mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 11:06 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 27, 2009 6:11 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 12, 2006 8:06 am
Berichten: 1195
Woonplaats: Utrecht
Leuk topic, hier heb ik nog met Kaspar een discussie over gehad toen hij met Hot Griselda ging spelen (eerder speelde hij alleen in "luisterbands"). Uiteindelijk vindt hij het nu zelfs geloof ik leuker voor dansers te spelen dan voor luisteraars, juist omdat dansers meer reageren op de muziek.
Dat gevoel heb ik zelf ook wel, al moet ik bekennen nog niet zo vaak voor luisterpubliek gespeeld te hebben :blush: (alleen op de voorspeelavond van de muziekschool toen ik 12 was of zo) Ik vind het heel tof om met je manier van spelen de dansers te beinvloeden; daar zoek ik dan de uitdaging in, en als ik ze uitbundig zie dansen is dat voor mij meer erkenning dan applaus of een paar starende ogen.
Maar soms is het inderdaad wel zonde om te merken dat je spannende variaties haast onopgemerkt worden...
Ik geloof dat het Rafael is die in zijn dansworkshops expliciet aangeeft dat je bij het dansen eigenlijk 3 "partners" hebt: je danspartner, de andere paren om je heen, en de muzikanten. Die moet je allemaal respecteren en apprecieren (zoals hij dat dan zo mooi zegt) en dan geniet iedereen het meest!

_________________
don't hurry, be hippie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 07, 2009 11:18 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
martijnv schreef:
flimmie schreef:
Deal?

Lijkt me een goed plan ;-)


Nou, het was idd een goed plan. Wij hebben ons op het podium in elk geval goed vermaakt, We waren nog lang niet van zins op te houden toen filmmie kwam zeggen dat we aan ons laatste nummer toewaren :biggrin: .
Al met al was het net zo'n chaos, met net zoveel fouten, als in groningen :blush:, dus we kunnen helaas niet echt meer volhouden dat het door de organisatiestress komt. Maar wel een stuk relaxter gespeeld. Ikzelf denk niet dat we ooit foutloos leren spelen, maar we worden iig wel steeds beter in het opvangen van de steken die we laten vallen. :laughing:

Alleen het eten was culinair niet bijzonder :devilish: . Misschien volgende keer ergens reserveren ?

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling