mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 7:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 312 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 12:04 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
Ik kan me wel bij Cooper aansluiten. Wat je in ieder geval niet moet doen is die Cairdin wegdoen. Daar kun je alleen maar spijt van krijgen. Ik zie jouw Cairdin als de C/F bij uitstek. Bovendien zou mijn viool dan echt in een zware dip komen.
G/C is zo anders. Ik denk niet dat het een fase is (na ja als je lang genoeg wacht is alles een fase...) En bedenk maar zo. Als je de Cairdin over 3 jaar nog niet hebt aangeraakt. Dan kun je hem tegen die tijd alsnog inruilen voor een nieuwe surfplank.

PS. Ik heb trouwens op mijn nieuwe trekzak een flinke kras ontdekt aan de binnenkant. Eerst baalde ik even flink maar toen dacht ik. Ejjj, het gaat om het geluid en zo kun je zien dat erop gespanst wordt. (ik bedoel natuurlijk gespeeld.. de eerste die op mijn trekzak gaat dansen.... :angry:) Het enige is dat je inruilwaarde daalt. Maar he, ik heb nog nooit een instrument weggedaan. Er kleven zoveel verhalen aan. Die doe je toch niet zomaar weg?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 12:29 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Cooper schreef:
Tsja...CF vind ik het mooist bij typische nederlandse muziek, of engels-achtige dingen. Dus als je meer spansdingen gaat doen heb je daar niet veel aan...


Klopt...

Citaat:
Maar om hem zo maar weg te doen, lijkt me ook zonde,...hij blijft erg mooi klinken.


Klopt...

Citaat:
Als ik jou was, en je hebt het geld, dan zou ik zo snel mogelijk die Erica inruilen voor een mooi instrument


Dat heb ik dus niet...
Ik gok dat dat een jaar sparen is, misschien iets korter..


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 12:32 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
Bovendien zou mijn viool dan echt in een zware dip komen.


Jouw viool en mijn cairdin zijn inderdaad een mooi duo :love:

Citaat:
Als je de Cairdin over 3 jaar nog niet hebt aangeraakt. Dan kun je hem tegen die tijd alsnog inruilen voor een nieuwe surfplank.


Da's waar.


Maar eh...
Vinden jullie nu allebei dat ik m'n Erica maar wat moet opkalefateren (kijken of het ergste geklepper te verhelpen is, misschien wat strakker stemmen) en maar moet gaan sparen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 12:48 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
zeerover schreef:
[
Maar eh...
Vinden jullie nu allebei dat ik m'n Erica maar wat moet opkalefateren (kijken of het ergste geklepper te verhelpen is, misschien wat strakker stemmen) en maar moet gaan sparen?


In de basis ja...maar het hangt er wel vanaf hoe lang je zou moeten sparen denk ik...want heel mooi wordt die Erica nooit denk ik...
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 1:42 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
zeerover schreef:
Dat heb ik dus niet...
Ik gok dat dat een jaar sparen is, misschien iets korter..
Even de prioriteiten goed leggen en dan met jouw spaartalent heb je die Castagnari Studio binnen een half jaartje bij mekaar ;;) . Geen geld stoppen in die Erica in ieder geval. Hoe groter het contrast, hoe meer plezier je straks van je nieuwe kastje hebt (en hoe groter de drive om hard te sparen ;) ).


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 1:49 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
mota schreef:
Even de prioriteiten goed leggen en dan met jouw spaartalent heb je die Castagnari Studio binnen een half jaartje bij mekaar ;;) .


Da's met Erica-inruil 170 euro per maand sparen! :sick:
Moet ik inderdaad m'n priotiteiten nog maar eens op een rijtje zetten...

Citaat:
Geen geld stoppen in die Erica in ieder geval. Hoe groter het contrast, hoe meer plezier je straks van je nieuwe kastje hebt (en hoe groter de drive om hard te sparen ;) ).

Daar heb je gelijk in... Ik heb er net weer even op gespeeld. Had ik niet meer gedaan sinds ik het spanskastje van Auke heb, en hij klinkt en speelt toch echt vrij beroerd.... (sorry Erica). Maar ik ga wel de vijfde toets laten draaien, dat zal me de kop niet kosten.

Ik heb Berend vast een mailtje gestuurd of ie me op de hoogte wil houden als hij een tweedehands GC binnenkrijgt.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 2:05 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
zeerover schreef:
Ik heb Berend vast een mailtje gestuurd of ie me op de hoogte wil houden als hij een tweedehands GC binnenkrijgt.
En met een beetje :luck: heb je zo een eigen fijn subtiel italiaans G/Cspanskastje.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2004 2:09 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
ik hoop het, en anders heb ik nog m'n blokfluit (herontdekt, stoffig uit de kast)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 06, 2004 10:07 pm 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Dat nieuwe kastje van ZR spanste toch wel heel erg lekker strak zeg. Ik denk dat ik ook maar eens ga sparen voor een Castagnari.

Maar eerst wil ik die kastjes van van der Leeuw nog eens uit checken want die waren ook mirakels mooi. Met een handige B bas toets extra en een mooi licht zwevend frans geluid. :kiss:

Als 10 keer zo langzaam spaar als ZRS heb ik medio oktober een nieuwe trekzak. :biggrin:

Da moet toch kunn'n :cow:

Slow down, slow down.........

The art of living slow......


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 07, 2004 5:45 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Misschien kan je gaan kijken op de Harmonika Informatie Beurs van Frans Tromp. Neem je Gitana lekker mee, vind ze vast gezellig al die trekzakkers bij elkaar :devilish:

Dat is 26 september in Nieuwegein (helaas niet in Pieterburen...) en zowel Van der Leeuw als Van der Aa staan daar (en Berend Kok en Henk Kuik).

Maar denk eraan: Tranquilo, tranquilo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 07, 2004 10:31 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Ik had Nieuwegein al in de picture ja. 't is weer eens in de buurt van utrecht dus kunnen we het combineren met een spansje bij Mota, Grompie of Cooper. :biggrin:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 07, 2004 4:19 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 10:55 pm
Berichten: 1373
Woonplaats: utrecht
zeerover schreef:
Dat is 26 september in Nieuwegein (helaas niet in Pieterburen...) en zowel Van der Leeuw als Van der Aa staan daar (en Berend Kok en Henk Kuik).
Ejjj, goeie tip. Daar ga ik ook eens snuffelen. Lijkt me leuk! O en Tour, ge zijt welkom


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 07, 2004 4:54 pm 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Het lijkt mij niet zo super, maar misschien schat ik het verkeerd in.
Ben in het algemeen niet zo dol op hoge concentraties trekzakspelers...

Spansen met afdeling Utrecht/Zeist klinkt leuker. :dancing:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 08, 2005 11:25 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
tourdion schreef:
Dat nieuwe kastje van ZR spanste toch wel heel erg lekker strak zeg. Ik denk dat ik ook maar eens ga sparen voor een Castagnari.

Maar eerst wil ik die kastjes van van der Leeuw nog eens uit checken want die waren ook mirakels mooi. Met een handige B bas toets extra en een mooi licht zwevend frans geluid. :kiss:

Als 10 keer zo langzaam spaar als ZRS heb ik medio oktober een nieuwe trekzak. :biggrin:


Het is zover, ik heb een nieuwe trekzak in huis. (Gitana is al weggevlucht naar Zutphen, kan en wil me niet meer begrijpen).

Het geluid van het kastje is verre van subtiel. Een gillende Hohner CF met een zweving waarvan menig zeeman zich in z'n pruimtabak zal verslikken.

Maar toch: zéér verslavend!!!

Wat een puur geluid. Het speelt zo compleet anders dan die nieuwe dingen. Je gaat er zelf ook andere dingen van doen. Het is heerlijk. :happy: :happy: :happy:

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jan 08, 2005 11:27 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
tourdion schreef:
Wat een puur geluid. Het speelt zo compleet anders dan die nieuwe dingen. Je gaat er zelf ook andere dingen van doen. Het is heerlijk. :happy: :happy: :happy:


En niet te vergeten: hij is heel erg mooi!

Zwart met een prachtige zwarte gril en metalen stootranden en een klassiek-beige balg.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 312 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling