mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 11:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Wat vind u van dit idee?
Goed initiatief! Wij kunnen niet te veel uit besteden aan dit soort dingen. 50%  50%  [ 3 ]
Goed initiatief, maar wij (als band) hebben geen interesse. 33%  33%  [ 2 ]
Slecht initiatief, wij doen alles zelf of hebben een goede kennis die dit doet. 17%  17%  [ 1 ]
Slecht initiatief! Niemand heeft hier interesse voor! 0%  0%  [ 0 ]
Geen mening. 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 26, 2009 12:24 pm 
Offline
Newbie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 29, 2008 11:01 am
Berichten: 1
Woonplaats: Harlingen
Wil je graag een mooie website? Is ie aan verandering toe? Of wil je een cd maken maar heb je nog geen cd-hoesje? Ook posters en en ander promotie materiaal wil ik jullie graag aanbieden.

Als lid van de Chardon familie zit ik al een tijdje in de folkwereld. Ik wil daarom graag goedkoop reclame materiaal aanbieden. Met mijn bedrijf, Jor Art & Design, kan ik folk-bands heel veel aanbieden. Maar ik weet ook dat er vaak weinig budget is om dit bij professionele reclamebureaus neer te leggen. Daarom bied ik goedkoop en uniek reclame materiaal.

Sites

Ik kan voor u een unieke site maken die u thuis zelf kunt beheren. Unieke vormgeving, en samen kunnen we een site maken zoals u hem graag wilt hebben. Voor een voorbeeld kunt u op deze site kijken: www.bramjorissen.nl


Promotie materiaal


Ik kan promotie materiaal voor u op maat maken, zoals posters, flyers of advertenties. Dit kan ik geheel in de stijl van de band maken.


Cd-hoesje


Ik kan ook snel en goedkoop een cd-hoesje en cd opdruk maken uw stijl. Kijk bijvoorbeeld op de site van Chardon: www.chardonfolk.nl

Als u contact wilt opnemen kunt u mailen naar daan_jor@hotmail.com of bellen naar 06-15699660.
Ik heb graag zo goed mogelijk contact over opdrachten om voor u zo'n goed mogelijk product te leveren die naar uw wens is.

_________________
..kijk ook op www.jorartdesign.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo aug 30, 2009 9:32 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Erg leuk dat je dit aanbiedt Daan! We zullen er eens over denken.

Ik weet gelukkig dat 'snel en goedkoop' niet je enige 'selling point' is. :biggrin:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling