef:
Grotendeels met je eens.
Maar aankondigingen voor workshops etc. zijn zakelijke mededelingen. Die horen in dit forum niet thuis. Bovendien krijgen ze in het andere forum bredere aandacht (en dat is toch de bedoeling?).

Een muzikantenworkshop aankondiging lijkt me juist wel hier thuis te horen. .


Lijkt mij ook,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 06, 2009 9:59 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Kikker schreef:
Ik ben niet zo voor het verwijderen van aankondigingen als er geen reactie op komt. Misschien kunnen we ze wel samen in 1 topic zetten? :idea:

Als een topic al bestaat, kan ik alleen splitsen (en daarmee een nieuw topic aanmaken). Ik kan niet iets uit het ene topic naar het andere verplaatsen.

Kikker schreef:
Er was hier bijvoorbeeld een aankondiging voor iets met muziek in utrecht op 17 juli ofzo. Daar had ik niet op gereageerd omdat ik nog niet wist wat mijn vakantieplannen waren. Nu kan ik het niet meer vinden, terwijl ik er misschien wel heen zou willen. Kijk ik er overheen, of heb je deze aankondiging al verwijderd? :peace: :peace:
Ik heb het topic waarin Cooper de workshops van vorige week aankondigde verwijderd. Niemand had gereageerd en het was al de dag van de workshops en het stond ook al op het gewone forum (dus verplaatsen was niet zo zinnig..)

Aankondigingen van muzikantenworkshops kunnen hier heel goed, zeker omdat daar ook vaak nabesprekingen uit voortkomen. Maar als het alleen een aankondiging is en niemand reageert (of niemand reageert inhoudelijk). Dan wil ik het topic na het "evenement"" verschuiven naar het algemene forum.
Op die manier blijft het hier overzichtelijk en inhoudelijk.

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 06, 2009 10:23 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Muziekja schreef:
Hallo allemaal.

Hier vanuit Venlo heb ik de afgelopen dagen erg veel gelezen in het muzikantenforum en heb heel veel info opgepikt.
Het heeft mij gestimuleerd om mijn viool te laten oppimpen en ben weer toonladders gaan spelen, ja ik heb zelfs boekjes van Hennie Schouten over harmonieleer (die we ooit op het conservatorium moesten bestuderen) uit de oude doos gehaald.
Het maken van een deun en het typeren ervan vind ik boeiend en ook over het improviseren kan ik nog veel leren.
Voor mij is dit muzikantenforum heel nuttig en zal vooral lezend aanwezig zijn. Blijf vooral dus posten en delen!

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 06, 2009 10:25 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Kikker schreef:
Ik ben niet zo voor het verwijderen van aankondigingen als er geen reactie op komt. Misschien kunnen we ze wel samen in 1 topic zetten? :idea:
Er was hier bijvoorbeeld een aankondiging voor iets met muziek in utrecht op 17 juli ofzo. Daar had ik niet op gereageerd omdat ik nog niet wist wat mijn vakantieplannen waren. Nu kan ik het niet meer vinden, terwijl ik er misschien wel heen zou willen. Kijk ik er overheen, of heb je deze aankondiging al verwijderd? :peace: :peace:

Ah, je bedoelt de oproep voor muzikanten om ergens te spelen.
Dat heb ik inderdaad (er was nog zo'n oproep) in één topic gegooid "muzikanten gezocht". http://mota.spansen.nl/viewtopic.php?t=1497
Voordat we hier een brei aan oproepen hebben voor bandjes om ergens te spelen. Daar is dat topic dus voor bedoeld :luck: "muzikanten gezocht"

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 07, 2009 8:20 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
zeerover schreef:
Ah, je bedoelt de oproep voor muzikanten om ergens te spelen.
Dat heb ik inderdaad (er was nog zo'n oproep) in één topic gegooid "muzikanten gezocht". http://mota.spansen.nl/viewtopic.php?t=1497
Voordat we hier een brei aan oproepen hebben voor bandjes om ergens te spelen. Daar is dat topic dus voor bedoeld :luck: "muzikanten gezocht"

Ja, die bedoelde ik inderdaad, dankjewel! :hug:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling